eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPRZEBUDOWA PIĘTRA W BUDYNKU GOSPODARCZYM SOSW W WARNINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Koszalin: PRZEBUDOWA PIĘTRA W BUDYNKU GOSPODARCZYM SOSW W WARNINIE
Numer ogłoszenia: 183480 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA PIĘTRA W BUDYNKU GOSPODARCZYM SOSW W WARNINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne dotyczące pomieszczeń na pierwszym piętrze oraz klatce schodowej budynku gospodarczego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Warninie. 2)Zakres robót obejmuje wykonanie: Remontu pierwszego piętra oraz klatki schodowej budynku gospodarczego, polegającego na przystosowaniu pomieszczeń na klasy lekcyjne oraz klasopracownie. Roboty obejmują w szczególności: 1/Roboty budowlane: -Roboty rozbiórkowe ścianek działowych, wykładzin, podłóg, podsufitki. -Wymiana posadzek z wykładziny rulonowej na płytki terakotowe typu Gres z naprawą podłoży betonowych i warstwą wyrównawczą. -Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami. -Wykonanie podsufitki z płyt G-K ognioodpornych na rusztach metalowych. -Wymiana kratek wentylacyjnych. -Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych szkliwionych w pomieszczeniu kuchni oraz dwa fartuchy przy umywalkach w salach. -Wykonanie tynków mozaikowych wewnętrznych. -Malowanie z gruntowaniem farbami lateksowymi wewnętrznymi. 2/Roboty instalacyjno sanitarne: -Demontaż: wanny, miski ustępowej, umywalki wraz z podejściami. -Wykonanie doprowadzenia zimnej i ciepłej wody. -Wykonanie odprowadzenia ścieków o śr. 50mm. -Wymiana zlewozmywaka. -Montaż umywalek wraz z bariami. -Przełożenie grzejników. 3/Roboty elektryczne: -Zdemontowanie istniejącej instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych. -Wykonanie instalacji oświetleniowej - przewód YDYp 3x1,5mm2 750V wraz z osprzętem. -Ułożenie obwodów gniazd wtyczkowych z przewodu YDYp 3x2,5mm2750V wraz z osprzętem. -Wykonanie podłączenia i zabezpieczenia w istniejącej tablicy. 3).Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w: a)przedmiarach robót stanowiących-załącznik nr 2, 2a i 2b do siwz, b)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych-załącznik nr 7 do siwz, c)dokumentacji projektowej-załącznik nr 5 do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3)spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 2 niniejszych warunków udziału, 4)spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub posiadać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 2.dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 3.udzielić minimum 36-cio miesięcznej gwarancji; 4.wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy; 5.zabezpieczyć ofertę wymaganym wadium; 6.wykazać się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości ok. 80.000,00 PLN brutto i przedłożą referencję/e/ potwierdzającą/e/, że zamówienie/a/ zostało/y/ zrealizowane (bądź jest realizowane) należycie. Uwaga: Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku lub wg druku Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierające: a)dane Wykonawcy, b)oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c)oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d)oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty. e)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f)oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, g)oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy. 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku lub wg druku Załącznik nr 3 do SIWZ; 3)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6)wykaz wykonanych robót wraz z referencjami zgodny z wymogami określonymi w rozdziale III, punkt VIII, podpkt 2.6 -Załącznik nr 8 do SIWZ; Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedstawionych referencji; 7)Dowód zabezpieczenia oferty wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, pkt. XII SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pok. 301/302 (III p.), tel. (094) 342 85 11 lub (094) 342 83 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 14:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie Ul. Racławicka 13 75-620 Koszalin, pokój 301/302 (IIIp) - Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.