Ogłoszenie z dnia 2010-06-25
Poznań: Wdrożenie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - reklamowej na rzecz PTBS Sp. z o.o. wspomagającej sprzedaż nieruchomości (w tym lokali mieszkalnych i budynków mieszkalnych w zabudowie szeregowej) stanowiących własność PTBS Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 183476 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Konfederacka 4, 60-281 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 850 83 40, faks 061 8523124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - reklamowej na rzecz PTBS Sp. z o.o. wspomagającej sprzedaż nieruchomości (w tym lokali mieszkalnych i budynków mieszkalnych w zabudowie szeregowej) stanowiących własność PTBS Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) opracowanie czterech haseł reklamowych do wykorzystania wraz z grafikami, b) opracowanie i zaprojektowanie serii 4 grafik monochromatycznych mających na celu wspomaganie sprzedaży produktu Zamawiającego, c) zrealizowanie gotowych projektów reklam poprzez zlecenie wykonania grafik popularnemu rysownikowi, Panu Edwardowi Lutczynowi (na postawie wstępnego projektu Wykonawcy, a następnie przedstawienie Zamawiającemu projektów w celu ich akceptacji, d) udostępnienie Zamawiającemu licencji na wykorzystanie grafik reklamowych wraz z hasłami, e) wyselekcjonowanie 9 autobusów i 1 tramwaju komunikacji pasażerskiej będących w dyspozycji przewoźników na terenie powiatu poznańskiego i spełniających ze względu na obsługiwane trasy rolę atrakcyjnych nośników reklamy dla Zamawiającego, f) przygotowanie zawarcie i wykonanie kontraktów z przewoźnikami dysponującymi autobusami i tramwajami, g) oklejenie autobusów grafikami oraz dbałość o estetykę reklam na autobusach w terminie obowiązywania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wdrożenie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - reklamowej na rzecz PTBS Sp. z o.o. wspomagającej sprzedaż nieruchomości (w tym lokali mieszkalnych i budynków mieszkalnych w zabudowie szeregowej) stanowiących własność PTBS Sp. z o.o.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencja Reklamowa i Wydawnictwo AMOS, Michał Zielewicz i Małgorzata Zielewicz, ul. Kacza 17/1, 60-106 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72999,00
Oferta z najniższą ceną: 72999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72999,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1pkt1 litera b,c ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający zamierzał przeprowadzić kampanię promocyjno- reklamową wspomagającą sprzedaż nieruchomości w tym lokali mieszkalnych i budynków mieszkalnych w zabudowie szeregowej. Mając na uwadze specyfikę kampanii Zamawiający posiadał fragmentaryczne pojęcie o formie przeprowadzenia kampanii. Przeprowadził rozeznanie rynkowe na pomysły takiej kampanii, zawiadamiając o swoim zamiarze agencje zajmujące się tego rodzaju działalnością. Zamawiający otrzymał jedną ofertę, która w pełni go satysfakcjonowała i postanowił zastosować pomysł na kampanię promocyjno- reklamową przedstawiony w ofercie. Mając na uwadze związane z tym prawa wyłączne oraz w ty6m przypadku działalność twórczą, zamawiający zastosował tryb wolnej ręki, wykorzystując przesłanki określone w art. 67 ust.1 pkt. 1 litera b, c Ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- 59/2025 System do ilościowej analizy PCR technika Digital
- roboty budowlane w obiektach UAM [3 części]
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu telefonii stacjonarnej oraz telefonii DECT w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
- Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa obwodnicy Miasta Swarzędza
- Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki i laryngologii dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - cztery zadania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REALIZACJA USŁUGI PROMOCYJNEJ POWIATU WŁOCŁAWSKIEGO POPRZEZ SPORT
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w prasie drukowanej płatnej oraz w serwisach internetowych w okresie 6 miesięcy
- Produkcja filmów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
- DZP.261.21.2025 - świadczenie kompleksowych usług informacyjnych i promocyjnych w mediach społecznościowych dla FRSE
- Przygotowanie i obsługa emisji kampanii informacyjnych i promocyjnych w Internecie
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju karate tradycyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.