Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Sanok: Dozór i ochronę hali widowiskowo-sportowej z lodowiskiem ARENA SANOK
Numer ogłoszenia: 18371 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Królowej Bony 4, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4659 117, faks 013 4659126.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mosir.sanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i ochronę hali widowiskowo-sportowej z lodowiskiem ARENA SANOK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dozór i ochrona hali widowiskowo-sportowej z lodowiskiem ARENA SANOK na terenie MOSiR Sanok ul. Królowej Bony 4, w tym w szczególności obchód, co dwie godziny terenu MOSiR i sprawdzenie zabezpieczenia pozostałych obiektów tj.: basenu krytego i odkrytego, hotelu, toru lodowego do jazdy szybkiej na lodzie, maszynowni chłodniczej .Realizacja przedmiotu zamówienia w szczególności polegać ma na: a)ochronie mienia znajdującego się na powierzonym terenie przed zalaniem wodą, pożarem, zakłóceniem porządku oraz innymi zdarzeniami losowymi; b)podejmowaniu interwencji wobec osób, które bez uzasadnienia przebywają na chronionym terenie c)systematycznym dokonywaniu obchodu chronionego terenu; d)w uzasadnionych przypadkach wezwaniu odpowiednich służb (policja, straż miejska, straż pożarna, pogotowie ratunkowe i inne), e)przyjazdu w uzasadnionych przypadkach grupy interwencyjnej w czasie do 5 minut od wezwania, f)bezpośredniej ochronie fizycznej polegającej na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chronionych obiektów - jako grupa interwencyjna, g)monitoringu ruchomości i nieruchomości Zamawiającego, h)zapewnieniu ochrony podczas ślizgawek na torze lodowym i hali Arena Sanok oraz na terenie basenu odkrytego i imprez masowych, organizowanych przez Zamawiającego, wg zapotrzebowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.00.00 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania Zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy b)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy c)koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia d)wykaz co najmniej 5 osób którymi dysponuje Wykonawca celem wykonania przedmiotu umowy, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania Zamówienia, e)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie f)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia; g)aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h)oświadczenie, że Wykonawca nie figuruje jako skazany w Krajowym Rejestrze Karnym i)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; j)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.sanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Królowej Bony 4, 38-500 Sanok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Królowej Bony 4, 38-500 Sanok - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Modernizacja mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2230R ulica Biała Góra w Sanoku w km 0+043 na rzece San - etap I
- Dostępna przestrzeń publiczna - Starostwo Powiatowe w Sanoku bez barier
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach SPGK Sp. z o.o. oraz na Dworcu Multimodalnym zarządzanym przez Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Wykonanie projektu budowlanego w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 2257R Tarnawa - Kalnica w m. Tarnawa Górna w km od 2+420 do 2+640
- Budowa Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sanoku
- na usługę ubezpieczenia BPR SPZOZ w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.