eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWdrożenie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - reklamowej na rzecz PTBS Sp. z o.o. wspomagającej sprzedaż nieruchomości (w tym lokali mieszkalnych i budynków mieszkalnych w zabudowie szeregowej) stanowiących własność PTBS Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2010-06-25

Poznań: Wdrożenie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - reklamowej na rzecz PTBS Sp. z o.o. wspomagającej sprzedaż nieruchomości (w tym lokali mieszkalnych i budynków mieszkalnych w zabudowie szeregowej) stanowiących własność PTBS Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 183476 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Konfederacka 4, 60-281 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 850 83 40, faks 061 8523124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - reklamowej na rzecz PTBS Sp. z o.o. wspomagającej sprzedaż nieruchomości (w tym lokali mieszkalnych i budynków mieszkalnych w zabudowie szeregowej) stanowiących własność PTBS Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) opracowanie czterech haseł reklamowych do wykorzystania wraz z grafikami, b) opracowanie i zaprojektowanie serii 4 grafik monochromatycznych mających na celu wspomaganie sprzedaży produktu Zamawiającego, c) zrealizowanie gotowych projektów reklam poprzez zlecenie wykonania grafik popularnemu rysownikowi, Panu Edwardowi Lutczynowi (na postawie wstępnego projektu Wykonawcy, a następnie przedstawienie Zamawiającemu projektów w celu ich akceptacji, d) udostępnienie Zamawiającemu licencji na wykorzystanie grafik reklamowych wraz z hasłami, e) wyselekcjonowanie 9 autobusów i 1 tramwaju komunikacji pasażerskiej będących w dyspozycji przewoźników na terenie powiatu poznańskiego i spełniających ze względu na obsługiwane trasy rolę atrakcyjnych nośników reklamy dla Zamawiającego, f) przygotowanie zawarcie i wykonanie kontraktów z przewoźnikami dysponującymi autobusami i tramwajami, g) oklejenie autobusów grafikami oraz dbałość o estetykę reklam na autobusach w terminie obowiązywania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wdrożenie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - reklamowej na rzecz PTBS Sp. z o.o. wspomagającej sprzedaż nieruchomości (w tym lokali mieszkalnych i budynków mieszkalnych w zabudowie szeregowej) stanowiących własność PTBS Sp. z o.o.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa i Wydawnictwo AMOS, Michał Zielewicz i Małgorzata Zielewicz, ul. Kacza 17/1, 60-106 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72999,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72999,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1pkt1 litera b,c ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający zamierzał przeprowadzić kampanię promocyjno- reklamową wspomagającą sprzedaż nieruchomości w tym lokali mieszkalnych i budynków mieszkalnych w zabudowie szeregowej. Mając na uwadze specyfikę kampanii Zamawiający posiadał fragmentaryczne pojęcie o formie przeprowadzenia kampanii. Przeprowadził rozeznanie rynkowe na pomysły takiej kampanii, zawiadamiając o swoim zamiarze agencje zajmujące się tego rodzaju działalnością. Zamawiający otrzymał jedną ofertę, która w pełni go satysfakcjonowała i postanowił zastosować pomysł na kampanię promocyjno- reklamową przedstawiony w ofercie. Mając na uwadze związane z tym prawa wyłączne oraz w ty6m przypadku działalność twórczą, zamawiający zastosował tryb wolnej ręki, wykorzystując przesłanki określone w art. 67 ust.1 pkt. 1 litera b, c Ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.