Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-08
Gościcino: Samorządowa Szkola Podstawowa w Gościcinie
ul.Wejherowska 22
84-241 Gościcino woj.pomorskie
Numer ogłoszenia: 183470 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gościcinie , ul. Wejherowska 22, 84-241 Gościcino, woj. pomorskie, tel. 0-58 6728123, faks 0-58 6728123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sspgoscicino.republika.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: sspgoscicino.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Samorządowa Szkola Podstawowa w Gościcinie ul.Wejherowska 22 84-241 Gościcino woj.pomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowo budowlane dla potrzeb budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22 w branży a. ogólnobudowlanej b. elektrycznej w zakresie zadanie nr 1 wymiana wyeksploatowanej stolarki okiennej ciąg komunikacyjny poziomu parteru budynku szkolnego szt. 2. zadanie nr 2 roboty remontowo budowlane w zakresie: a) wymiany instalacji elektrycznej ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych b) malowania ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.11.32 - Instalowanie okien 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2, b) spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), c) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia d) dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie dla stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj: Lp Stanowisko Doświadczenie jako kierownik robót Wymagana liczba osób 1 Kierownik budowy (odpowiedzialny za wykonanie robót branży budowlanej ) co najmniej 3 lata 1 osoba 2 Kierownik robót elektrycznych co najmniej 3 lata 1 osoba Osoby wymienione powyżej muszą posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli zaś w/w osoby będą posiadały uprawnienia budowlane wydane po 14.02.1995 r. do oferty należy załączyć zaświadczenie lub decyzję o wpisie do Centralnego rejestru. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Imienny wykaz personelu kierowniczego, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w branżach: budowlanej, elektroenergetycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do jego wykonania na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego. Branży budowlanej i elektrycznej. Jeżeli osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie są pracownikami wykonawcy należy załączyć ich pisemną zgodę na podjęcie współpracy przy realizacji niniejszego zamówienia. tj Osoby wymienione powyżej, muszą posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawa Budowlanego ,oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli zaś w/w osoby będą posiadały uprawnienia budowlane wydane po 14.02.1995 r. do oferty należy załączyć zaświadczenie lub decyzję o wpisie do Centralnego rejestru. 7. Wykaz, co najmniej trzech zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. 9. Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej lub skróconej na podstawie, których skalkulowano poszczególne elementy ceny ryczałtowej wraz z zestawieniem zaproponowanych materiałów . 10. szczegółową informację dot zaproponowanej stolarki - zał nr 7.1 11. zestawienie kwot - zał nr 1 a 12. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 13. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5, 6, 7. b) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 10 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e) Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sspgoscicino.republika.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gościcinie
ul. Wejherowska 22
84- 241 Goscicino, woj.Pomorskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gościcinie ul. Wejherowska 22 84- 241 Goscicino, woj.Pomorskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.