eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomRoboty dociepleniowe i remontowe na 4 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Błędowskiej 1, Klwateckiej 40, Trzebińskiego 45 i Trzebińskiego 47 w Radomiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Radom: Roboty dociepleniowe i remontowe na 4 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Błędowskiej 1, Klwateckiej 40, Trzebińskiego 45 i Trzebińskiego 47 w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 183291 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155074 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 16A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3846508, faks 048 3627302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dociepleniowe i remontowe na 4 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Błędowskiej 1, Klwateckiej 40, Trzebińskiego 45 i Trzebińskiego 47 w Radomiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty obejmujące w szczególności: 1.1. docieplenie stropu poddasza wełną mineralną grub. 5 cm i ułożenie pomostu komunikacyjnego z desek, 1.2. docieplenie ścian szczytowych i ścian bocznych lukarn styropianem grub. 10 cm z wyprawą elewacyjną akrylową - kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem, 1.3. wykonanie nowej opaski wzdłuż ścian szczytowych, 1.4. docieplenie ościeży okiennych i drzwi balkonowych styropianem grub. 2 cm z wyprawą elewacyjną akrylową w kolorze ścian, 1.5. uzupełnienie brakujących lub wymiana uszkodzonych obróbek blacharskich i podokienników, 1.6. wymiana okien połaciowych łącznie z wymianą płyt gipsowo-kartonowych ościeży i skosów wraz z wymianą uszkodzonej lub zawilgoconej izolacji cieplnej i paroizolacji - nowe płyty wyszpachlować i pomalować - pod oknami połaciowymi zamontować podokienniki, Okna połaciowe: - o wymiarach 78x118 cm występują w budynkach przy ul. Błędowska 1 i Klwatecka 40, - o wymiarach 118x120 cm występują w budynkach przy ul. Trzebińskiego 45 i Trzebińskiego 47. 1.7. wymiana drzwi wejściowych klatek schodowych na stalowe z termoizolacją, wyposażone w zamek z elektrozaczepem, klamkę i samozamykacz, 1.8. wykonanie remontu balkonów: a. skuć płytki na płytach balkonowych, b. wykonać reperację płyt balkonowych zestawem do napraw betonu, c. wykonać nowe obróbki blacharskie, d. wykonać izolację wodoszczelną płyty balkonowej z płynnej folii, e. ułożyć płytki gres na zaprawie elastycznej mrozoodpornej, f. po wykonaniu napraw płyt balkonowych należy pomalować balustrady, g. nad balkonami ostatniej kondygnacji zamontować daszki łukowe z poliwęglanu o wysięgu nie mniejszym niż 150 cm. 2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załącznikami, tj. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 3. Prace towarzyszące nie objęte przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 3.1. organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 3.2. uporządkowanie terenu objętego robotami i przywrócenie do stanu pierwotnego. 4. W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, wybrany Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy kosztorys. Suma wartości podanych w szczegółowym kosztorysie musi być zgodna z ceną ofertową. Jeżeli wykonawca przewidział w cenie ofertowej zakres robót wynikający z prac towarzyszących nie objętych dokumentacją przetargową obowiązany jest również uwzględnić ten zakres w szczegółowym kosztorysie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego robót. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem, w tym między innymi ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 880 z późn. zm.). 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 9. Załączniki do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowią jej integralną część..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rafał Makowski Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe REMAR, ul. Brandta 48, 26-505 Orońsko, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 429579,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 311776,76

  • Oferta z najniższą ceną: 280000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 668048,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.