Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Warszawa: Wykonanie i dostarczenie oprogramowania: portalu internetowego, serwisu intranetowego, systemu zarządzania zawartością oraz katalogu elektronicznego
Numer ogłoszenia: 183705 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Fundusz Współpracy" DZP , ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 450 97 63, faks 0-22 450 99 10, 450 98 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cofund.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie oprogramowania: portalu internetowego, serwisu intranetowego, systemu zarządzania zawartością oraz katalogu elektronicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie zaprojektowanie i wdrożenie portalu WWW, wdrożenie serwisu intranetowego, wdrożenie systemu zarządzania zawartością (CMS) oraz wdrożenie katalogu elektronicznego dla projektu (zwanego dalej projektem KRK) pt. Opracowanie bilansu kwalifikacji i kompetencji dostępnych na rynku pracy w Polsce oraz modelu Krajowych Ram Kwalifikacji, wdrażanego w ramach III Priorytetu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.4, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.42.00.00 - Usługi w zakresie rozwijania internetu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień) b1) dla części I : minimum 4 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością nie mniejszej niż 30 000 zł brutto (trzydzieści tysięcy zł brutto) każde. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna zamówienie, którego przedmiotem jednocześnie było: wykonanie portalu WWW, serwisu intranetowego, systemu zarządzania zawartością, portal musiał spełniać założenia dostępności dla osób niepełnosprawnych - standard WCAG 2.0. b2) dla części II : minimum 4 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością nie mniejszej niż 15 000 zł brutto (piętnaście tysięcy zł brutto) każde. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna zamówienie, którego przedmiotem było: wykonanie oprogramowania bibliotecznego zgodnego z polską normą PN-N-01152 lub równoważne c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy z Wykonawców musi spełniać warunki opisane w pkt 1. poz. d) , b) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunek opisany w pkt 1. poz., a), b1) lub b2) i c) . 3. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1. poz. b1) lub b2), Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz wykonanych, zamówień , w zakresie szczegółowo opisanym w pkt 1 pkt b1) lub b2) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5 W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokument wymieniony w pkt 3 winien być złożony odrębnie przez każdego z nich. Dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 winny być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców i podpisane przez tego z Wykonawców, który został upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 6 Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem powinno być dokonane na każdej zapisanej stronie. 7 Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 8 Dokument, o których mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Kryterium techniczne - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cofund.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Fundusz Współpracy
ul. Górnośląska 4a
00-444 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Fundusz Współpracy ul. Górnośląska 4a 00-444 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zaprojektowania i wdrożenia portalu internetowego, wdrożenia systemu zarządzania zawartością oraz wdrożenia intranetu,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zaprojektowania i wdrożenia portalu internetowego, wdrożenia systemu zarządzania zawartością oraz wdrożenia intranetu,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00-8, 72.42.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Kryterium techniczne - Opcja synchronicznej pracy użytkowników intranetu na dokumentach - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wdrożenia katalogu elektronicznego - elektronicznego katalogu zasobów literatury związanej z tematyką projektu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wdrożenia katalogu elektronicznego - elektronicznego katalogu zasobów literatury związanej z tematyką projektu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. kryterium techniczne -Opcja wprowadzania danych do katalogu elektronicznego przez Internet - 15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Usługa dotycząca wykonania aktualizacji bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla m. Radomia - sieci elektroenergetycznej.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu usługi sieciowego dostępu do platformy internetowej Qualtrics LLC
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
- Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500)
- "Usługa harmonizacji baz danych dla miasta Głowno"
więcej: Usługi bazy danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.