To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-05
Otwock-Świerk: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania do IEA POLATOM OR. Część I, II i III
Numer ogłoszenia: 183747 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146379 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Energii Atomowej POLATOM, , 05-400 Otwock-Świerk, woj. mazowieckie, tel. 022 7180710, faks 022 7180350.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania do IEA POLATOM OR. Część I, II i III.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania do IEA POLATOM OR. Zamówienie skałada się z trzech niżej wymienionych części: I część : Urządzenia komputerowe a) Laptop (standard) 5 szt. b) Laptop (IT) 1 szt. c) Komputery klasy PC 20 szt. d) Drukarka igłowa 1 szt. e) Kolektor danych 1 szt. f) Komputer klasy PC dla niewidzących 1 szt. II część : Oprogramowanie biurowe a) Oprogramowanie pakiet biurowy 35 licencji b) Oprogramowanie do prowadzenia projektów 15 szt. c) Oprogramowanie do obsługi PDF 2 szt. d) Oprogramowanie do konwersji PDF i OCR 1 szt. III część : Oprogramowanie systemowe a) Wirtualizacja serwerów 1 szt. Szczegółowy opis techniczny stanowi Załącznik A do SIWZ i informacja dodatkowa - ZMIANA TREŚCI SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.24.14.00 - 30.24.14.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Urządzenia komputerowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMPUTER PARTNER Marzena Rucińska, ul. Zamieniecka 17A, 04-158 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97337,28
Oferta z najniższą ceną: 97337,28 / Oferta z najwyższą ceną: 101342,16
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Oprogramowanie biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMPUTER PARTNER Marzena Rucińska, ul. Zamieniecka 17A, 04-158 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28873,02
Oferta z najniższą ceną: 28873,02 / Oferta z najwyższą ceną: 185793,96
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Oprogramowanie systemowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFOMEX Sp.z o.o., ul. Wesoła 19B, 34-300 ŻYWIEC, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24893,97
Oferta z najniższą ceną: 24893,97 / Oferta z najwyższą ceną: 24893,97
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyfryzacja Szkoły Podstawowej w Dobroniu w drodze wyposażenia placówki w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu "Szkoła na 5 z Plusem"
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- Dostawa urządzeń komputerowych i drukarek
- Zakup komputerów oraz zewnętrznych stacji dysków
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
- Rozbudowa wielozadaniowego i automatycznego systemu kontroli jakości leczenia pacjentów o moduł do brachyterapii
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.