eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzebudowa i budowa budynków dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Olsztyn: Przebudowa i budowa budynków dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52
Numer ogłoszenia: 183555 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52 15 457, faks (089) 52 15 401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i budowa budynków dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja robót budowlano - montażowych i instalacyjnych objętych zadaniem inwestycyjnym pn: Przebudowa i budowa budynków dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Kod CPV: 45220000-5 - roboty inżynieryjne i budowlane, 45300000-0 - roboty instalacyjne w budynkach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót budowlano - montażowych i instalacyjnych) określają: zatwierdzona dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość robót budowlano - montażowych i instalacyjnych realizowanych na podstawie zatwierdzonej Decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 539/08 z 11.12.2008r. dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, ustaleń SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem materiałów i urządzeń równoważnych, spełniających warunki i parametry techniczne oraz jakościowe materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że są one zgodne z polskimi normami i posiadają aprobatę techniczną. W razie wystąpienia wątpliwości, równoważność zastosowanych materiałów i urządzeń udowodni Wykonawca. Opis zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa i budowa budynków dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52. W ramach powyższego zadania inwestycyjnego przewiduje się przebudowę ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku dwu kondygnacyjnego (parter i piętro) całkowicie podpiwniczonego zlokalizowanego w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52. Przebudowie w szczególności podlega istniejąca klatka schodowa, układ ścianek działowych i częściowy układ ścian nośnych. Podstawowe parametry określające wielkość przebudowy: - powierzchnia zabudowy istniejącego budynku (po przebudowie) - 388,10m2 - powierzchnia użytkowa istniejącego budynku (po przebudowie) - 945,33m2 - kubatura istniejącego budynku (po przebudowie) - 3.714,70m3 Ponadto w ramach przedmiotowego zadania przewidziano również budowę jednostanowiskowego garażu zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie wspomnianego wyżej budynku. Podstawowe parametry określające wielkość budowy: - powierzchnia zabudowy projektowanego garażu - 33,71m2 - powierzchnia użytkowa projektowanego garażu - 25,18m2 - kubatura projektowanego garażu - 114,60m3 Przedmiotem powyższego zadania inwestycyjnego są również prace związane z zagospodarowanie nieruchomości - budowa chodników i drogi wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi, ogrodzenie terenu działki, budowa śmietnika oraz przyłączy do budynku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.30.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 120.000,00 złotych słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych zero groszy. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pózn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem z dopiskiem /Wadium - Przebudowa i budowa Giżycko ul. Gdańska 52/ na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK o/Olsztyn 68 1130 1189 0025 0051 0520 0001. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest Warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna należy w ofercie złożyć kopie dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert najpóźniej do końca terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Wykonawcy, którzy złożą oferty niezabezpieczone skutecznie wniesionym wadium zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a następnie ich oferty zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5. Zamawiający uzna wadium nieskutecznie wniesione w następujących przypadkach: - gdy wadium nie zostanie wniesione, - gdy wadium wnoszone w formie pieniężnej zostało wniesione po terminie składania ofert - niezgodnie z pkt. 4, - gdy termin ważności (skutecznej realizacji) wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężnej ujawniony na dokumencie stwierdzającym zabezpieczenie wadium będzie krótszy niż termin związania ofertą. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożono dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia) na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 6 niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 5 pkt. 1 SIWZ) do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert, b. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 5 pkt. 2 SIWZ) do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - co najmniej 2 (dwa) zakończone zamówienia związane z wykonaniem robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł (brutto), prowadzonych na budynkach użyteczności publicznej (zgodnie z definicją Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002, nr 75, poz. 690)) z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, b. wykaz osób (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający wymaga wskazania następujących osób: - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - kierownika robót instalacyjnych branży sanitarnej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - kierownika robót instalacyjnych branży elektrycznej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - kierownika robót drogowych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, - kierownika robót instalacyjnych branży teletechnicznej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, Wszystkie wyżej wymienione osoby muszą mieć minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu poszczególnych funkcji oraz być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz kserokopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wszystkich wyżej wymienionych osób. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 5 pkt. 3 SIWZ) do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych), b. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 5 pkt. 4 SIWZ) do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia: a. oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy - (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ), b. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ), 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w niniejszej SIWZ (art. 5 pkt. 5 SIWZ) do oferty należy między innymi dołączyć następujące dokumenty: a. podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ), b. kopię dowodu wpłacenia / wniesienia wadium. c. kosztorys ofertowy szczegółowy obejmujący pełen zakres robót budowlanych i instalacyjnych określonych w dołączonych do SIWZ zatwierdzonej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej - Załącznik Nr 7, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 8, przedmiarach robót - Załącznik Nr 9 oraz dokonanej wizji lokalnej placu budowy w dwóch egzemplarzach (oryginał i kopia - oryginał spiąć z ofertą, a kopię złożyć wraz z ofertą w jednej kopercie jako niezależne opracowanie). W przedmiotowym kosztorysie szczegółowym ceny jednostkowe oraz wartości robót należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr), d. harmonogram rzeczowo - finansowy zawierający poszczególne elementy robót do wykonania, e. podpisany projekt umowy - (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ), 6. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do podpisania oferty. Przedmiotowe pełnomocnictwo legitymujące pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy (Wykonawcy) musi wyraźnie i precyzyjnie określać zakres i okres jego obowiązywania. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez mocodawcę (Wykonawcę) lub notariusza. 7. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, muszą do oferty dołączyć oryginał pełnomocnictwa udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli podmiotów uczestniczących wspólnie, określającego pełnomocnika, który będzie ich reprezentował w postępowaniu o udzielenie zamówienia i który będzie upoważniony do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (może to być zarówno jeden z przedsiębiorców tworzących konsorcjum, tzw. lider, jak i zupełnie odrębna osoba). Dokument ten wylicza wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod nim podpisać. 9. Każdy z uczestników konsorcjum dołączy do oferty oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia jak i z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi. 10. W przypadku złożenia oferty wspólnej, wymagane oświadczenia i dokumenty wynikające z art. 6 pkt. 1 i 4 składa każdy z podmiotów tworzących konsorcjum. Natomiast ocena warunków udziału w postępowaniu w zakresie potencjału technicznego, dotychczasowego doświadczenia oraz sytuacji finansowej dokonana będzie łącznie. 11. Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy składający wspólną ofertę przedłożą Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego ewentualnie zostanie uzupełniona o postanowienia dotyczące podmiotów występujących wspólnie. 12. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami). 13. Oferta składana przez spółkę cywilną poza wyżej wymienionymi dokumentami winna dodatkowo zawierać nastepujace dokumenty dotyczące każdego ze wspólników tej spółki: - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - informację z Krajowego Rejestru Karnego, - kserokopię umowy spółki cywilnej - jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników tworzących spółkę. 14. Oferta składana przez spółkę z o.o. w przypadku gdy wartość zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawarcia umowy (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych), chyba że umowa spółki stanowi inaczej. Powyższe dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.po.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie ul. Kopernika 5 10-959 Olsztyn pokój 112.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie ul. Dąbrowszczaków 12 10-959 Olsztyn biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.