eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstrońWykonanie wewnętrznej windy w budynku Przedszkola nr 6 w Ustroniu Nierodzimiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Ustroń: Wykonanie wewnętrznej windy w budynku Przedszkola nr 6 w Ustroniu Nierodzimiu
Numer ogłoszenia: 183374 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ustroń , Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579300, faks 0-33 857 93 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wewnętrznej windy w budynku Przedszkola nr 6 w Ustroniu Nierodzimiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie szybu windowego z dostawą i montażem dźwigu osobowego obsługującego piwnicę oraz parter w budynku Przedszkola nr 6 w Ustroniu Nierodzimiu pod potrzeby Ośrodka Edukacyjno-Rehabilitacyjno-Wychowawczego. Zaprojektowano zabudowanie dźwigu hydraulicznego w wersji z blach nierdzewnych o udźwigu 600kg/8 osób z maszynownią dolną. Charakterystyka dźwigu: typ osobowy hydrauliczny udźwig 600kg / 8 osób prędkość (m/s) 0,6 m/s ilość przystanków 2 dojść 2 wysokość podnoszenia Hp 3,15m drzwi szybowe teleskopy 900x2000 drzwi kabinowe automaty teleskopy900x2000 kabina przelotowa szer. x głęb. x wys. 1100 x 1400 x 2100 (mm) wymiary szybu: szer. x gł. 1640 (mm) x 1920 (mm) podszybie 1300 (mm) nadszybie 2900 (mm) odstępstwo z Warszawy maszynownia dolna boczna napęd hydrauliczny pośredni moc silnika 11 kW ilość startów 60/godz zasilanie prąd trójfazowy 3x380V 50Hz temperatura pracy dźwigu min +5°c max. +40°C sterowanie mikroprocesorowe 1. Drzwi kabinowe; skrzydła oraz rama drzwi wykonana z blachy nierdzewnej a/ napęd drzwi : zasilany prądem zmiennym, prędkość zamykania i otwierania regulowana oddzielnie, czasy otwierania drzwi również ustawiane, b/ próg drzwi : aluminiowy profil ciągniony z rowkiem prowadzącym, c/ kontrola drzwi : mechanizm nawrotu zapewniający ograniczenie nacisku skrzydła przy napotkaniu przeszkody /max. 15 kG/ 2.Drzwi szybowe : skrzydła oraz drzwi wykonane z blachy nierdzewnej, 3.Wnętrze kabiny : a/ ściany kabiny: wykonana z segmentów blach nierdzewnych b/ sufit; z blach nierdzewnej c/ lustro: zamocowane na tylnej ścianie wzdłuż całej szerokości, d/ poręcz ; mocowana na tylnej ścianie ,wykonana z rury nierdzewnej, e/ cokół ; wykonany z ceownika blachy nierdzewnej o wym. 15 x 80mm f/ oświetlenie: halogenowe w suficie, g/ podłoga : wyłożona wykładziną antypoślizgową 4.Panel sterowania : wykonany z blachy nierdzewnej zamocowany w ścianie bocznej kabiny , wyposażony w przyciski podświetlane, krótkoskokowe, oraz zawiera następujące elementy: -elektroniczny piętrowskazywacz, -awaryjne oświetlenie kabiny w przypadku braku zasilania z normalnego źródła (2h zasilane z baterii) -stacyjkę dyspozycji otwartych drzwi -sygnalizację przeciążenia kabiny, -przyciski dyspozycji. 5. Kasety wezwań: przyciski z wygrawerowanymi strzałkami i podświetleniem z blach nierdzewnych i wyświetlaczami elektronicznymi. 6. Wentylacja: wentylator elektryczny, zamocowany do konstrukcji dachu kabiny nad płytą sufitu. Do maszynowni należy doprowadzić linie telefoniczną zgodnie z normą w celu zapewnienia łączności pomiędzy kabiną, a służbami ratowniczymi. Zasilanie kablem 5x10mm z zabezpieczeniem 40A w rozdzielni głównej. Dźwig ma posiadać funkcję zjazdu beznapięciowego na podstawowy przystanek i otwarcia drzwi szybowych, ponadto możliwość przyjęcia sygnału z centrali p.poż. Zakres robót przedstawiono w załączonej dokumentacji technicznej. Wprowadzono zmianę polegającą na obniżeniu nadszybia dźwigu, przez co wykonawca nie będzie ingerował w strop nad parterem budynku (rys. 4P strona 29 projektu). Zamawiający posiada wstępną zgodę Urzędu Dozoru Technicznego na obniżenie nadszybia dźwigu. Wykonawca doprowadzi wszelkie niezbędne instalacje (takie jak prądowa, telefoniczna, pożarowa itp) do dźwigu. Zamawiający wskaże miejsce wpięcia się do poszczególnych instalacji. Cena oferty obejmować musi wykonanie robót budowlanych oraz dostawę i montaż dźwigu, opracowanie dokumentacji projektowo-montażowej, sporządzenie dokumentacji rejestracyjnej dźwigu i koszt dokonania certyfikacji dźwigu przez UDT. Okres gwarancji: 60 miesięcy z przeglądami technicznymi, konserwacją i serwisowaniem dźwigu w tym okresie - w cenie oferty. Wykonawca zapewni realizację robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia. Wykonawca ponosi koszty składowania i utylizacji materiałów powstałych z rozbiórki, w uzgodnieniu z dyrekcją przedszkola ponosi koszty użytej wody i prądu. Rozliczenie robót ryczałtowe, jednorazowe, po zakończeniu robót. Załącznikiem do końcowej faktury będą wszelkie dokumenty odbiorowe (oświadczenie kierownika budowy, atesty, deklaracje zgodności na materiały, gwarancje itp.). Ilość: Określona w przedmiarze robót. Jeden szyb windowy z windą o udźwigu 600kg/8 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 42.41.61.00 - Windy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał jedną robotę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (montaż windy w budynku użyteczności publicznej). Aby spełnić ten warunek, praca, na którą powołuje się wykonawca musi być ukończona, a jej wartość musi być równa lub większa od kwoty 50.000,00 zł

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy posiadającą uprawnienia o specjalności ogólnobudowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, wyliczonej ceny oferty brutto niniejszego postępowania bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustroń ul. Rynek 1 43-450 Ustroń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń lok 4 ul. Rynek 1 43-450 Ustroń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.