eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HelZakup i dostawa (w formie leasingu operacyjnego) śmieciarki



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Hel: Zakup i dostawa (w formie leasingu operacyjnego) śmieciarki
Numer ogłoszenia: 183602 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Obsługi Miasta , ul. Kuracyjna 3, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6750574, faks 058 6750875.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gohel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa (w formie leasingu operacyjnego) śmieciarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa (w formie leasingu operacyjnego) jednej sztuki pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu trzyosiowym o pojemności skrzyni ładunkowej min. 22 m3 przystosowany do opróżniania pojemników od 110 l. do 1100 l. szczegółowy opis zamówienia podano w SWIZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w: - pieniądzu (przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto Zamawiającego w Banku Pekao S.A. Oddział Hel, nr konta 87 1240 5370 1111 0000 5364 6466 - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy 5. Wykonawca składając ofertę musi zapewnić jej kompletność i zgodność z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1. Wykonawca winien dołączyć do oferty prawidłowo wypełnione następujące dokumenty: a) formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ b) formularz oceny technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 2 do SIWZ c) oświadczenie w trybie art. 22, ust 1 Ustawy - według załączonego wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ d) aktualny (wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert) odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku spółek cywilnych wpisy wszystkich wspólników + umowa spółki) e) pisemne pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty f) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek i innych opłat, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert h) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert j) wykaz min. czterech zrealizowanych w ciągu ostatnich dwóch lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - Załącznik Nr 4 do SIWZ k) świadectwo homologacji dla skompletowanego pojazdu lub oświadczenie Wykonawcy o dostarczeniu dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu kompletnego w dniu przekazania pojazdu do eksploatacji l) wykaz kosztów przeglądów serwisowych w okresie gwarancji m) warunki leasingu z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w § 11 n) dowód wniesienia wadium o) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Umowa regulująca współpracę podmiotów określająca udział i zakres każdego z uczestników konsorcjum w realizacji zamówienia, a także dokumenty wymienione w punktach a - h) wystawione winny być na każdy podmiot oddzielnie p) brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt. 1 niniejszego paragrafu spowoduje odrzucenie oferty bez dalszego jej rozpatrywania r) wykonawca może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez Ustawę, jednak Zamawiający może nie rozpatrywać tych dokumentów, jeżeli nie spełniają one warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca powinien przygotować komplet dokumentów składających się na ofertę zgodnie z § 3, pkt. 1 niniejszej SIWZ 2. Oferta przedłożona przez Wykonawcę powinna zawierać: a) wypełniony formularz oferty b) dokumenty wymienione w § 3, pkt. 1 SIWZ c) Inne dokumenty, które zdaniem Wykonawcy powinny być przedstawione Zamawiającemu oraz spełniające warunki stawiane przez Ustawę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-hel.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zakładów Obsługi Miasta ul. Kuracyjna 3, 84-150 Hel,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Zespół Zakładów Obsługi Miasta ul. Kuracyjna 3, 84-150 Hel,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.