eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa papieru, artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 projekty POPT.02.02.00-00-060/08 oraz POPT.03.01.00-00-061/08

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Bydgoszcz: Dostawa papieru, artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 projekty POPT.02.02.00-00-060/08 oraz POPT.03.01.00-00-061/08
Numer ogłoszenia: 183517 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149005 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy, ul. dr. K. Marcinkowskiego 7, 85-056 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3256161, faks 52 3229960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 projekty POPT.02.02.00-00-060/08 oraz POPT.03.01.00-00-061/08.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013 projekty POPT.02.02.00-00-060/08 oraz POPT.03.01.00-00-061/08. Zakres zamówienia zgodny z zestawieniem zamawianego asortymentu stanowiącym załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (rozdział II siwz)obejmuje: Blok biurowy w formacie A4 -50szt., Cienkopis - 50 szt., Długopisy z wkładami w kolorze niebieskim - 50 szt., Marker do opisywania płyt CD -25szt., Klej w sztyfcie do klejenia papieru i tektury- 20szt., Koszulka na 1 płytę CD - 200 szt., Książka do podpisu dokumentów-3szt., Notes samoprzylepny -20szt., Koszulka przezroczysta polipropylenowa -200 szt., Papier biały A4 do drukarek i kserokopiarek - 300 ryz, Płyty DVD+R, DVD-R 4,7 GB, 16x -250 szt., Segregator formatu A4 - 30szt., Skoroszyt oczkowy - 200 szt., Skoroszt zwykły biały-600 szt., Spinacz okrągły - 20 opk., Teczka na dokumenty formatu A4-szt.- 50 szt., Zakładki indeksujące - 50 op., Zszywki biurowe metalowe - 50 op., Zeszyt A-5 60 kartek, w kartkę, w miękkiej oprawie-50 szt., Atrament do drukarki HP 470 wbt czarny- 3 szt., Atrament do drukarki HP 470 wbt - trójkolorowy- 1 szt., Toner do drukarki LaserJet P4014 dn - 7 szt., Toner do urządzenia wielofunkcyjnego NASHUATEC MP C 4501AD: a) czarny MP C4501K - 5 szt. b) żółty MP C4501Y - 2 szt. c) purpurowy MP C4501M - 2 szt. d) niebieski MP C4501C - 2 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1)Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007 - 2013, projekt POPT.03.01.00-00-061/08 Wsparcie funkcjonowania urzędów kontroli skarbowej i Departamentu Ochrony Interesów Finansowych UE w Ministerstwie Finansów w latach 2007-2015. 2)Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007 - 2013, projekt POPT.02.02.00-00-060/08 Zakup sprzętu i wyposażenia informatycznego dla urzędów kontroli skarbowej i Departamentu Ochrony Interesów Finansowych UE w Ministerstwie Finansów w latach 2007-2015.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER XXI - PIK Sp. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12730,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10628,55

  • Oferta z najniższą ceną: 9681,92 / Oferta z najwyższą ceną: 10628,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.