Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-08
Warszawa: Przebudowa części pomieszczeń Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. Strusia 4/8 (pomieszczenia: chirurgii ,Poradni K, laryngologii, ortopedii na I piętrze, kasy na III piętrze, Poradni Rehabilitacji i sali gimnastycznej na II piętrze).
Numer ogłoszenia: 183626 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części pomieszczeń Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. Strusia 4/8 (pomieszczenia: chirurgii ,Poradni K, laryngologii, ortopedii na I piętrze, kasy na III piętrze, Poradni Rehabilitacji i sali gimnastycznej na II piętrze)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z: 1.1 w robotach ogólnobudowlanych : a) wykończeniem ścian i sufitów: - skrobanie, gruntowanie ,szpachle gipsowe na ścianach i sufitach ; - malowanie tynków sufitów farbą emulsyjną w ilości 245 m2 i ścian farbą emulsyjną kolor w ilości 350 m2 ; - malowanie farbami olejnymi ekologicznymi, bakteriologicznymi lamperii 146 m2, starej stolarki drzwiowej ,elementów grzejnych, rur itp. b) wymianą posadzek na : - gres z uprzednią wymianą podłoża ( rozbiórka wykładziny i klepki ), wykonanie warstwy wyrównującej pod nowe posadzki w ilości 50 m2 + cokoły ceramiczne; - tarket na sali gimnastycznej w ilości ca 50 m2 c) dostawą i montażem stolarki drzwiowej wewnętrznej - 5 kpl d) wykonaniem ścianek działowych GK na konstrukcji stalowej ca 19 m2 e) obudową kanałów wentylacyjnych płytami GK na konstr. stalowe w ilości 40 m2. f) dostawą i montażem okładzin ochronnych z utwardzanego PCV : - na ściany - pasy szerokości 20 cm w ilości ca 40 mb - na naroża - kątowe w ilości ca 40 mb g ) dostawą i montażem : - systemowych szafek ubraniowych dla 10 osób, - luster na salę gimnastyczną i do natrysku , - verticali - 9,0 m2 1.2 w robotach instalacji elektrycznych: a) wymiana - wykonanie wypustów do opraw oświetleniowych w ilości 22 szt, oraz na wyłączniki b) wymiana - montaż nowych opraw oświetleniowych - 22 szt. c) wykonanie zasileń komputerowych dla 3 stanowisk 1.3 w robotach instalacji sanitarnych: a) wymiana - montaż: - umywalek, baterii, podejść wod.- kan. dla 4 kompletów, - wykonanie nowych zasileń i odpływu dla natrysku w sali rehabilitacji z montażem kompletnej kabiny natryskowej, - wymiana 23 kompletów grzejników w pomieszczeniach objętych remontem-przebudową.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. 3. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części prac, wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym zamawiającego poprzez dokonanie stosownych zapisów w poz. 10 formularza ofertowego ( załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Wykonawca : a) udzieli na wykonane przez siebie prace gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, b) zobowiąże się do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto oferty, c) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest w okresie realizacji umowy ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub d) zawrze przed rozpoczęciem robót umowę ubezpieczeniową dotyczącą odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem umowy dot. przebudowy części pomieszczeń Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy Strusia 4/8 ( pomieszczenia: chirurgi, Poradni K, laryngologii, ortopedii na I piętrze, kasy na III piętrze, Poradni Rehabilitacji i sali gimnastycznej na II piętrze). Wymagana gwarantowana wielkość odszkodowania bez podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia wynikająca z ww. dokumentów winna być nie mniejsza niż 100 000 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dot.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej (należy przez Wykonawcę, zgodnie z art. 2 pkt. 11) ustawy, rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej); 2a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: zrealizowali, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca, co najmniej: 2 zadania polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych i sanitarnych ( m.in. wymiana grzejników) w budynku lub budowie nowego obiektu o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu zadań, o którym mowa w ust. 5 rozdziału V SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane z należytą starannością ( protokoły odbioru końcowego, re-ferencje). Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie min. 2 roboty o wartościach nie mniejszych niż 200 000 zł brutto każda robota. 2 b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. osobami, które zgodnie z wymogami art. 14 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiadają: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień ww. osób i stosownych aktualnych zaświadczeń o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedłożonych pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty według formuły spełnia , nie spełnia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1 w punktach 1), 3) i 4) na podstawie Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę oraz dokumentów potwierdzających uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,3 i 4 ustawy p. z. p. Warunki określone w ust. 1 pkt. 2 ustawy Wykonawcy zobowiązani są spełnić łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy: w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - w przypadku oferty wspólnej oświadczenie na ZAŁĄCZNIKU NR 4 musi być złożone w oryginale wspólnie przez podmioty składające ofertę wspólną lub przez pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych - zadań, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom określonym w ust. 2a) rozdziału IV SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ . 6. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w ust. 5 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót). 7. Uprawnienia budowlane pracowników nadzoru do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych spełnia-jące wymogi art. 14 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność ww. pracowni-ków do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę). 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy Wykonawcy. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo dołączają do oferty. 10. Dokumenty wymienione w pkt. 2-4,6, 7 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają takiego poświadczenia. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 11. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w ust. 1 - 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie lub ich pełnomocnik. Dokumenty te złożone w formie kopii będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wyko-nawców składających ofertę wspólną. 12.Dokumenty wymienione w ust. 1,5,8 muszą być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo tak jak opisano w pkt.9. 13. Załączniki muszą być wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do SIWZ przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzo-rach oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 14. W przypadku ww. dokumentów wymienionych w ust. 1-9, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń Wykonawców, którzy nie złożyli ich wraz z ofertą, lub do ich poprawienia, jeżeli złożone dokumenty będą zawierały błędy, chyba że, mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadcze-nia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postę-powaniu nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. 15. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.wawer.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego
Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, pok. 303.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, pok. 301.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTY -ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ 2) wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe - szt. 8, stanowiących załączniki do opisu przedmiotu zamówienia. Kosztorysy( 8 szt.) należy sporządzić metodą uproszczoną przy użyciu jednego z programów do kosztorysowania np. norma pro wraz ze stroną tytułową, zawierającą wymagane elementy dla strony tytułowej kosztorysu oraz tabelą elementów scalonych. Ceny jednostkowe w kosztorysach i ogółem wartość kosztorysową robót należy określić netto. Obliczoną wartość podatku VAT od łącznej wartości wszystkich robót ( na podstawie wszystkich 8 kosztorysów) należy określić w formularzu ofertowym w zał. nr 3 do SIWZ. Suma wartości netto i wartości podatku VAT stanowi wartość brutto, czyli cenę oferty. 3) oświadczenia i dokumenty opisane przez zamawiającego w rozdziale V SIWZ, potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokończenie przebudowy stadionu lekkoatletycznego wraz z boiskiem w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podziałem na części
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.