Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Olsztynek: Opracowanie projektu technicznego na budowę ulicy Owocowej
Numer ogłoszenia: 183654 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu technicznego na budowę ulicy Owocowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Projekt budowlany i wykonawczy (wszystkich branży, drogowa, kanalizacji deszczowej, projektu oświetlenia i organizacją prowadzenia robót - 6 egz. ) 2. Kosztorys inwestorsko -cenowy i kosztorys ofertowy w układzie specyfikacyjnym w dwóch wariantach masa bitumiczna i kostka brukowo - betonowa - 3 egz. plus wersja elektroniczna w PDF 3. Przedmiar robót w układzie specyfikacyjnym - 6 egz., plus wersja elektroniczna w PDF 4. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (wszystkie branże),- 6 egz. plus wersja elektroniczna w PDF 5. Projekt organizacji ruchu i oznakowania docelowy - 3 egz. plus wersja elektroniczna w PDF 6. Wszystkie niezbędne materiały do uzyskania pozwolenia na budowę na podstawie ustawy z dnia ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (jednolity tekst Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118.) oraz być zgodny z obowiązującymi normami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r., Nr 75 poz. 690, ze zm) 2. Prowadzenie nadzoru autorskiego do momentu uzyskania pozwolenia na budowę oraz odbioru końcowego wykonania zadania. 3. Nawierzchnię ulicy należy zaprojektować o szerokości 6 m i długości 300 m oraz chodników z jednej strony o szerokości 1,5 m z drogiej strony o szerokości 2,5 m z ciągiem rowerowym o długości 300 m 4.Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.80.00 - 74.23.80.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. 2007 Nr 42 poz. 275.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium do dnia 18 sierpnia 2008 r. do godz.10:00 w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy zł) przelewem na konto Zamawiającego Nr 33 8823 0007 2001 0000 0169 0003 w Banku Spółdzielczym w Olsztynku. Datą wniesienia wadium jest data uznania wskazanego rachunku bankowego. 2. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. 2007 Nr 42 poz. 275.) , - należy złożyć w pok. Nr 11 do dnia 18 sierpnia 2008 r. do godz. 10:00 3. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin związania z ofertą, - Zamawiający unieważnił przetarg, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy: 1. posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk: - co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji projektant, posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne,. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał (rozpoczął, zakończył i przekazał zamawiającym minimum 2 projekty budowlane, na budowę lub przebudowę dróg. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. 4. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (na druku stanowiącym załącznik), ze w myśl art. 22 ust. 1 ustawy: - posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 i 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia (formularz w załączniku) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; - wykaz wykonywanych w ciągu trzech ostatnich lat zamówień publicznych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (formularz w załączniku) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie: - wykaz wszystkich podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia wraz z oświadczeniem o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia (formularz w załączniku); - kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania całości wykonania decyzji właściwego organu 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania (art. 26 ust. 3 - Pzp). 7. Dokumenty i informacje mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9. Oferenci z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, tj. odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego. 10. W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć komplet wymaganych dokumentów, wystawionych indywidualnie na każdy z podmiotów oraz dokumenty, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich podmiotów (pełnomocnictwo).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Olsztynku ul. Ratusz 1 11-015 Olsztynek.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Olsztynku ul. Ratusz 1 11-015 Olsztynek pok nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.