Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Nowa Dęba: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku z podziałem na pakiety dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 183533 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie, ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku z podziałem na pakiety dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Formularz asortymentowo cenowy. Pakiety: Pakiet nr 1: Siatka przepuklinowa jałowa Pakiet nr 2: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny - Dreny Pakiet nr 3: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny Pakiet nr 4: Specjalistyczny sprzęt sterylny jednorazowego użytku Pakiet nr 5: Różny sprzęt medyczny Pakiet nr 6: Sprzęt medyczny niejałowy Pakiet nr 7: Sprzęt medyczny sterylny - serwety gazowe Pakiet nr 8: Sprzęt medyczny - Regionalna anestezja Pakiet nr 9: Sprzęt medyczny - Rurki intubacyjne Pakiet nr 10: Sprzęt medyczny - Filtr oddechowy Pakiet nr 11: Sprzęt medyczny - Strzykawki trzyczęściowe Pakiet nr 12: Sprzęt sterylny - Kaniule dożylne Pakiet nr 13: Sprzęt medyczny - Infuzja dożylna Pakiet nr 14: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Pakiet nr 15: Sprzęt medyczny niejałowy Pakiet nr 16: Pojemniki na odpady szpitalne Pakiet nr 17: Pieluchomajtki Pakiet nr 18: Papiery do aparatów KTG, EKG, itp. Pakiet nr 19: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Pakiet nr 20: Różny sprzęt medyczny jednorazowego użytku Pakiet nr 21: Sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku Pakiet nr 22: Żele i elektrody do badań Pakiet nr 23: Sprzęt medyczny wielorazowego użytku Pakiet nr 24: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Pakiet nr 25: Błony RTG
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 25.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 7.870,00 PLN słownie: siedem tysięcy osiemset siedemdziesiąt złotych W rozbiciu na poszczególne pakiety: Pakiet nr 1: Siatka przepuklinowa jałowa - 70,00 zł. Pakiet nr 2: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny - Dreny - 100,00 zł. Pakiet nr 3: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny - 500,00 zł. Pakiet nr 4: Specjalistyczny sprzęt sterylny jednorazowego użytku - 50,00 zł. Pakiet nr 5: Różny sprzęt medyczny - 1.000,00 zł. Pakiet nr 6: Sprzęt medyczny niejałowy - 50,00 zł. Pakiet nr 7: Sprzęt medyczny sterylny - serwety gazowe - 500,00 zł. Pakiet nr 8: Sprzęt medyczny - Regionalna anestezja - 500,00 zł. Pakiet nr 9: Sprzęt medyczny - Rurki inkubacyjne - 300,00 zł. Pakiet nr 10: Sprzęt medyczny - Filtr oddechowy - 100,00 zł. Pakiet nr 11: Sprzęt medyczny - Strzykawki trzyczęściowe - 50,00 zł. Pakiet nr 12: Sprzęt sterylny - Kaniule dożylne - 500,00 zł. Pakiet nr 13: Sprzęt medyczny - Infuzja dożylna - 100,00 zł. Pakiet nr 14: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - 100, 00 zł. Pakiet nr 15: Sprzęt medyczny niejałowy - 50,00 zł. Pakiet nr 16: Pojemniki na odpady szpitalne - 500,00 zł. Pakiet nr 17: Pieluchomajtki - 1.000,00 zł. Pakiet nr 18: Papiery do aparatów KTG, EKG, itp. - 100,00 zł. Pakiet nr 19: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - 50,00 zł. Pakiet nr 20: Różny sprzęt medyczny jednorazowego użytku - 1.000,00 zł. Pakiet nr 21: Sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku - 100,00 zł. Pakiet nr 22: Żele i elektrody do badań - 50,00 zł. Pakiet nr 23: Sprzęt medyczny wielorazowego użytku - 100,00 zł. Pakiet nr 24: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - 500,00 zł. Pakiet nr 25: Błony RTG - 500,00 zł. Wykonawca wnosi wadium: 1. W pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego Bank PEKAO S.A. o/Tarnobrzeg nr 07 1240 2744 1111 0000 3990 9648; 2. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.; 3. W gwarancjach bankowych; 4. W gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin wpływu na rachunek Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu zawarte w SIWZ oraz art.22 Ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 - Ustawy tj.: Art. 22 - Ust. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Art. 24 - Ust.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstw skarbowego. 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3; Ust. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art.62 ust.1 pkt 2 lub art.67 ust.1 pkt1 i 2. 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunki będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ b) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) Oświadczenie iż oferowane środki posiadają odpowiednie dokumenty i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania, oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z ustawą : - dla wyrobów kwalifikowanych jako produkty lecznicze zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) - dla wyrobów kwalifikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) - oferowane produkty lecznicze są wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych, Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) - oświadczenie że Wykonawca przedłoży wyżej wymienione dokumenty na żądanie zamawiającego przed podpisaniem umowy. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej - w punkcie VII.1., składa: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 1.2. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione odpowiednio-nie wcześniej niż 6 miesięcy lub odpowiednio nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt.2 stosuje się odpowiednio. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej a) oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wszystkie dokumenty , o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oprócz dokumentów wymienionych wyżej, wszystkie oferty powinny zawierać: 1. Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy 2. Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy 3. Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy - parafowany na każdej stronie 4. Załącznik nr 5 do SIWZ - Zwrot wadium 5. Dowód wniesienia wadium - jako pierwsza strona sporządzonej oferty. Oryginały dokumentów o wniesieniu wadium w formie nie pieniężnej winny być dołączone do oferty w osobnej kopercie, opisanej jak koperta dla oferty z dopiskiem (wadium przetargowe) 6. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. M.C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, pok.nr 14,I piętro lub pocztą (za pobraniem),Cena SIWZ: 40zł.brutto.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej,ul. M.C. Skłodowskiej 1a,39-460 Nowa Dęba,Telefon/fax 015 846 26 51, godziny pracy: 7:00-14.35,Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Siatka przepuklinowa jałowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny - Dreny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4: Specjalistyczny sprzęt sterylny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5: Różny sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6: Sprzęt medyczny niejałowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7: Sprzęt medyczny sterylny - serwety gazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8: Sprzęt medyczny - Regionalna anestezja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9: Sprzęt medyczny - Rurki intubacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10: Sprzęt medyczny - Filtr oddechowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11: Sprzęt medyczny - Strzykawki trzyczęściowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12: Sprzęt sterylny - Kaniule dożylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13: Sprzęt medyczny - Infuzja dożylna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15: Sprzęt medyczny niejałowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16: Pojemniki na odpady szpitalne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17: Pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18: Papiery do aparatów KTG, EKG, itp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20: Różny sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21: Sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22: Żele i elektrody do badań.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23: Sprzęt medyczny wielorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25: Błony RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego do obiektów SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Usługa - polegająca na odbiorze, wywozie i transporcie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2025 rok
- "Usługa - wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu wymiennikowni, kotłowni gazowych i olejowych w kompleksach administrowanych przez 33 WOG (zamówienie z podziałem na 3 części)"
- Usługa - Wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu urządzeń przepompowni ścieków i biologicznej oczyszczalni ścieków w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na rok 2025
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI W OBRĘBIE NADGARSTKA I RĘKI
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Artykuły medyczne
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.