Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-21
Mykanów: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016 w gminie Mykanów - 2 części
Numer ogłoszenia: 183528 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów , ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, faks 034 3288019 w. 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016 w gminie Mykanów - 2 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci do szkół podstawowych w Starym Cykarzewie, Borownie, Czarnym Lesie, Lubojnie , do gimnazjum w Starym Cykarzewie, Borownie, Czarnym Lesie, oraz do przedszkoli w Starym Cykarzewie, Lubojnie , Kuźnicy Kiedrzyńskiej, Borownie Dowóz odbywał się będzie na trasach: Część I dowóz dzieci z Lubojenki do zespołu szkolno-przedszkolnego w Lubojnie , dowóz dzieci z Wierzchowiska, Kolonii Wierzchowiska, Florkowa, Woli Kiedrzyńskiej, Woli Hankowskiej, Antoniowa do gimnazjum w Czarnym Lesie ,dowóz dzieci z Lubojny, Tylina, Kuźnicy Lechowej, Kuźnicy Kiedrzyńskiej do gimnazjum w Czarnym Lesie , dowóz dzieci z Kuźnicy Lechowej, Kuźnicy Kiedrzyńskiej do szkoły podstawowej w Czarnym Lesie , dzieci z Antoniowa i z Woli Hankowskiej do szkoły podstawowej w Czarnym Lesie ; dzieci z Czarnego Lasu . Antoniowa i Woli Hankowskiej do przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej . Musi być bezwzględnie przestrzegana zasada ,iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów i odwozów bez opieki . Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci. Podmiot realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas dowozów i odwozów Część II - dowóz dzieci do gimnazjum w Starym Cykarzewie w tym : ze Starego Broniszewa z wjazdem w ulicę Leśną do końca ,z Cykarzewa Północnego , z Cykarzewa Północnego Stacji, z Nowego Broniszewa, z Adamowa, Jamna , z Rusinowa , Grabówki , z Nowego Kocina, ze Starego Kocina, Przedkocina , Lemańska , Cykarzewa Północnego ul. Rumiankowa - dowóz dzieci do SP w Starym Cykarzewie z Grabówki, Cykarzewa Północnego ; dzieci z Grabówki, Cykarzewa Północnego do przedszkola w Starym Cykarzewie , dowóz dzieci z Adamowa i nowego Broniszewa do SP w Starym Broniszewie - dowóz dzieci do SP i Gimnazjum w Borownie z miejscowości Grabowa , z Grabowej do Przedszkola w Borownie . Przy dowozie dzieci z Grabowej należy przewidzieć dwa kursy rano i dwa popołudniu. Przy dowozach do gimnazjum w Starym Cykarzewie należy dwa razy w tygodniu przewidzieć dwie duże pętle dowozów i odwozów ( Kociny łącznie z Broniszewem) . W Grabówce należy przewidzieć wjazd w ul. Główną Warunki dotyczące wszystkich zadań: Szczegółowy harmonogram ustalony będzie z Wykonawcą , którego oferta będzie wybrana. Wykonawca musi zagwarantować samochody sprawne technicznie gwarantujące bezpieczny dojazd dzieci do szkół. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć samochody dostosowane ilością miejsc pasażerskich siedzących do liczby dzieci do przewiezienia na danej trasie. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć właściwą opiekę dzieci i młodzieży w czasie dowozu dzieci do i ze szkół tj. do zadań oferenta należy, aby dzieci podczas dowozów znajdowały się pod opieką osoby odpowiedzialnej za dowożone dzieci ( nie może to być kierowca) , szczególną opieką należy otaczać dzieci przedszkolne oraz z klas I-III muszą być przekazane pod opiekę osób dorosłych. Ilość dzieci w trakcie roku może ulec korekcie ,tj zwiększeniu lub zmniejszeniu ( wynika to ze zmian miejsca zamieszkania )..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium a/ Wysokość wadium. 1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część I : 2 000,00 zł Część II: 2 000,00zł 2) Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); b) kserokopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 3) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości. a. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji ,,polisy , poręczenia lub innego dokumentu, winny one zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela b. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 56 8258 0005 2000 0017 6965 0001 w BS Mykanów 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy a do oferty dołączona kserokopia potwierdzona za zgodność c. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Osobą upełnomocnioną do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku jest Pani Joanna Mróz , nr telefonu (+48 034) 3288019 wew.25 , w godzinach 9.00 - 15.00. d. Zwrot wadium. 1). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem sytuacji art.46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę ,któremu zwrócono wadium na podstawie niniejszego punktu, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza .Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2) Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: wykonawca wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. e. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie , nie złożył dokumentów lub oświadczęń o którym mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej Grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust,2 pkt 5, lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Te cztery przypadki utraty wadium winny być wskazane w dokumentach wadialnych w przypadku wadium składanego w formie innej niż pieniądz.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać , ze: posiada aktualną licencję na transport osób w ruchu krajowym wydaną na podstawie ustawy o transporcie drogowym . Warunek dla obu części taki sam.Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi główne odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia , obejmujące wykonanie lub wykonywanie usługi w zakresie przewozu zorganizowanego dzieci i młodzieży szkolnej ,wartość tego zamówienia dla jednego zamawiającego( realizowany na podstawie jednej umowy) - co najmniej 70 000 zł brutto rocznie za przewozy dzieci i młodzieży - warunek taki sam przy każdej części (przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I: - dysponuje lub będzie dysponować w celu wykonania zamówienia co najmniej 1 samochodem osobowym o ilości miejsc siedzących minimum 51 spełniającym wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi Dla części II: - dysponuje lub będzie dysponować w celu wykonania zamówienia co najmniej 1 samochodem osobowym o ilości miejsc siedzących minimum 40 i minimum 1 busa z ilością miejsc siedzących minimum 15 spełniających wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I Wykonawca będzie dysponować kierowcą z aktualnymi uprawnieniami do kierowania wskazanym samochodem oraz osobą do sprawowania opieki nad przewożonymi dziećmi i młodzieżą Dla części II Wykonawca lub będzie dysponować kierowcami z aktualnymi uprawnieniami do kierowania wskazanymi samochodami ( do każdego samochodu 1 kierowca - w sumie dwóch kierowców) oraz osobami do sprawowania opieki nad przewożonymi dziećmi i młodzieżą ( do każdego samochodu musi być opiekun - 2 opiekunów ). Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że: Dla części I - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania o wartości nie niższej niż 100 000zł . Dla części II - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania o wartości nie niższej niż 100 000zł Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1- na każdą część zamówienia musi być oddzielna oferta 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - na każdą część zamówienia oddzielne oświadczenie pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów W przypadku składania ofert na obydwie części zamówienia dokumenty wymienione w punkcie 9.2 mogą być złożone w jednym egzemplarzu. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada pisemne zobowiązanie tego podmiotu oraz inne dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy przedstawić w oryginale. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie należy przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, zaś każdy z podmiotów przedstawia dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. Podmioty występujące wspólnie jako konsorcjum muszą ustanowić swojego pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany ceny jednostkowej brutto usługi, w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, a w konsekwencji zmianę wartości umowy brutto. Wymieniona zmiana wymaga zgody obu stron umowy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, omyłki pisarskie . Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mykanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie
42-233 Mykanów
ul. Samorządowa 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 biuro obsługi interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dowóz dzieci do zespołu szkolno-przedszkolnego w Lubojnie, do zespołu szkół w Czarnym Lesie oraz do przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dowóz dzieci z Lubojenki do zespołu szkolno-przedszkolnego w Lubojnie (20 dzieci,) , dowóz dzieci z Wierzchowiska, Kolonii Wierzchowiska, Florkowa, Woli Kiedrzyńskiej, Woli Hankowskiej, Antoniowa do gimnazjum w Czarnym Lesie ( 58 dzieci) ,dowóz dzieci z Lubojny, Tylina, Kuźnicy Lechowej, Kuźnicy Kiedrzyńskiej do gimnazjum w Czarnym Lesie ( 49 dzieci), dowóz dzieci z Kuźnicy Lechowej, Kuźnicy Kiedrzyńskiej, Antoniowa , Woli Hankowskiej do szkoły podstawowej w Czarnym Lesie ( 86 dzieci )w tym 6 dzieci z Antoniowa i 15 z Woli Hankowskiej , ; 7 dzieci z Czarnego Lasu do przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej . Przybliżone godziny dowozu dzieci do szkół. Dowóz dzieci od godziny 7.00 do 930. Rano przewidziane są cztery kursy do zespołu szkól w Czarnym Lasie , w tym dowóz dzieci do Przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej oraz jeden dowóz z Lubojenki do zespołu szkolno-przedszkolnego w Lubojnie . Odwóz w godzinach 1300 do 16.30. . Szczegółowe godziny odwozów i dowozów dzieci oraz miejsca przystanków zostaną ustalone przez dyrektorów placówek i przewoźników. Dowóz dzieci z Woli Hankowskiej - musi być zapewniony wjazd w ulicę Dworską . Musi być bezwzględnie przestrzegana zasada ,iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów bez opieki . Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci. Podmiot realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas dowozów i odwozów. Ilość dzieci w trakcie roku szkolnego może nieznacznie ulec zmianie ( wynika to z ruchu migracyjnego ludności)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dowozy dzieci do zespołu szkół w Starym Cykarzewie, przedszkola w Starym Cykarzewie oraz zespoły szkolno-przedszkolnego w Borownie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dowóz dzieci do gimnazjum w Starym Cykarzewie (łącznie 76 dzieci ) w tym : ze Starego Broniszewa z wjazdem w ulicę Leśną do końca ,z Cykarzewa Północnego , z Cykarzewa Północnego Stacji, z Nowego Broniszewa, z Adamowa, z Rusinowa-łącznie 30 uczniów , z Grabówki - 11 uczeń , z Nowego Kocina, ze Starego Kocina, Przedkocina , Lemańska , Cykarzewa Północnego ul. Rumiankowa (łącznie 35 dzieci), - dowóz dzieci do SP w Starym Cykarzewie (łącznie 37 dzieci) z Grabówki, Cykarzewa Północnego, Rusinowa ; 5 dzieci z Grabówki do przedszkola w Starym Cykarzewie , - dowóz dzieci do SP i Gimnazjum w Borownie (łącznie 24 dzieci) z miejscowości Grabowa , w tym dzieci ze Szkoły Podstawowej 15 a z gimnazjum 8 oraz 1 dzieci z Grabowej do Przedszkola w Borownie - dowóz dzieci z Adamowa , Nowego Broniszewa do SP w Starym Broniszewie ( 7 dzieci ) - Przy dowozie dzieci z Grabowej należy przewidzieć dwa kursy rano i dwa popołudniu. Przy dowozach do gimnazjum w Starym Cykarzewie należy dwa razy w tygodniu przewidzieć dwie duże pętle dowozów i odwozów ( Kociny łącznie z Broniszewem) . W Grabówce należy przewidzieć wjazd w ul. Główną . Dowozy - orientacyjne godziny 7.00 - 9.00 Odwozy - orientacyjne godziny 12.45 - 16.00 Musi być bezwzględnie przestrzegana zasada ,iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów bez opieki . Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci. Podmiot realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas dowozów i odwozów. Ilość dzieci w trakcie roku szkolnego może nieznacznie ulec zmianie ( wynika to z ruchu migracyjnego ludności)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
INNE PRZETARGI MYKANÓW
- Modernizacja serwerowni oraz wdrożenie systemu tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Gminy Mykanów w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów"
- "Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III "
więcej: przetargi MYKANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.