Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-24
Wrocław: Dostawa odczynników dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06.
Część 1 - Wzorce do absorbcji
Część 2 - Odczynniki podstawowe
Część 3 - Odczynniki do biologii molekularnej
Nr sprawy RAP.272.124.2012
Numer ogłoszenia: 183495 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06. Część 1 - Wzorce do absorbcji Część 2 - Odczynniki podstawowe Część 3 - Odczynniki do biologii molekularnej Nr sprawy RAP.272.124.2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odczynników dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06. Część 1 - Wzorce do absorbcji Część 2 - Odczynniki podstawowe Część 3 - Odczynniki do biologii molekularnej Część nr 1 Wzorce do absorbcji 1. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wzorców do absorbcji, b) miejscem dostawy jest: Katedra Kształtowania Agroekosystemów i Terenów Zieleni, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław, c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie pn. Arkusz kalkulacyjny, stanowiący załącznik nr 3a do SIWZ. d) szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SIWZ (projekt umowy) e) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta, nie większych niż w opisie, dopuszczonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, zdatnych do użytku przez okres nie mniejszy niż 75% ważności okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy przedmiotowych produktów do Zamawiającego. f) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przedmiot zamówienia transportem i na własny koszt bezpośrednio do siedziby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na podstawie złożonego formalnie zamówienia przez pracowników Zamawiającego na piśmie, faxem lub pocztą elektroniczną. Zamówienia będą składane sukcesywnie w okresie trwania niniejszej umowy. g) odbiór danej partii przedmiotu zamówienia zostanie przeprowadzony w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. Odbiór przedmiotu zamówienia dokona minimum 1 przedstawiciel Zamawiającego w obecności, co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. h) protokół odbioru zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. i) w przypadku stwierdzenia odstępstw od wymagań określonych w SIWZ Zamawiający sporządzi reklamacje dotyczące w szczególności: długości ważności okresu przydatności, braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 5 dni roboczych od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. j) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit. i, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji od Zamawiającego. k) Wykonawca odpowiada za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego. l) Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego, w okresie trwania umowy asortymentu i ilości produktów, Wykonawca nie będzie rościć żadnych żądań wobec Zamawiającego w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom Część nr 2: Dostawa odczynników podstawowych. 1. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odczynników podstawowych. Miejscem dostawy są: Katedry Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu mieszczące się przy Placu Grunwaldzkim 24A, 50-363 Wrocław. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie pn.: Arkusz kalkulacyjny, stanowiący załącznik nr 3b do SIWZ. c) szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ (projekt umowy) d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta, nie większych niż w opisie, dopuszczonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, zdatnych do użytku przez okres nie mniejszy niż 75% ważności okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy przedmiotowych produktów do Zamawiającego. e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przedmiot zamówienia transportem i na własny koszt bezpośrednio do siedziby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na podstawie złożonego formalnie zamówienia przez pracowników Zamawiającego na piśmie, faxem lub pocztą elektroniczną. Zamówienia będą składane sukcesywnie w okresie trwania niniejszej umowy. f) odbiór danej partii przedmiotu zamówienia zostanie przeprowadzony w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. Odbiór przedmiotu zamówienia dokona minimum 1 przedstawiciel Zamawiającego w obecności, co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. g) protokół odbioru zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. h) w przypadku stwierdzenia odstępstw od wymagań określonych w SIWZ Zamawiający sporządzi reklamacje dotyczące w szczególności: długości ważności okresu przydatności, braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 5 dni roboczych od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. i) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit. i, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji od Zamawiającego. j) Wykonawca odpowiada za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego. k) Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego, w okresie trwania umowy asortymentu i ilości produktów, Wykonawca nie będzie rościć żadnych żądań wobec Zamawiającego w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Część nr 3. Dostawa odczynników do biologii molekularnej 1. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odczynników do biologii molekularnej. Miejscem dostawy jest: Zakład Mikrobiologii Rolniczej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3c do SIWZ. c) Szczegółowy opis realizacji przedmiotu umowy znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ (projekt umowy) d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta, nie większych niż w opisie, dopuszczonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, zdatnych do użytku przez okres nie mniejszy niż 75% ważności okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy przedmiotowych produktów do Zamawiającego. e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przedmiot zamówienia transportem i na własny koszt bezpośrednio do siedziby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na podstawie złożonego formalnie zamówienia przez pracowników Zamawiającego na piśmie, faxem lub pocztą elektroniczną. Zamówienia będą składane sukcesywnie w okresie trwania niniejszej umowy. f) odbiór danej partii przedmiotu zamówienia zostanie przeprowadzony w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. Odbiór przedmiotu zamówienia dokona minimum 1 przedstawiciel Zamawiającego w obecności, co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. g) protokół odbioru zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. h) w przypadku stwierdzenia odstępstw od wymagań określonych w SIWZ Zamawiający sporządzi reklamacje dotyczące w szczególności: długości ważności okresu przydatności, braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 5 dni roboczych od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. i) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit. i, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji od Zamawiającego. j) Wykonawca odpowiada za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego. k) Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego, w okresie trwania umowy asortymentu i ilości produktów, Wykonawca nie będzie rościć żadnych żądań wobec Zamawiającego w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część nr 1, Część nr 2, Część nr 3 Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w ww zakresie dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3 i nie dokonuje opisu sposobu oceny ich spełniania.Wykonawca złoży w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część nr 1 i Część nr 2 Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w ww zakresie dla Części nr 1, Części nr 2 i nie dokonuje opisu sposobu oceny ich spełniania.Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Część nr 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: a)w ww zakresie, tj. posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie odczynników chemicznych o wartości co najmniej 60 000 zł brutto każda oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie. UWAGA! Jeżeli załączony wykaz wykonanych dostaw będzie potwierdzać wartość tych dostaw w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN według kursu średniego NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część nr 1, Część nr 2, Część nr 3 Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w ww zakresie dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3 i nie dokonuje opisu sposobu oceny ich spełniania.Wykonawca złoży w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część nr 1, Część nr 2, Część nr 3 Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w ww zakresie dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3 i nie dokonuje opisu sposobu oceny ich spełniania.Wykonawca złoży w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część nr 1, Część nr 2, Część nr 3 Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w ww zakresie dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3 i nie dokonuje opisu sposobu oceny ich spełniania.Wykonawca złoży w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Część nr 1, Część nr 2 1.1 Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokumenty te Wykonawcy składający ofertę wspólnie składają wspólnie. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. A w sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia powołuje się na doświadczenie podmiotu trzeciego i przedstawia posiadane przez ten podmiot referencje, wymagany jest udział tego podmiotu w realizacji zamówienia. W takim przypadku w ofercie należy przedstawić (w oryginale) oświadczenie lub inny dokument tego podmiotu z którego wynika, że będzie brał on udział w realizacji zamówienia. Dokumenty te Wykonawcy składający ofertę wspólnie składają wspólnie. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie powołał się na doświadczenie podmiotu trzeciego przy wykazaniu spełnienia warunku doświadczenia i podmiot ten uczestniczy w realizacji zamówienia, np. jako podwykonawca, niedopuszczalna jest zmiana tego podmiotu na etapie realizacji zamówienia. 1.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. 1.3. Ewentualne pełnomocnictwo. 1.4.Wypełniony i podpisany arkusz pn. : Arkusz kalkulacyjny - załącznik nr 3a lub/i 3b do SIWZ (w zależności której części dotyczy składana oferta przez Wykonawcę). 1.5.Wymagania związane ze złożeniem oferty wspólnej: W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej lub w formie konsorcjum (składających ofertę wspólnie) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców/wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być wystawione w formie, o której mowa w rozdziale V pkt. 5 SIWZ. W złożonej ofercie wspólnej przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w rozdziale V SIWZdla Części nr 1, Części nr 2 punkt 9.2 i 9.3 . Dokumenty określone w Rozdziale V dla Części nr 1, Części nr 2, w punktach 9.1, 9.4, 9.5, 9.6 SIWZ poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) musi być podpisane przez wszystkich członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej lub osobę wskazaną w pełnomocnictwie. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) musi być wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców/wspólników. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Część nr 3 2.1 Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokumenty te Wykonawcy składający ofertę wspólnie składają wspólnie. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. A w sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia powołuje się na doświadczenie podmiotu trzeciego i przedstawia posiadane przez ten podmiot referencje, wymagany jest udział tego podmiotu w realizacji zamówienia. W takim przypadku w ofercie należy przedstawić (w oryginale) oświadczenie lub inny dokument tego podmiotu z którego wynika, że będzie brał on udział w realizacji zamówienia. Dokumenty te Wykonawcy składający ofertę wspólnie składają wspólnie. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie powołał się na doświadczenie podmiotu trzeciego przy wykazaniu spełnienia warunku doświadczenia i podmiot ten uczestniczy w realizacji zamówienia, np. jako podwykonawca, niedopuszczalna jest zmiana tego podmiotu na etapie realizacji zamówienia. 2.2Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2.3 Ewentualne pełnomocnictwo. 2.4. Wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny - załącznik nr 3c do SIWZ. 2.5.W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej lub w formie konsorcjum (składających ofertę wspólnie) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców/wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być wystawione w formie, o której mowa w rozdziale V pkt. 5 SIWZ. W złożonej ofercie wspólnej dla Części nr 3 przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w rozdziale V SIWZ dla Części nr 3 punkt 9.3 i 9.4. Dokumenty określone w rozdziale V SIWZdla Części nr 3 w punktach 9.1, 9.2, 9.5, 9.6, 9.7. poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) musi być podpisane przez wszystkich członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej lub osobę wskazaną w pełnomocnictwie. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) musi być wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców/wspólników. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu (dotyczy Części nr 1, 2, 3): a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt. 3 lit. [a] powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 lit. [a] zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt. 9 SIWZ dla wszystkich Części Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej. 4.Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą, która wymaga zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga przedstawienia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub potwierdzenia rejestracji w CEIDG tj. Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI 1.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: 1.1 dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach: a) z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia sił wyższych, b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 1.2 inne zmiany: a) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji dostawy, za uprzednią zgodą zamawiającego, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, tj.: - powierzenie Podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, - wprowadzenie nowego Podwykonawcy, również w przypadku gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie, c) zmian przepisów prawa podatkowego, d) zmian dotyczących powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. e) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). W takiej sytuacji nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy, f) zmian osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych 1.3 warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, c) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych zasad podlega unieważnieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka: przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, pokój 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, pokój 142, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Niniejsze postępowania jest realizowane na potrzeby projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06. 2.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4 . Zamawiający nie przewiduje: a) zawarcia umowy ramowej; b) aukcji elektronicznej; c) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; d) udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia 5. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale V pkt 9 SIWZ wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku, w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty, o których mowa w Rozdziale V pkt 9 SIWZ należy złożyć w formie oryginału. 6. W zakresie nieuregulowanym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w §1 ust 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 8. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców, w sprawach nie uregulowanych ustawą Pzp, stosować się będzie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 - Kodeks cywilny..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06. Część 1 - Wzorce do absorbcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wzorców do absorbcji, b) miejscem dostawy jest: Katedra Kształtowania Agroekosystemów i Terenów Zieleni , Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław, c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie pn. Arkusz kalkulacyjny, stanowiący załącznik nr 3a do SIWZ. d) szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SIWZ (projekt umowy) e) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta, nie większych niż w opisie, dopuszczonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, zdatnych do użytku przez okres nie mniejszy niż 75% ważności okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy przedmiotowych produktów do Zamawiającego. f) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przedmiot zamówienia transportem i na własny koszt bezpośrednio do siedziby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na podstawie złożonego formalnie zamówienia przez pracowników Zamawiającego na piśmie, faxem lub pocztą elektroniczną. Zamówienia będą składane sukcesywnie w okresie trwania niniejszej umowy. g) odbiór danej partii przedmiotu zamówienia zostanie przeprowadzony w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. Odbiór przedmiotu zamówienia dokona minimum 1 przedstawiciel Zamawiającego w obecności, co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. h) protokół odbioru zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. i) w przypadku stwierdzenia odstępstw od wymagań określonych w SIWZ Zamawiający sporządzi reklamacje dotyczące w szczególności: długości ważności okresu przydatności, braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 5 dni roboczych od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. j) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit. i, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji od Zamawiającego. k) Wykonawca odpowiada za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego. l) Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego, w okresie trwania umowy asortymentu i ilości produktów, Wykonawca nie będzie rościć żadnych żądań wobec Zamawiającego w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 4.Dopuszcza się zakończenie realizacji umowy w terminie wcześniejszym niż 31.12.2012r. w przypadku zakupienia przez Zamawiającego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia przed upływem tego terminu (taka zmiana terminu realizacji umowy nie wymaga zawarcia aneksu). Termin dostaw zamawianych partii asortymentu: do 21 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników dla projektu Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06. Część nr 2: Dostawa odczynników podstawowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odczynników podstawowych. Miejscem dostawy są: Katedry Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu mieszczące się przy Placu Grunwaldzkim 24A, 50-363 Wrocław. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie pn.: Arkusz kalkulacyjny, stanowiący załącznik nr 3b do SIWZ. c) szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ (projekt umowy) d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta, nie większych niż w opisie, dopuszczonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, zdatnych do użytku przez okres nie mniejszy niż 75% ważności okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy przedmiotowych produktów do Zamawiającego. e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przedmiot zamówienia transportem i na własny koszt bezpośrednio do siedziby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na podstawie złożonego formalnie zamówienia przez pracowników Zamawiającego na piśmie, faxem lub pocztą elektroniczną. Zamówienia będą składane sukcesywnie w okresie trwania niniejszej umowy. f) odbiór danej partii przedmiotu zamówienia zostanie przeprowadzony w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. Odbiór przedmiotu zamówienia dokona minimum 1 przedstawiciel Zamawiającego w obecności, co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. g) protokół odbioru zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. h) w przypadku stwierdzenia odstępstw od wymagań określonych w SIWZ Zamawiający sporządzi reklamacje dotyczące w szczególności: długości ważności okresu przydatności, braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 5 dni roboczych od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. i) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit. i, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji od Zamawiającego. j) Wykonawca odpowiada za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego. k) Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego, w okresie trwania umowy asortymentu i ilości produktów, Wykonawca nie będzie rościć żadnych żądań wobec Zamawiającego w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Dopuszcza się zakończenie realizacji umowy w terminie wcześniejszym niż 31.12.2012r. w przypadku zakupienia przez Zamawiającego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia przed upływem tego terminu (taka zmiana terminu realizacji umowy nie wymaga zawarcia aneksu). Termin dostaw zamawianych partii asortymentu: do 21 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników dla projektu Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06. Część nr 3. Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odczynników do biologii molekularnej. Miejscem dostawy jest: Zakład Mikrobiologii Rolniczej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3c do SIWZ. c) Szczegółowy opis realizacji przedmiotu umowy znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ (projekt umowy) d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta, nie większych niż w opisie, dopuszczonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, zdatnych do użytku przez okres nie mniejszy niż 75% ważności okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy przedmiotowych produktów do Zamawiającego. e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przedmiot zamówienia transportem i na własny koszt bezpośrednio do siedziby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na podstawie złożonego formalnie zamówienia przez pracowników Zamawiającego na piśmie, faxem lub pocztą elektroniczną. Zamówienia będą składane sukcesywnie w okresie trwania niniejszej umowy. f) odbiór danej partii przedmiotu zamówienia zostanie przeprowadzony w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. Odbiór przedmiotu zamówienia dokona minimum 1 przedstawiciel Zamawiającego w obecności, co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. g) protokół odbioru zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. h) w przypadku stwierdzenia odstępstw od wymagań określonych w SIWZ Zamawiający sporządzi reklamacje dotyczące w szczególności: długości ważności okresu przydatności, braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 5 dni roboczych od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. i) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit. i, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji od Zamawiającego. j) Wykonawca odpowiada za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego. k) Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego, w okresie trwania umowy asortymentu i ilości produktów, Wykonawca nie będzie rościć żadnych żądań wobec Zamawiającego w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Dopuszcza się zakończenie realizacji umowy w terminie wcześniejszym w przypadku zakupienia przez Zamawiającego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia przed upływem terminu 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy(taka zmiana terminu realizacji umowy nie wymaga zawarcia aneksu). Termin dostaw zamawianych partii asortymentu: do 21 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych na każdą z 2 części
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Sukcesywne dostawy barwników i pojemników z formaliną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawa odczynników do laboratorium analit., zamkniętego syst. pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz odczynników do pracowni immunologii transfuzjologicznej w podziale na zadania
- "Uczymy się dla siebie - nowoczesna edukacja w Gminie Krzanowice"- postępowanie drugie
- "Dostawa materiałów i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii w podziale na 8 części na podstawie umów ramowych"
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.