Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Brzeziny: Dostawa materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzezinach z podziałem na 12 pakietów
Numer ogłoszenia: 183592 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brzezinach, ul. M.C. Skłodowskiej 6, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742002, fax 046 8742606.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. zozb.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzezinach z podziałem na 12 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzezinach z podziałem na 12 pakietów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 uPzp, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 10% ceny oferty. 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 uPzp. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż poniższe warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (Załącznik Nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy oraz Załącznik Nr 2 - Ogólny formularz oferty) następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców - Załącznik Nr 3, 1.3. Oświadczenie potwierdzające wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową - Załącznik Nr 4, 1.4 Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22, ust. 1 uPzp - Załącznik Nr 5. 2. Ofertę oraz oświadczenie należy sporządzić na załączonych drukach, lub na własnych z identyczną szatą graficzną i przedłożyć w oryginale. 3. Dokument wymieniony w pkt. 1.1. należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozb.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 95-060 Brzeziny, ul. M.C. Skłodowskiej 6, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 95-060 Brzeziny, ul. M.C. Skłodowskiej 6, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BLOK CHIRURGII OGÓLNEJ PAKIET NR 1 Nici syntetyczne, plecione, powlekane podtrzymujące tkankę ok. 60-70% po 14 dniach od zaimplantowania wchłaniające się w okresie 60-90 dni Lp. Grubość nici Długość nici (cm) Długość igły (mm) Przekrój igły Krzywizna igły Ilość saszetek 1 2 3 4 5 6 7 1 4/0 140-150 x x x 36 2 3/0 140-150 x x x 72 3 2/0 140-150 x x x 72 4 0 140-150 x x x 108 5 0 2x70-75 x x x 108 6 1 140-150 x x x 180 7 2 2x70-75 x x x 108 8 2 240 pętla 60-65 okrągła 1/2 koła 72 9 2 70-75 60 okrągła 1/2 koła 144 10 2 70-75 76-80 okrągła 1/2 koła 72 11 2 70-75 48-50 okrągła 1/2 koła 108 12 2 90 40-43 okrągła pogrubiona 1/2 koła 108 13 2 90 37-39 okrągła pogrubiona 1/2 koła 288 14 1 75-90 50-64 tępa 1/2 koła 36 15 1 90 40-43 okrągła pogrubiona 1/2 koła 144 16 1 70-75 30 okrągła 1/2 koła 108 17 1 70-75 27-30 okrągła pogrubiona z tnącym czubkiem haczyk - J 216 18 0 70-75 37-40 okrągła 1/2 koła 36 19 0 70-75 30 okrągła 1/2 koła 180 20 0 70-75 30-32 zaostrzona 3/8 koła 36 21 2/0 70-75 30 okrągła 1/2 koła 108 22 2/0 70-75 25-26 okrągła 1/2 koła 72 23 2/0 70-75 20-22 okrągła 1/2 koła 72 24 2/0 70-75 40-43 ostra pogrubiona 1/2 koła 72 25 2/0 70-75 76-80 okrągła 1/2 koła 36 26 3/0 70-75 25-26 okrągła 1/2 koła 72 27 3/0 70-75 20-22 okrągła 1/2 koła 72 28 3/0 70-75 16-17 okrągła pogrubiona 1/2 koła 108 29 4/0 70-75 16-17 okrągła 1/2 koła 72 30 5/0 70-75 16-17 okrągła 1/2 koła 72.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BLOK CHIRURGII OGÓLNEJ PAKIET NR 2 Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament poliestrowy Lp. Grubość nici Długość nici (cm) Długość igły (mm) Przekrój igły Krzywizna igły Ilość saszetek 1 2 3 4 5 6 7 1 2/0 75 30 odwrotnie tnąca 3/8 koła 108 2 2/0 45 30 odwrotnie tnąca 3/8 koła 288 3 2/0 45 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 36 4 2/0 75 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 144 5 3/0 45 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 252 6 3/0 75 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 108 7 3/0 45 30 odwrotnie tnąca 3/8 koła 252 8 3/0 75 30 odwrotnie tnąca 3/8 koła 180 9 4/0 45 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 72 10 5/0 45 19-20 odwrotnie tnąca 3/8 koła 36 11 3/0 45 24 odwrotnie tnąca o zakończeniu mikro 3/8 koła 72 Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament poliamidowy 12 2 100 90 odwrotnie tnąca 3/8 koła 72 13 1 100 90 odwrotnie tnąca 3/8 koła 36 14 1 75 30 odwrotnie tnąca 3/8 koła 36 15 0 75 39-40 odwrotnie tnąca 3/8 koła 36 16 0 75 30 odwrotnie tnąca 3/8 koła 36 Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament polipropylenowy 17 5/0 75-80 2x16-17 2x okrągła 2x1/2 koła 36 18 3/0 90 2x26-30 2x okrągła 2x1/2 koła 108 19 3/0 45-50 24-26 odwrotnie tnąca z 2 koralikami 3/8 koła 48 20 2/0 90 2x26-30 2x okrągła 2x1/2 koła 108 21 0 75 37 okrągła 1/2 koła 36 22 1 75 37-40 okrągła 1/2 koła 36.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BLOK CHIRURGII OGÓLNEJ PAKIET NR 3 Nici naturalne, plecione, jedwabne, powlekane Lp. Grubość nici Długość nici (cm) Długość igły (mm) Przekrój igły Krzywizna igły Ilość saszetek 1 2 3 4 5 6 7 1 2/0 140-150 x x x 108 2 0 140-150 x x x 144 3 1 140-150 x x x 144 4 2 140-150 x x x 144 5 3/0 70-75 25-26 okrągła 1/2 koła 72 6 2/0 70-75 20-22 okrągła 1/2 koła 72 7 2/0 70-75 25-26 okrągła 1/2 koła 72 8 2/0 70-75 30 okrągła 1/2 koła 144 9 0 70-75 25-26 okrągła 1/2 koła 72 10 0 70-75 30 okrągła 1/2 koła 72 11 1 70-75 30 okrągła 1/2 koła 72 12 1 70-75 37-40 okrągła 1/2 koła 36 13 2 70-75 37-40 okrągła 1/2 koła 36 14 3/0 70-75 19-20 odwrotnie tnąca o zakończeniu mikro 3/8 koła 36.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BLOK CHIRURGII OGÓLNEJ PAKIET NR 4 Monofilament syntetyczny wchłanialny o okresie podtrzymywania tkankowego ok.10 dni i czasie wchłaniania do 56 dni Lp. Grubość nici Długość nici (cm) Długość igły (mm) Przekrój igły Krzywizna igły Ilość saszetek 1 2 3 4 5 6 7 1 4/0 75 17 okrągła 1/2 koła 36 2 3/0 75 17 okrągła 1/2 koła 36 3 3/0 75 26 okrągła 1/2 koła 72 4 2/0 75 26 okrągła 1/2 koła 72 5 0 75 37 okrągła 1/2 koła 108 6 1 75 37-40 okrągła 1/2 koła 72.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODDZIAŁ RATUNKOWY PAKIET NR 5 Nici syntetyczne jednowłóknowe poliestrowe niewchłanialne Lp. Grubość nici Długość nici (cm) Długość igły (mm) Przekrój igły Krzywizna igły Ilość saszetek 1 2 3 4 5 6 7 1 4/0 45-50 16-17 odwrotnie tnąca 3/8 koła 1260 2 4/0 45-50 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 900 3 3/0 45-50 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 1800 4 2/0 45-50 30 odwrotnie tnąca 3/8 koła 1440 5 2/0 70-75 30 odwrotnie tnąca 3/8 koła 930 6 2/0 45 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 1000 Nici syntetyczne plecione powlekane wchłaniające się 60-90 dni 7 4/0 70-75 13 okrągła 1/2 koła 900 8 3/0 70-75 26-28 okrągła 1/2 koła 1050.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 6 Monofilament syntetyczny wchłanialny o okresie podtrzymywania tkankowego ok. 4-5 tygodni i czasie wchłaniania do 90 dni Lp. Grubość nici Długość nici (cm) Długość igły (mm) Przekrój igły Krzywizna igły Ilość saszetek 1 2 3 4 5 6 7 1 3/0 75 26 okrągła 1/2 koła 1050 2 2/0 75 26 okrągła 1/2 koła 900.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PORADNIA CHIRURGICZNA PAKIET NR 7 Monofilament syntetyczny poliestrowy, jednowłóknowy, niewchłanialny Lp. Grubość nici Długość nici (cm) Długość igły (mm) Przekrój igły Krzywizna igły Ilość saszetek 1 2 3 4 5 6 7 1 3/0 45-50 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 72 2 4/0 45-50 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 72.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SALA OPARTUNKOWA PAKIET NR 8 Monofilament poliamidowy, syntetyczne , niewchłanialne Lp. Grubość nici Długość nici (cm) Długość igły (mm) Przekrój igły Krzywizna igły Ilość saszetek 1 2 3 4 5 6 7 1 4/0 45 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 36 2 3/0 45 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 72 3 2/0 45 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 72 4 2/0 45 30 odwrotnie tnąca 3/8 koła 36 5 0 45 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 72 6 1 45 30 odwrotnie tnąca 3/8 koła 36.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BLOK GINEKOLOGII I POŁOZNICTWA PAKIET NR 9 NICI PLECIONE WCHŁANIALNE Nici syntetyczne, plecione, poliglikolowe, powlekane poliglikonatem wchłaniające się w okresie 60-90 dni Lp. Grubość nici Długość nici (cm) Długość igły (mm) Przekrój igły Krzywizna igły Ilość saszetek 1 2 3 4 5 6 7 1 2 70-75 45-48 okrągła 1/2 koła 144 2 2 90-100 45-48 okrągła 1/2 koła 180 3 2 70-75 40-43 okrągła gruba 1/2 koła 360 4 2 90-100 40-43 okrągła gruba 1/2 koła 360 5 1 70-75 36-37 okrągła gruba 1/2 koła 290 6 1 70-75 25-26 okrągła gruba 1/2 koła 72 7 0 70-75 25-26 okrągła gruba 1/2 koła 72 8 2/0 90-100 25-26 okrągła 1/2 koła 200 9 2/0 70-75 37-40 okrągła gruba 1/2 koła 72 10 2/0 70-75 35-48 ostra 3/8 koła 180 Nici syntetyczne, plecione, poliglikolowe, powlekane glikonatem o podtrzymywaniu tkankowym 50% w 5 dni po zaimplantowaniu, wchłaniające się ok. 42 dni 11 1 90 37-40 okrągła gruba 1/2 koła 72 12 1 90 48-50 okrągła 1/2 koła 400 13 1 90 42-44 okrągła przyostrzona 1/2 koła 72 14 2/0 90 39-40 ostra 3/8 koła 220.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 10 MONOFILAMENT WCHŁANIALNY Monofilament syntetyczny o okresie podtrzymywania tkankowego 50-60% w 5 dniu, 20-30% w 10 dniu od implantacji wchłaniający się do 56 dni Lp. Grubość nici Długość nici (cm) Długość igły (mm) Przekrój igły Krzywizna igły Ilość saszetek 1 2 3 4 5 6 7 1 1 90 48-50 okrągła 1/2 koła 72 2 2/0 70-75 55-60 prosta ostra x 36.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 11 MONOFILAMENT NIEWCHŁANIALNY Nici syntetyczne polipropylenowe, jednowłóknowe, niewchłanialne Lp. Grubość nici Długość nici (cm) Długość igły (mm) Przekrój igły Krzywizna igły Ilość saszetek 1 2 3 4 5 6 7 1 2/0 75-90 55-60 prosta ostra x 220 2 0 45-75 26-30 ostra 3/8 koła 72 3 2/0 45-50 z dwoma zaciskami do szycia śródskórnego 55-60 prosta ostra x 36 4 2/0 45-50 z dwoma zaciskami do szycia śródskórnego 51-54 prosta ostra x 72.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 12 NICI PLECIONE NIEWCHŁANIALNE Nici poliestrowe niepowlekane przeznaczone do założenia szwu okręznego Lp. Grubość nici Długość nici (cm) Długość igły (mm) Przekrój igły Krzywizna igły Ilość saszetek 1 2 3 4 5 6 7 1 6 70-75 2x48mm okrągła zaostrzona 2x1/2 koła 12 Nici poliestrowe powlekane 2 2/0 70-75 39-40 odwrotnie tnąca 3/8 koła 36 Nici naturalne jedwabne powlekane 3 1 70-75 37-40 okrągła 1/2 koła 36.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Wykonanie nakładki na drodze gminnej wewnętrznej w msc. Helenów, działka nr 40 i 37/3
- Wykonanie nakładki na drodze gminnej wewnętrznej w msc. Bielanki, działka nr 128
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych
- Dostawa pierścieni do mikrozespoleń i zacisków mikronaczyniowych dla UCK
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
- dostawa produktów leczniczych, środków do mycia, odkażania, dezynfekcji do Apteki Szpitalnej.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.