eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRozbudowa, przebudowa i remont budynku administracyjno-biurowego Najwyższej Izby Kontroli Delegatury w Lublinie przy ul. Okopowej 7

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-18

Lublin: Rozbudowa, przebudowa i remont budynku administracyjno-biurowego Najwyższej Izby Kontroli Delegatury w Lublinie przy ul. Okopowej 7
Numer ogłoszenia: 183465 - 2016; data zamieszczenia: 18.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68279 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Lublinie, ul. Okopowa 7, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 461 31 20, faks 81 461 31 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i remont budynku administracyjno-biurowego Najwyższej Izby Kontroli Delegatury w Lublinie przy ul. Okopowej 7.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa, przebudowa i remont budynku administracyjno-biurowego Najwyższej Izby Kontroli Delegatury w Lublinie przy ul. Okopowej 7 w tym roboty konstrukcyjno-budowlane, malarskie, instalacyjne z zakresu: wodno-kanalizacyjnego, centralnego ogrzewania, urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, instalacje elektryczne i instalacje teletechniczne, polegające na: 1) dobudowie szybu windowego i związanej z nią przebudowie części garażowej budynku 2) przebudowie węzła sanitarnego na parterze i pomieszczenia archiwum na kondygnacji podziemnej budynku 3) robotach remontowych polegających na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej na kondygnacji podziemnej budynku, uszczelnieniu koryta odwadniającego na dachu budynku 4) wykonaniu systemu oddymiania klatki schodowej 5) wykonaniu instalacji klimatyzacji 6) remoncie instalacji wody ciepłej i zimnej (wymianie instalacji hydrantowej) 7) remoncie instalacji c.o. z modernizacją węzła cieplnego 8) instalacji i montażu paneli fotowoltaicznych na dachu budynku 9) wymianie i wykonaniu instalacji elektrycznej, komputerowej, przeciwwłamaniowej, telewizji przemysłowej, kontroli dostępu i czasu pracy. 10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), Załącznik nr 1a do SIWZ - Przedmiary robót konstrukcyjno-budowlanych, malarskich, instalacyjnych z zakresu: wodno-kanalizacyjnego, centralnego ogrzewania, urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, instalacji elektrycznych i instalacji teletechnicznych (stanowiące dokumenty pomocnicze), Załącznik nr 1b do SIWZ - projekty budowlane ww. branż oraz Załącznik Nr 9 do SIWZ warunki Umowy. UWAGA! Wszystkie wymienione w Załączniku nr 1, w załączniku nr 1a oraz w załączniku Nr 1b do SIWZ materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, wymaganego standardu, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), dalej ustawa, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-11.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Anną Bochniak, adres e-mail: anna.bochniak@nik.gov.pl, tel. 81 461-31-24. 11) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest budynek Delegatury NIK w Lublinie przy ul. Okopowej 7. 12) Termin wykonania zamówienia: do 15 miesięcy od dnia podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.24.23 - Wykonywanie pokładów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe WAMACO Sp. z o.o., 20-471 Lublin ul. K. Olszewskiego 8, 20-471 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2676838,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2798250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2798250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3394800,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.