Ogłoszenie z dnia 2013-01-14
Rzeszów: Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej budowy wiaduktu nad torami od ulicy Wyspiańskiego do ul. Pułaskiego lub ul. Hoffmanowej w Rzeszowie obejmującej rozwiązania drogowo-mostowe, budowę, przebudowę i zabezpieczenie urządzeń obcych, urządzenia ochrony środowiska, organizację ruchu i ukształtowanie zieleni oraz programu funkcjonalno-użytkowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa wiaduktu nad torami od ul. Wyspiańskiego do ul. Pułaskiego lub ul. Hoffmanowej.
Numer ogłoszenia: 18342 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 00, faks 17 852 62 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej budowy wiaduktu nad torami od ulicy Wyspiańskiego do ul. Pułaskiego lub ul. Hoffmanowej w Rzeszowie obejmującej rozwiązania drogowo-mostowe, budowę, przebudowę i zabezpieczenie urządzeń obcych, urządzenia ochrony środowiska, organizację ruchu i ukształtowanie zieleni oraz programu funkcjonalno-użytkowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa wiaduktu nad torami od ul. Wyspiańskiego do ul. Pułaskiego lub ul. Hoffmanowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamierzeniem Inwestora jest opracowanie koncepcji budowy wiaduktu nad torami od ulicy Wyspiańskiego do ul. Pułaskiego lub ul. Hoffmanowej w Rzeszowie oraz opracowanie dla wybranego wariantu programu funkcjonalno-użytkowego przewidzianego w przepisach o zamówieniach publicznych. Zakres opracowania obejmuje odcinek od al. Witosa (z uwzględnieniem rozwiązań planu zagospodarowania terenu inwestycji ResVita na wysokości projektowanego zespołu usługowo-rekreacyjnego wraz z doprojektowaniem dodatkowego pasa ruchu na ul. Wyspiańskiego w kierunku centrum miasta - opracowanie dostosowane do przekroju 2x2 na całej długości) do planowanego 4-wlotowego ronda w ciągu ul. Mochnackiego. W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania projektowe, które są przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia: I. Mapa do celów projektowych (1 egz. w wersji elektronicznej, 1 egz. na materiale przeźroczystym (zaklauzulowanym),i egz. dla potrzeb projektowych dla terenu objętego projektowanymi rozwiązaniami. II. Dokumentacja geologiczno- inżynierska zgodnie z Instrukcją badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych wydaną przez GDDP w Warszawie w 1998 r. i obowiązującymi przepisami Prawa geologicznego i górniczego, III. Kompleksowa Koncepcja Programowa obejmująca rozwiązania drogowo-mostowe, budowę, przebudowę i zabezpieczenie urządzeń obcych, urządzenia ochrony środowiska, organizację ruchu i ukształtowanie zieleni zgodnie z Instrukcją GDDP- Warszawa - Stadia i skład dokumentacji dróg i mostów z ... Ramowa zawartość koncepcji powinna zawierać : A. Część ogólna 1. część opisowa 2. część rysunkowa B. Część ekonomiczna 1. Zbiorcze zestawienie kosztów 2. Harmonogram realizacji i finansowania inwestycji 3. Analiza efektywności ekonomicznej. C. Część techniczna 1. Obiekty drogowe, organizacja ruchu, infrastruktura techniczna, 2. Obiekty inżynierskie 3. Urządzenia ochrony środowiska Każda z części winna zawierać : inwentaryzacje i oceny stanu technicznego, opisy obiektów , obliczenia i rysunki. D. Opracowania pozostałe 1. Analizy ruchu 2.Ukształtowanie zieleni 3. Orientacyjny szacunek kosztów nabycia praw do dysponowania nieruchomo-ściami na cele budowlane 4. Analiza wypadkowości IV. Program funkcjonalno-użytkowy, V. Materiały wraz ze złożeniem wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, z uwzględnieniem terenu wymagającego tzw. czaso-wego zajęcia do przebudowy kolidującej infrastruktury (w tym karta informacyjna, a w przypadku konieczności raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko) oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. VI. Dokumentacja w wersji papierowej i elektronicznej (pliki w formacie pdf, dwg, ppt). Ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań projektowych podano w Tabeli Opracowań Projektowych. Uwaga : 1. Program Funcjonalno-Użytkowy należy opracować zgodnie z rozporzadzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego(Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) 2. Wszystkie załączone kserokopie i odpisy: map, uzgodnień itp. winny posiadać potwierdzenie zgodności z oryginałem. 3. Jeżeli dokumentacja będzie stanowiła dowód w postępowaniu administracyjnym lub przedmiot takiego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest udzielać bezpłatnie pisemnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu objętego opracowaniem. Wykonawca jest również obowiązany do uczestniczenia w czynnościach postępowania administracyjnego, jeśli wymaga tego cel sporządzania dokumentacji. 4. W rozwiązaniach projektowych przestrzegać warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - określonych w rozpo-rządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. nr 43, poz. 430 ze zm.). Zalecane jest, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej w terenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SWECO Infraprojekt Sp. z o.o., ul. Mogilska 25,, 31-542 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23925,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29421,60
Oferta z najniższą ceną: 29421,60 / Oferta z najwyższą ceną: 29421,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Z uwagi na konieczność dostosowania opracowywanej dokumentacji projektowej do rozwiązań projektowych inwestycji ResVita przy skrzyżowaniu al. Witosa i ul. Wyspiańskiego oraz nowe propozycje rozwiązań układu drogowego, niezbędnym jest zwiększenia długości projektowanego odcinka objętego zamówieniem. Zamówienie z wolnej ręki (zamówienie uzupełniające) na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.