Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-08
Poznań: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego
w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, usługa kopiowania, drukowania i skanowania na urządzeniach dostarczonych przez Dostawcę na czas trwania umowy z możliwością wykupu urządzeń po zakończeniu umowy oraz dostawa oprogramowania typu accontingowego wspomagającego zarządzanie urządzeniami wielofunkcyjnymi.
Numer ogłoszenia: 183634 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu , ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, usługa kopiowania, drukowania i skanowania na urządzeniach dostarczonych przez Dostawcę na czas trwania umowy z możliwością wykupu urządzeń po zakończeniu umowy oraz dostawa oprogramowania typu accontingowego wspomagającego zarządzanie urządzeniami wielofunkcyjnymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, usługa kopiowania, drukowania i skanowania na urządzeniach dostarczonych przez Dostawcę na czas trwania umowy z możliwością wykupu urządzeń po zakończeniu umowy oraz dostawa oprogramowania typu accontingowego wspomagającego zarządzanie urządzeniami wielofunkcyjnymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 7.670,00 ZŁIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach i pełnomocnictwach wyszczególnionych poniżej oraz w pkt V SIWZ. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załączonym do siwz wzorem; 3) wykaz wykonanych (min. 3), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie minimum 3 dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia uznane zostaną usługi dotyczące wdrożenia systemu obejmującego: dzierżawę min. 5 urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawę i instalację oprogramowania accountingowego wspomagającego zarządzanie tymi urządzeniami. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał wdrożenie min. 3 systemów z których każdy obejmuje zestawienie: urządzenia tożsame z oferowanymi urządzeniami oraz oprogramowanie tożsame z oferowanym oprogramowaniem; 4) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z dokumentami (np.: certyfikat) potwierdzającymi, że wskazane osoby odbyły szkolenia w zakresie instalacji i konfiguracji oferowanych urządzeń oraz w zakresie wdrożenia oferowanego programu - zgodnie z załączonym do siwz wzorem; 5a) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) szczegółowy opis oferowanych urządzeń umożliwiający zamawiającemu weryfikację oferty pod względem merytorycznym. 2. Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, 2) Dowód wniesienia wadium 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) w siedzibue zamawiającego, pok. 307; 2) listem poleconym za pobraniem; 3) pobrać z w/w strony internetowej. W przypadkach określonych w pkt. 1 i 2 pobierana będzie opłata w wysokości 10 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w Starostwie Powiatowym w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18 pokój nr 002 do dnia 18.06.2009 r., do godz. 11:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.