eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaDostawa odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa dwóch automatycznych analizatorów hematologicznych 3 DIFF i 5 DIFF z obsługą serwisową oraz mikroskopu do oceny preparatów krwi obwodowej dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Powiatoweg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Stalowa Wola: Dostawa odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa dwóch automatycznych analizatorów hematologicznych 3 DIFF i 5 DIFF z obsługą serwisową oraz mikroskopu do oceny preparatów krwi obwodowej dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat , licząc od daty podpisania umowy
Numer ogłoszenia: 183281 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-stw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa dwóch automatycznych analizatorów hematologicznych 3 DIFF i 5 DIFF z obsługą serwisową oraz mikroskopu do oceny preparatów krwi obwodowej dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat , licząc od daty podpisania umowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa dwóch automatycznych analizatorów hematologicznych 3 DIFF i 5 DIFF z obsługą serwisową oraz mikroskopu do oceny preparatów krwi obwodowej dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat , licząc od daty podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - przedstawią ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ - zapewnią dostawy odczynników dopuszczonych do obrotu zgodnie z prawem polskim - wydzierżawią aparaty 3DIFF i 5 DIFF do wykonywania badań hematologicznych w całym okresie obowiązywania umowy oraz mikroskop do oceny parametrów krwi obwodowej - zapewnią , na swój koszt, obsługę serwisową dzierżawionych aparatów oraz materiały zużywalne przez cały okres obowiązywania umowy - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniom na podstawie art. 24 ust. l i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - zaakceptują termin płatności min. 90 dni, licząc od daty zrealizowania dostawy odczynników i wystawienia faktury VAT a w odniesieniu do opłaty dzierżawnej , licząc od zakończenia miesiąca którego ta opłata dotyczy - zapewnią stałe ceny przez okres min 12 m-cy ( dot. odczynników , materiałów zużywalnych i czynszu ) ,licząc od daty podpisania umowy, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - akceptują warunki umowy, załączonej do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada: pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania i odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896 z dnia 2004r z póź. zm.) oraz na każde żądanie przedłożą te dokumenty Zamawiającemu - 2. Dokumenty potwierdzające wiarygodność tj.: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienie do wykonywania działalności zakresie objętym zamówieniem . Dokument w/w winien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej Wykonawca winien dołączyć kserokopię umowy spółki. 2.2Nazwiska, imiona oraz stanowiska osób uprawnionych do podpisania ofert oraz podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2.3 Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 3.Wykaz odbiorców, dla których zrealizowane były( lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są realizowane) podobne asortymentowo dostawy o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (25 września 2006r - 25 września 2009r ) lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy, niż trzy lata wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4 37 - 450 Stalowa Wola Dz.Zam.Publ. pok. nr 7,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4 37 - 450 Stalowa Wola Dz.Zam.Publ. pok. nr 8,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.