Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-25
Nisko: Dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych, eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek oraz środków czystości.
Numer ogłoszenia: 183664 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych, eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek oraz środków czystości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych, eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek oraz środków czystości. Zamówienie podzielone zostało na części: Część I - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych wg zestawienia Część II - Dostawa środków czystości Część III - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego został opisany powyżej wg zestawień poszczególnych części zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 39.22.40.00-8, 39.80.00.00-0, 33.71.19.00-6, 39.83.00.00-9, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1 (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia - na potwierdzenie których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2, (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust 1 pkt. 3 (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt.3 (załącznik nr 2 do SIWZ),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 4 (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wartość kosztorysowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Znajdują się w § 9 ust 2 Wzoru umowy cyt. 2.Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy: 2.1. zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2.2. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: 2.2.1. gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2.3.wystapienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, 2.4. zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć chwili zawarcia umowy, 2.5. konieczności zmiany osób przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy, 2.6.wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2010 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Biuro Obsługi Interesanta (pokój Nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych wg zestawienia Lp. Nazwa materiału Jedn. ilość Cena netto Cena brutto 1 Blok listowy w kratkę A5,biały papier, 60 kart Szt 30 2 Blok listowy w kratkę A4,biały papier, 100 kart Szt 20 3 Długopis czerwony, zwykły szt 20 4 Długopis na sprężynce szt 30 5 Długopis żelowy t.gel pen szt 200 6 Długopis zwykły szt 200 7 Dziurkacz do 25 kartek, z wysuwanym ogranicznikiem szt 4 8 Dysk CD R w obudowie t. slim Szt 300 9 Dysk CD RW w obudowie t.slim Szt 50 10 Dysk DVD+ R w obudowie t.slim Szt 100 11 Foliopis, marker do CD, 0,4 mm, czarny, niezmywalny t. Pentel Szt 15 12 Gumki do ołówka Szt 30 13 Grzbiet do bindowania 14mm Opak 1 14 Grzbiet do bindowania 16mm Opak 1 15 Grafity o podwyższonej wytrzymałości na złamanie 0,5mm Opak 15 16 Kalka techniczna A4 90g/m2 /500szt/ Ryza 4 17 Kalka techniczna A3 90g/m2 /500szt/ Ryza 4 18 Klipy biurowe: 19, 25, 32, 41, 51mm Opak 5 19 Koperta A 4 , biała samoklejąca /250 szt/ Opak 4 20 Koperta B 4, biała samoklejąca /250 szt/ Opak 4 21 Koperta C 5, biała samoklejąca /500 szt/ opak 10 22 Koperta C 6, biała samoklejąca /1000 szt/ Opak 7 23 Koperty bąbelkowe do przesyłania dysków CD Szt 50 24 Kostka samoprzylepna kolorowa 38x51 mm Szt 50 25 Kostka samoprzylepna kolorowa 76x76 mm szt 100 26 Koszulka foliowa A4 /100 szt/ Opak 40 27 Korektor w taśmie t.pritt Szt 40 28 Korektor poj.4,2 ml t.pentel Szt 50 29 Kostka kolorowa luz Szt 50 30 Klej biurowy t.Esselte , 20 g Szt 50 31 Linijka 20 cm Szt 20 32 Nożyczki 18 do 20 cm Szt 10 33 Okładki do bindowania Szt 100 34 Ołówek zwykły HB Szt 50 35 Ołówek automatyczny t.pentel Szt 40 36 Papier fax 210 x30 x 3 Rolki 40 37 Papier ksero A4, CIE 161, 80 g/m2 /500szt/ ryza 800 38 Papier ksero A3 CIE 161, 80 g/m2 /500szt/ ryza 40 39 Papier wizytówkowy marmurkowy 246 g , A4 Szt 300 40 Poduszka do stempli Szt 2 41 Rozszywacz Szt 5 42 Segregator kolorowe A4, 50 mm t. Esselte Szt 250 43 Segregator kolorowe A4, 75 mm t. Esselte Szt 250 44 Skoroszyt zawieszkowy A4, biały szt 200 45 Skoroszyt zwykły, biały Szt 200 46 Skoroszyt oczkowy A4, biały, kartonowy szt 400 47 Skoroszyt plastikowy Szt 200 48 Skoroszyt zawieszkowy plastikowy Szt 300 49 Skoroszyt zawieszkowy 1/2, kartonowy szt 200 50 Spinacze trójkątne T25 /100szt/ Opak 100 51 Spinacze duże R 50 /100 szt/ Opak 40 52 Tusz do stempli czerwony / dobry czerwony/ Szt 20 53 Taśma klejąca 24mm x 10m szt 50 54 Temperówka z pojemnikiem szt 20 55 Teczka papierowa wiązana A4 , biała na większą ilość dokumentów Szt 1300 56 Zakreślacz kolorowy (żółty, zielony, pomarańczowy) Szt 50 57 Zeszyt 60 k A5 kratka, biały Szt 10 58 Zeszyt 96 k, A4, biały, kratka, twarda okładka szt 20 59 Znaczniki samoprzylepne 15x50 mm /5 szt/ Opak 20 60 Zszywacz do 30 kartek szt 8 61 Zszywki 24/6 Opak 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje dostawę środków czystości wg zestawienia Lp. Nazwa materiału Jedn. Ilość Cena netto Cena brutto 1 Drążek do mopa teleskopowy, 2 x 150 cm Szt 2 2 Końcówka do mopa bawełniana, gruba Szt 12 3 Mleczko do szorowania typu Cif - 750ml Szt 21 4 Mydło w płynie butla 5 l Szt 6 5 Płyn do okien - spray 750 ml Szt 12 6 Płyn do podłogi butla 5L, t. Yplon Szt 15 7 Płyn do WC domestos, opak 1250 ml Szt 12 8 Ściereczki domowe, opak. 3 sztuki Opak. 9 9 Worki na śmieci małe, 60l - 50 szt w opak. Opak. 100 10 Worki na śmieci duże, 180l - 20 szt w opak. Opak. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 39.80.00.00-0, 33.71.19.00-6, 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek wg zestawienia Lp. Nazwa materiału Jedn. Ilość O-oryginalne R równoważne Cena netto Cena brutto 1 Atrament HP 840 kolor, 15 ml Szt 4 2 Atrament HP 840 czarny, 25 ml Szt 8 3 Atrament HP 3550 czarny Szt 5 4 Atrament HP 3550 kolor Szt 2 5 Atrament HP 5940, kolor, 14 ml Szt 2 6 Atrament HP 5940 czarny, 21 ml Szt 3 7 Atrament HP 8600 czarny Szt 6 8 Atrament HP 8600 kolor Kpl 4 9 Atrament HP 1360 , kolor Szt 4 10 Atrament HP 1360 , czarny Szt 2 11 Atrament HP 510 PS kolor, ploter Kpl 2 O 12 Atrament HP 510 PS czarny, ploter Szt 2 O 13 Toner HP 5L, 6L Szt 2 14 Toner HP 4LJ, 3000 stron Szt 3 15 Toner HP 1100 LJ, 2500 stron Szt 6 16 Toner HP 1300 LJ, 4000 stron Szt 2 17 Toner HP 1505 n Szt 2 18 Toner HP 1005, 1200 LJ, 3500 stron Szt 5 19 Toner HP 1018, 2000 stron Szt 2 20 Toner do Samsung ML 2010 D3, 2571 N Szt 8 21 Toner do Samsung ML 3051 ND Szt 2 22 Toner do Samsung 1640 ML Szt 2 23 Toner do Samsung 1610 D2 Szt 3 24 Toner do Samsung 1710 P D3 Szt 2 25 Toner Lexmark 321, 6000 stron Szt 4 26 Toner Lexmark 420 T, 10000 stron Szt 1 27 Toner Lexmark 120 E Szt 8 28 Toner Dell 2230 d Szt 10 O 29 Toner XEROX C 123/128 Szt 1 O 30 Toner RICOH MPC 2050 kolor Kpl 2 O 31 Toner RICOH MPC 2050 czarny Szt 3 O 32 Toner RICOH 240 W Szt 2 O 33 Toner do ksero RICOH AFFICIO 2022 Szt 5 O.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i transportem butli do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr.
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa środków czystości i higieny dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych podległych OISW w Koszalinie
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.