Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Lubsko: Dostawa i montaż barier mikrofalowych oraz rozbudowa istniejącego systemu telewizji przemysłowej
Numer ogłoszenia: 183331 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Lubsku , ul. Nowa 2, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 0-68 372 54 00, faks 0-68 372 15 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż barier mikrofalowych oraz rozbudowa istniejącego systemu telewizji przemysłowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż barier mikrofalowych oraz rozbudowa istniejącego systemu telewizji przemysłowej Realizacja zadania obejmuje dostawę kompletnego systemu barier mikrofalowych i elementów systemu telewizji przemysłowej wraz z montażem i sporządzeniem dokumentacji powykonawczej Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać (w języku polskim) w szczególności opis systemu i sposobu jego działania, instrukcje obsługi, DTR, oraz atesty i certyfikaty zainstalowanych urządzeń, schematy jedno-kreskowe, oraz rysunki powykonawcze zainstalowanych urządzeń i oprzewodowania. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania obmiarów, celem ustalenia kosztów robocizny i materiałów niezbędnych do montażu dostarczonych urządzeń. Minimalne wymagania dla urządzeń objętych dostawą: - monitor LCD 19cali - 1szt - monitor LCD 19cali z tunerem TV - 2szt - Zintegrowany punkt kamerowy z kamerą obrotową (rozdzielczość min. 480TVL, czułość min 0,001Lux, zoom optyczny min. 22x, zoom cyfrowy min. 10x) wraz z zasilaczem - 1szt - Pulpit sterowniczy z joystickiem, zoomem w gałce, wyświetlaczem LCD - 1szt - Kamera zewnętrzna dzień/noc, liczba linii min. 520 TVL z obiektywem zmienno-ogniskowym, automatyczną przesłoną - ogniskowa 3-8mm, obudową hermetyczną z uchwytem - zewnętrzną min. IP66 z grzałką i termostatem, oraz zasilaczem - 9szt - Kamera kopułkowa, wandaloodporna, rozdzielczość min. 480TVL, czułość min. 0,01Lux, ogniskowa 3-8mm z zasilaczem - 5szt - Patch panel , UTP, kat. 5e, 1U, 19cali, złącze typu Krone - rozłączne - 1szt - Szafa teledacyjna 12U - 1szt - Pasywny odbiornik skrętki TRANSFORMATOR VIDEO - na 16 kamer po skrętce - 1szt - Bariera mikrofalowa cyfrowa - zasięg 60m do montażu zewnętrznego z zasilaczem - 4szt - Czujnik PIR - do montażu zewnętrznego, zasięg 11mx11mx90stopni - 1szt - Dzielnik obrazu 4 wejściowy - 1szt - Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 1szt - rejestrator CCTV 8-kanałowy 100kl/s, kompresja MPEG-4 - 1szt - HDD 500GB - 2szt - Manipulator szyfrowy LCD - 1szt - Centrala alarmowa - 32 wejścia programowalne, pamięć zdarzeń z możliwością druku, możliwość podłączenia manipulatorów i modułów rozszerzeń - 1szt - moduł rozszerzenia do centrali alarmowej - min. 8 wejść, obsługa konfiguracji NO, NC, EOL, 2EOL/NO, EOL/NC - 1szt Po wykonaniu montażu dostarczonych urządzeń, Wykonawca sporządzi protokół przekazania dokumentacji i odbioru usługi w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Protokół z przekazania/odbioru bez uwag będzie podstawą do wystawienia faktury dla Zamawiającego. Protokół powinien zawierać: - nazwę Zamawiającego i Wykonawcy, - dokładną datę zrealizowania zamówienia w całości, - miejsce na wpisanie ewentualnych uwag i zastrzeżeń, oraz ustaleń w tym zakresie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. Koncesja MSWiA na wykonywanie prac w branży zabezpieczeniowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. Licencja pracownika zabezpieczenia technicznego wydawana przez właściwą dla miejsca zamieszkania Komendę Wojewódzką Policji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wzór stanowi załącznik nr 2. 3. Oświadczenie o zrealizowanych usługach - wzór stanowi załącznik nr 3. 4. Zaakceptowany (parafowany na każdej stronie) projekt umowy - załącznik nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Lubsku
ul. Nowa 2
68-300 Lubsko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy w Lubsku, ul. Nowa 2, 68-300 Lubsko - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBSKA
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych, chodników, placów i urządzeń małej architektury na terenie miasta i gminy Lubsko w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
więcej: przetargi w Lubsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynku Inspektoratu ZUS w Gostyninie
- Utworzenie 60 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem Kościelna 25A, Dąbrowa Tarnowska
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale Chirurgii
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Budowa zespołu klubów dziecięcych wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Unii Europejskiej/Tęczowej na działce nr 650/32, obręb 0001, jedn. ew. 080905_4 Nowogród Bobrzański
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.