eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie projektu rekultywacji oraz przeprowadzenie prac rekultywacyjnych zgodnie z zatwierdzonym projektem w miejscowości Sławno woj. Pomorskie, przy ul. Mireckiego 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-07

POZYCJA 18353

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Warszawa: wykonanie projektu rekultywacji oraz przeprowadzenie prac rekultywacyjnych zgodnie z zatwierdzonym projektem w miejscowości Sławno woj. Pomorskie, przy ul. Mireckiego 11 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., do kontaktów: PGNiG S.A - Biuro Zakupów Centralnych , 01-224 Warszawa, ul. Kasprzaka 25, bud.C6, Edyta Szubska, ul. Krucza 6/14, 00-537 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 691 89 11, fax +48 022 691 89 21, e-mail: przetargi@pgnig.pl, www.pgnig.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. (PGNiG S.A). - Departament Eksploatacji Złóż , budynek "C10" pok. nr 20, do kontaktów: Monika Kadzikiewicz-Schoeneich, ul. Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 691 80 49, fax +48 022 632 45 58, e-mail: monika.kadzikiewicz@pgnig.pl, www.pgnig.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. (PGNiG S.A). - Biuro Ewidencji i Zagospodarowania Majątku, budynek "C6" pok. nr 7, do kontaktów: Krystian Kawalec, ul. Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 589 46 32, fax +48 022 589 46 33, e-mail: krystian.kawalec@pgnig.pl, www.pgnig.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. (PGNiG S.A). - Biuro Ewidencji i Zagospodarowania Majątku, budynek "C6" pok. nr 7, do kontaktów: Krystian Kawalec, ul. Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 589 46 32, fax +48 022 589 46 33, e-mail: krystian.kawalec@pgnig.pl, www.pgnig.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu rekultywacji oraz przeprowadzenie prac rekultywacyjnych zgodnie z zatwierdzonym projektem w miejscowości Sławno woj. Pomorskie, przy ul. Mireckiego 11. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie projektu rekultywacji oraz przeprowadzenie, zgodnie z zatwierdzonym projektem, prac rekultywacji środowiska gruntowego na obszarze zanieczyszczonym głównie monopierścieniowymi węglowodorami aromatycznymi, wielopierścieniowymi węglowodorami aromatycznymi oraz olejami mineralnymi, metodą bioremediacji "ex situ", z wykorzystaniem bakterii autochtonicznych oraz oczyszczenie wód podziemnych zanieczyszczonych głównie monopierścieniowymi węglowodorami aromatycznymi, wielopierścieniowymi węglowodorami aromatycznymi oraz fenolami i olejami mineralnymi, na terenie nieruchomości po byłej gazowni klasycznej w Sławnie przy ul. Mireckiego 11. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.12.21.24 - Czyszczenie i uzdatnianie zanieczyszczonej gleby Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.24.00 - Czyszczenie i uzdatnianie zanieczyszczonej gleby Oryginalny kod CPV: 90.12.21.30 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.30.00 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby Oryginalny kod CPV: 90.31.52.00 - Usługi poprawy stanu środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. Szczegółowe okonturowanie zanieczyszczeń na terenie przyległym do obszaru badań w celu komputerowej symulacji procesu rekultywacji wód podziemnych. 2. Zamodelowanie procesu rekultywacji zanieczyszczonych wód podziemnych w celu zaprojektowania systemu sczerpywania wód i optymalizacji samego procesu rekultywacji poprzez dobór liczby studni, ich lokalizacji i wydatków (uwzględniając możliwości systemu do oczyszczania wody); 3. Usunięcie smoły pogazowej i likwidacja dołów pogazowych; 4. Oczyszczenie gruntów zanieczyszczonych głównie monopierścieniowymi węglowodorami aromatycznymi (suma ksylen), wielopierścieniowymi węglowodorami aromatycznymi oraz olejami mineralnymi. Oszacowana ilość gruntów wymagających rekultywacji, dokonana na podstawie przeprowadzonych badań wstępnych to ok. 10.000 -11.000 m3. Wymagany sposób oczyszczenia gruntów to metoda bioremediacji "ex situ" na pryzmach z zastosowaniem drobnoustrojów autochtonicznych; 5. Oczyszczenie wód podziemnych zanieczyszczonych głównie monopierścieniowymi węglowodorami aromatycznymi (benzen, etylobenzen, ksylen, i styren), wielopierścieniowymi węglowodorami aromatycznymi oraz fenolami i olejami mineralnymi. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Wadium w wysokości: 80.000,- zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy złotych), wnoszone przed upływem terminu składania ofert. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 %. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Wadium w wysokości: 80.000,- zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy złotych), wnoszone przed upływem terminu składania ofert. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wartości brutto umowy, wnoszone przed podpisaniem umowy. Zamówienie finansowane środkami własnymi Zamawiającego. Płatności zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do oferty / umowy zgodnie z SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w rozumieniu art. 23 Ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm.), 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 3. Wykonali w ciągu ostatnich trzech lat (2003-2005) co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem rekultywację gruntów zanieczyszczonych substancjami ropopochodnymi metodą biologiczną i jednocześnie oczyszczanie wód podziemnych z substancji ropopochodnych, o łącznej wartości usługi co najmniej 1 000 000,- zł (słownie: jeden milion złotych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300 000,- zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). 5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6. Posiadają (zgodnie z Ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach Dz.U.2001, Nr 62, poz. 628 z późn. zm. oraz z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz.U. z 2001r., Nr 112 poz. 1206) zezwolenie na transport powstałych odpadów: - kod 17 01 06 - zmieszane lub wysegregowane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia zawierające substancje niebezpieczne, - kod 05 06 03 - inne smoły. 7. Złożą oświadczenie, iż w przypadku wyboru w postępowaniu jako najkorzystniejszej ich oferty, przed podpisaniem Umowy z Zamawiającym, zawarta zostanie przez Wykonawcę, umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu wykonywania prac objętych Umową, uwzględniająca odpowiedzialność z tytułu ewentualnych szkód w środowisku, na kwotę nie niższą niż 200.000,- PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z treścią par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.z 2004 r., Nr .71, poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300 000,- zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) 2. Oświadczenie, iż w przypadku wyboru w postępowaniu jako najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, przed podpisaniem umowy zawrze on umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu wykonywania Prac objętych Umową, uwzględniającą odpowiedzialność z tytułu ewentualnych szkód w środowisku, na kwotę nie niższą niż 200.000,- PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (2003-2005) usług, z których każda obejmowała swym zakresem rekultywację gruntów zanieczyszczonych substancjami ropopochodnymi metodą biologiczną i jednocześnie oczyszczanie wód podziemnych z substancji ropopochodnych o łącznej wartości co najmniej 1 000 000,- zł (słownie: jeden milion złotych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz daty wykonania oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. 3. Wykaz podwykonawców oraz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć tym podwykonawcom 4. Haromonogram rzeczowo - finansowy przedmiotu zamówienia. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/2006/001/BN. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.05.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 23.05.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.05.2006, godzina 12:00, PGNiG S.A., Warszawa, ul. Kasprzaka 25 budynek C6 sala nr 206.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: PGNiG S.A. uzyskało atestację zgodnie Dyrektywą Rady 92/13/EWG, że w dniu 7 czerwca 2005 r. jego procedury i praktyki związane z udzielaniem zamówień były zgodne z prawem Wspólnoty oraz przepisami wprowadzającymi to prawo. 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.