Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Gdynia: Dostawa; wózków inwalidzkich, sprzętu rehabilitacyjnego, sprzętu pomocniczego służącego do poprawy stanu zdrowia
Numer ogłoszenia: 183468 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyńskie Stowarzyszenie Integracyjne "Promyk", ul. Maciejewicza 11, 81-189 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7827609, fax 058 7827610.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prywatny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa; wózków inwalidzkich, sprzętu rehabilitacyjnego, sprzętu pomocniczego służącego do poprawy stanu zdrowia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup wózków inwalidzkich dla dorosłych i dla dzieci, 2. Zakup sprzętu rehabilitacyjnego, w tym rotory, rower stacjonarny, przyrząd do ćwiczenia stawu skokowego i parapodium dla dzieci 3. Zakup sprzętu pomocniczego służącego do poprawy stanu zdrowia, w tym poduszki i materace przeciwodleżeniowe, ciśnieniomierze, balkoniki, krzesła toaletowe, kule, laski inwalidzkie i nebulizator. 4. Zakup bieżni do rehabilitacji osób niepełnosprawnych tj. bieżni elektrycznej oraz bieżni
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego Oryginalny kod CPV: 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie Oryginalny kod CPV: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.25.23.00 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia Kod CPV wg słownika 2008: 38.42.30.00 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych 3. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej: - w przypadku złożenia oferty na część I, wykazania jednej dostawy wózków inwalidzkich o wartości netto minimum 10.000 zł, - w przypadku złożenia oferty na część II, wykazania jednej dostawy sprzętu rehabilitacyjnego, odpowiadającemu swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla części II, o wartości netto minimum 20.000 zł, - w przypadku złożenia oferty na część III, wykazania jednej dostawy sprzętu pomocniczego służącego do poprawy stanu zdrowia, odpowiadającemu swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla części III, o wartości netto minimum 5.000 zł. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 wypełniony formularz oferty oraz wypełniony formularz cenowy . 1.2 aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 1.5 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - w przypadku złożenia oferty na część I, wykazania jednej dostawy wózków inwalidzkich o wartości netto minimum 10.000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - w przypadku złożenia oferty na część II, wykazania jednej dostawy sprzętu rehabilitacyjnego, odpowiadającemu swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla części II, o wartości netto minimum 20.000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - w przypadku złożenia oferty na część III, wykazania jednej dostawy sprzętu pomocniczego służącego do poprawy stanu zdrowia, odpowiadającemu swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla części III, o wartości netto minimum 5.000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia z § 2.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich możne żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87/2006 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siwz2.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w Gdyńskim Stowarzyszeniu Integracyjnym PROMYK, 81-189 Gdynia, ul. Maciejewicza 11 w sekretariacie znajdującym się na I piętrze.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 14:30, miejsce: Gdyńskie Stowarzyszenie Integracyjne PROMYK, 81-189 Gdynia, ul. Maciejewicza, w sekretariacie znajdującym się na I piętrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wózków inwalidzkich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki inwalidzkie: elektryczne dla dzieci i dorosłych, ręczny sedesowy, wózek inwalidzki prysznicowy, spacerowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup rotorów, rowerów stacjonarnych, przyrządów do ćwiczenia stawu skokowego i parapodium dla dzieci.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sprzętu pomocniczego służącego do poprawy stanu zdrowia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup poduszek i materaców przeciwodleżeniowych, ciśnieniomierzy, balkoników, krzesła toaletowego, kul, lasek inwalidzkich i nebulizatora.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4, 33.14.17.00-7, 33.25.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup bieżni do rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup bieżni elektrycznych oraz bieżni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, śr.narkotycznych, antybiotyków , heparyn drobnocząst, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, środków kontrastowych niejonowych, leków stosowanych w chir. oka, żywienia dożylnego i dojelitowego, odczynników do laboratorium.
- PRODUKTY LECZNICZE.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.