Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-04
Przemyśl: Sprzedaż i dostawa sprzętu geodezyjnego w ramach projektu: Rozwój szkoły gwarancją sukcesu ucznia!
Numer ogłoszenia: 183688 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących , ul. Kilińskiego 10, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 678 30 01, 678 31 01, faks 16 678 30 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zseio.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa sprzętu geodezyjnego w ramach projektu: Rozwój szkoły gwarancją sukcesu ucznia!.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Dostawa czterech fabrycznie nowych, kompletnych teodolitów optycznych Zadanie 2: Dostawa jednego fabrycznie nowego, kompletnego tachimetru elektronicznego Zadanie 3: Dostawa dwóch fabrycznie nowych, kompletnych dalmierzy laserowych Zadanie 4: Dostawa jednego fabrycznie nowego, kompletnego niwelatora elektronicznego Zadanie 5: Dostawa czterech fabrycznie nowych, kompletnych niwelatorów optycznych Zadanie 6: Dostawa jednego fabrycznie nowego, kompletnego lokalizatora urządzeń podziemnych Zadanie 7: Dostawa dwóch fabrycznie nowych, kompletnych statywów aluminiowych Zadanie 8: Dostawa czterech fabrycznie nowych, kompletnych taśm stalowych Zadanie 9: Dostawa ośmiu fabrycznie nowych, kompletnych taśm powlekanych Zadanie 10: Dostawa dziesięciu fabrycznie nowych, kompletnych tyczek geodezyjnych Zadanie 11: Dostawa dziesięciu fabrycznie nowych, kompletnych węgielnic Zadanie 12: Dostawa dziesięciu fabrycznie nowych, kompletnych pionów geodezyjnych Zadanie 13: Dostawa dziesięciu fabrycznie nowych, kompletnych żabek geodezyjnych Zadanie 14: Dostawa dziesięciu fabrycznie nowych, podziałek katastralnych Zadanie 15: Dostawa dziesięciu fabrycznie nowych, kompletnych tarcz sygnalizacyjnych Zadanie 16: Dostawa trzydziestu dwóch fabrycznie nowych, kompletnych szkicowników geodezyjnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.29.50.00-9, 38.29.40.00-2, 38.30.00.00-8, 30.19.22.00-3, 38.33.10.00-4, 38.33.00.00-7, 39.29.20.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Specyfikacja techniczna oferowanych urządzeń potwierdzająca zgodność każdego z parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz spis dodatkowego wyposażenia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany typ, model, marka oferowanego sprzętu. Specyfikacja techniczna winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy-dokument dot. każdego z zadań
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Formularz oferty należy złożyć (wypełnić i podpisać) na druku oferty lub zgodnie z załączonym wzorem; -Zaakceptowany (parafowany lub podpisany przez oferenta - osobę podpisującą ofertę) Projekt umowy; -Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w ofercie i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technologicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. 2. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnianiu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zseio.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących ul. Kilińskiego 10 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących ul. Kilińskiego 10, 37-700 Przemyśl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt.: Rozwój szkoły gwarancją sukcesu ucznia!, który jest finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Dostawa czterech fabrycznie nowych, kompletnych teodolitów optycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 zestawów teodolitów optycznych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.29.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Dostawa jednego fabrycznie nowego, kompletnego tachimetru elektronicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego zestawu tachimetru elektronicznego. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Dostawa dwóch fabrycznie nowych, kompletnych dalmierzy laserowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 zestawów dalmierzy laserowych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Dostawa jednego fabrycznie nowego, kompletnego niwelatora elektronicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 zestawu niwelatora elektronicznego. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Dostawa czterech fabrycznie nowych, kompletnych niwelatorów optycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 zestawów niwelatorów optycznych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Dostawa jednego fabrycznie nowego, kompletnego lokalizatora urządzeń podziemnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 zestawu lokalizatora urządzeń podziemnych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7: Dostawa dwóch fabrycznie nowych, kompletnych statywów aluminiowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 Statywów aluminiowych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8: Dostawa czterech fabrycznie nowych, kompletnych taśm stalowych, Zadanie 9: Dostawa ośmiu fabrycznie nowych, kompletnych taśm powlekanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 taśm stalowych oraz 8 taśm powlekanych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 10: Dostawa dziesięciu fabrycznie nowych, kompletnych tyczek geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 tyczek geodezyjnych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 11: Dostawa dziesięciu fabrycznie nowych, kompletnych węgielnic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 węgielnic. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.33.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 12: Dostawa dziesięciu fabrycznie nowych, kompletnych pionów geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 pionów geodezyjnych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 13: Dostawa dziesięciu fabrycznie nowych, kompletnych żabek geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 żabek geodezyjnych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 14: Dostawa dziesięciu fabrycznie nowych, podziałek katastralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 podziałek katastralnych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 15: Dostawa dziesięciu fabrycznie nowych, kompletnych tarcz sygnalizacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 tarcz sygnalizacyjnych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 16: Dostawa trzydziestu dwóch fabrycznie nowych, kompletnych szkicowników geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 32 szkicowników geodezyjnych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup kruszywa łamanego tj: - mieszanka 0-31,5 w ilości 800 ton, - mieszanka 0-63 w ilości 800 ton wraz z sukcesywną dostawą na plac budowy - tj. teren Powiatu Przemyskiego
- OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA "BUDOWA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W PRZEMYŚLU"
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ: "PRZEMYSKI PARK REKREACYJNY - BASENY ZEWNĘTRZNE" ...
- Dostawy ziemiopłodów - cz. I
- Dostawy sprzętu do zabiegów wewnątrznaczyniowych.
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni metrologii służącego do realizacji zajęć praktycznych
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Taśma miernicza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.