eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskDostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania w ramach realizacji projektu Budowa e-administracji w Powiecie Łaskim

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Łask: Dostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania w ramach realizacji projektu Budowa e-administracji w Powiecie Łaskim
Numer ogłoszenia: 183423 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Łasku , ul. Południowa 1, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6756800, faks 043 6756809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania w ramach realizacji projektu Budowa e-administracji w Powiecie Łaskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją oraz dostawa, udzielenie licencji, instalacja i wdrożenie oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. Budowa e-Administracji w Powiecie Łaskim. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga realizacji następujących zadań: 1. Dostawa i instalacja urządzeń do podłączenia sieci informatycznej Starostwa Powiatowego w Łasku w bezpieczny sposób do szerokopasmowej sieci Internet; 2. Dostawa i instalacja sprzętu oraz urządzeń aktywnych sieci teleinformatycznej; 3. Dostawa i instalacja 50 zestawów komputerowych; 4. Dostawa i instalacja 3 serwerów wraz z niezbędnym oprogramowaniem systemowym i narzędziowym oraz systemu pamięci masowej; 5. Dostawa, instalacja i uruchomienie Systemu Backupu i Archiwizacji; 6. Dostawa i instalacja systemu antywirusowego i antyspamowego; 7. Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Powiatem (ZSWZP) - systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie jednostką administracji samorządowej szczebla powiatowego w tzw. obszarze back-office; 8. Dostawa i wdrożenie portalu internetowego Starostwa Powiatowego w Łasku, na którym zostaną uruchomione elektroniczne usługi. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00 - 30.24.00.00 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 32.40.00.00 - Sieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Łasku 47926300000516254720050001 w Banku Spółdzielczym w Poddębicach o/Łask - z dopiskiem Wadium - Dostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania w ramach realizacji projektu Budowa e-administracji w Powiecie Łaskim 5) Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6) Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona. 7) W przypadku wniesienia wadium w postaci poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginał musi być złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z informacja dotyczącą sposobu ich zwrotu i musi być wystawione na cały okres związania ofertą, natomiast potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia musi być załączona (wpięta) do oferty. Uwaga: Niedopuszczalne jest wpłacenie wadium w kasie Starostwa Powiatowego w Łask

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. Ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, ponadto warunkiem udziału w postępowaniu jest: e) złożenie zgodnie z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w wymaganym terminie, jednej pisemnej kompletnej oferty w języku polskim na formularzu ofertowym, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego określonego w Załączniku Nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. f) wniesienie wadium zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Uwaga: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z podanych warunków będzie skutkować odrzuceniem oferty lub wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. a) dla warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia w trybie art. 22 Ustawy oraz złożenie następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z podaną datą wystawienia lub potwierdzenia przez urząd wystawiający odpis, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) dla warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia w trybie art. 22 Ustawy oraz złożenie wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) zamówień w każdym z zakresów: 1) dostaw i instalacji urządzeń do podłączenia sieci informatycznej w bezpieczny sposób do szerokopasmowej sieci Internet; 2) dostaw urządzeń aktywnych dla sieci teleinformatycznej; 3) dostaw sprzętu komputerowego rozumianego jako dostawa komputerów i/lub urządzeń peryferyjnych o minimalnej liczbie 25 sztuk, 4) dostaw serwerów wraz z oprogramowaniem oraz systemem pamięci masowej; 5) dostaw i instalacji systemu backupu; 6) dostaw i instalacji systemu antywirusowego dla minimum 40 użytkowników; 7) wdrożeń systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie jednostką administracji samorządowej szczebla Powiatowego w obszarze sprawozdawczości budżetowej, 8) wdrożeń systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie jednostką administracji samorządowej szczebla powiatowego w obszarze oświaty, 9) wdrożeń systemu elektronicznego obiegu dokumentów w jednostce administracji samorządowej szczebla powiatowego, 10) wdrożeń portalu internetowego dla jednostki administracji samorządowej szczebla powiatowego, na którym zostało uruchomionych min. 10 usług elektronicznych. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie 11) wykazu osób, minimum 1 (jedna) osoba, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, pełniącą funkcję Kierownika Projektu lub równoważną w zrealizowanych minimum 2 (dwóch) dostawach sprzętu komputerowego i lub wdrożenia oprogramowania o wartości minimalnej 300 000,00 zł brutto każda, c) dla warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia w trybie art. 22 Ustawy oraz złożenie następujących dokumentów: 1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmujący także przedmiot zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 (słownie:trzysta tysięcy) złotych, przy czym okres ubezpieczenia musi obejmować co najmniej okres objęty zamówieniem, d) dla warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia w trybie art. 22 Ustawy. Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) WYKAZ OŚWIADCZEŃ a) oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 Ustawy - wg Załącznika Nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) oświadczenie, iż wyraża zgodę na realizację faktur VAT wystawionych na Powiat Łaski za wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie 21 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, na kwoty wynikające z zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego - wg Załącznika Nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, c) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i akceptuje wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na wymienionych w niej warunkach - wg Załącznika Nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d) oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia (wniesienia) zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 10 % ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego - wg Załącznika Nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) WYKAZ DOKUMENTÓW a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z podaną datą wystawienia lub potwierdzenia przez urząd wystawiający odpis, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia lub potwierdzenia nie może być wcześniejsza niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dokument ten składa każdy z Wykonawców, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia nie może być wcześniejsza niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dokument ten składa każdy z Wykonawców, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) dostaw spełniających wymagania określone szczegółowo w punkcie 5 2) b) od 1 do 10 , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg Załącznika Nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d) wykaz osób, minimum 1 (jedna) osoba, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, pełniącą funkcję Kierownika Projektu lub równoważną w zrealizowanych minimum 2 (dwóch) dostawach sprzętu komputerowego o wartości minimalnej 300000,00 zł brutto każda - wg załącznika Nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmujący także przedmiot zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 300.000 (słownie: trzysta tysięcy) zł, przy czym okres ubezpieczenia musi obejmować co najmniej okres objęty zamówieniem, f) część merytoryczna oferty opracowana na podstawie Załącznika Nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis sposobu przygotowania części merytorycznej oferty. Niezamieszczenie w ofercie części merytorycznej, pominięcie któregoś z jej elementów lub przygotowanie części merytorycznej niezgodnie z wymaganiami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będzie skutkować odrzuceniem oferty, g) wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy)om (z podaniem nazw firm) - wg Załącznika Nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom, powinien załączyć ww formularz z adnotacją NIE DOTYCZY..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łasku ul. Południowa 1 98-100 Łask.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łasku ul. Południowa 1 98-100 Łask Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa sprzętu i wdrożenie oprogramowania w ramach realizacji projektu Budowa e-Administracji w Powiecie Łaskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 (Oś Priorytetowa IV Społeczeństwo Informacyjne - działanie IV.2 E - usługi publiczne) na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPLD.04.02.00-00-003(09-00 z dnia 22 lipca 2009 roku,.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.