To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-08
Włocławek: Dostawa artykułów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 183312 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128908 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Część II dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. 2. Część IV dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, finansowanych ze środków EFS. 3. Część VI dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, finansowanych ze środków PFRON..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65766.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część IV zamówienia finansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Kapitał Ludzki. Narodowa Strategia Spójności..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOFTHARD S A ODDZIAŁ WŁOCŁAWEK
jakie przetargi wygrała firma
SOFTHARD S A ODDZIAŁ WŁOCŁAWEK
- SOFTHARD S.A. Oddział Włocławek, ul. Jagiellońska 2, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 52738.00
- Oferta z najniższą ceną: 52738.00 oferta z najwyższą ceną: 53682.10
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, finansowanych ze środków EFS
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOFTHARD S A ODDZIAŁ WŁOCŁAWEK
jakie przetargi wygrała firma
SOFTHARD S A ODDZIAŁ WŁOCŁAWEK
- SOFTHARD S.A. Oddział Włocławek, ul. Jagiellońska 2, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11948.00
- Oferta z najniższą ceną: 11948.00 oferta z najwyższą ceną: 14211.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, finansowanych ze środków PFRON
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. BIUROMAX-BALCER Sp. z o.o., Oddział w Toruniu, ul. Kościuszki 16, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1080.00
- Oferta z najniższą ceną: 1080.00 oferta z najwyższą ceną: 1095.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.