Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-24
Polańczyk: Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Budowa kanalizacji sanitarnej dla m-ci Wołkowyja, Rybne, Górzanka i Wola Górzańska oraz stacji zlewnej ścieków dowożonych
Numer ogłoszenia: 183755 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku , ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie, tel. 013 4692118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Budowa kanalizacji sanitarnej dla m-ci Wołkowyja, Rybne, Górzanka i Wola Górzańska oraz stacji zlewnej ścieków dowożonych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie pełnienia obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa kanalizacji sanitarnej dla m-ci Wołkowyja, Rybne, Górzanka i Wola Górzańska oraz stacji zlewnej ścieków dowożonych a także w okresie rękojmi i gwarancji, w zakresie sieci i instalacji sanitarnych.
Kwota za jaką będzie realizowane powyższe zadanie wynosi 5 252 450,08 zł zł (brutto).
Inwestycja obejmuje budowę systemu kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki bytowo-gospodarcze z istniejącej oraz planowanej zabudowy zlokalizowanej w miejscowości Wołkowyja, Rybne, Górzanka, Wola Górzańska. Odbiornikiem ścieków sanitarnych będzie nowobudowany system kanalizacji sanitarnej w Wołkowyi. Obszar planowanej inwestycji położony jest w gminie Solina, powiecie leskim w woj. podkarpackim. Odprowadzenie ścieków odbywać się będzie z wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych do projektowanych przyłączy, a następnie do projektowanej sieci kanalizacyjnej. Ścieki sanitarne będą odprowadzane w systemie grawitacyjno-tłocznym z jedną przepompownią ścieków.
Teren inwestycji obejmuje tereny zabudowy jednorodzinnej, grunty rolne i leśne. Kanały sanitarne zostały zaprojektowane wzdłuż istniejących ciągów komunikacyjnych oraz cieków wodnych.
Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości WOŁKOWYJA - obiekt Nr 1.
Rurociągi PVC-U SDR 34 o średnicy zewn. 200 mm (grawitacyjne) - ok. 6708 [m],
Rurociągi PVC-U SDR 34 o średnicy wew. 200 mm (termoizolacyjna) - ok. 12 [m] ,
Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn1200mm - 258 [szt.] ,
Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn2000mm - 24 [szt.] ,
Studzienki kanalizacyjne systemowe do wytrącania energi PEHD SN8 fi 1000mm - 11 [szt.] ,
Rura ochronna stalowa 406.4x6.3 - 12[m] ,
Przewiert sterowany rurami PEHD dn 200mm - 628 [m.]
wzdłuż istniejących ciągów komunikacyjnych oraz cieków wodnych.
Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości RYBNE - obiekt Nr 2:
Rurociągi PVC-U SDR 34 Dn200 mm (grawitacyjne) - ok. 1958 [m],
Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn1200mm - 54 [szt.],
Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn2000mm - 16 [szt.],
Przewiert sterowany rurami PEHD dn 200mm - 460,50 [m.],
Odbudowa nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych -asfaltowych - 291 [m2],
Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości GÓRZANKA - obiekt Nr 3:
Rurociągi PVC-U SDR 34 Dn200 mm (grawitacyjne) - ok. 4097 [m],
Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn1200mm - 135 [szt.],
Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn2000mm - 22 [szt.],
Przewiert sterowany rurami PEHD dn 200mm - 333,50 [m.],
Odbudowa nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych -asfaltowych - 276 [m2],
Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości WOLA GÓRZAŃSKA - obiekt Nr 4:
Rurociągi PVC-U SDR 34 Dn200 mm (grawitacyjne) - ok. 1058 [m],
Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn1200mm - 33 [szt.],
Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn2000mm - 2 [szt.],
Przewiert sterowany rurami PEHD dn 200mm - 21 [m.],
Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości WOŁKOWYJA (PRZEPOMPOWNIA)
Kanał tłoczny - montaż rurociągów z rur PE, PEHD o śr. zewnętrznej 90 mm - ok. 297 [m],
Montaż kompletnej przepompowni sieciowej P1 wraz z zagospodarowaniem terenu - 1 [kpl],
Przewiert sterowany rurami HDPE dn 90mm - 56 [m.],
Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości WOŁKOWYJA (STACJA ZLEWNA ŚCIEKÓW DOWOŻONYCH)
Projektowana stacja umożliwia zrzut ścieków dowożonych po przyłączeniu węża wozu asenizacyjnego i rozpoznaniu dostawcy, następuje zrzut ścieków. Rejestrowana jest ilość dostarczonych ścieków wartość PH, konduktacji i fermentujący. Ze stacji zlewczej ścieki przepłyną poprzez przyłącze DN160 do zbiornika wyrównawczego. Wyposażenie stacji stanowi panel sterujący ze sterowaniem, złącze typu strażackiego, zasuwa nożna DN125 z napędem pneumatycznym, przepływomierz D125, kolektor pomiarowy, zawór spustowy, kolektor płuczący, panel pomiarowy, rura wylotowa. Projektowana stacja zlewni zlokalizowana w specjalnym kontenerze ustawionym na płycie żelbetowej o wymiarach w rzucie 1,20x2,20m do stacji przewidziano przyłącze wody systemu wodociągowego oczyszczalni DN32 PE100 SDR17 L=20.47.
Do podstawowych obowiązków inspektora należeć będzie:
1) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
3) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru zrealizowanego zadania.
4) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót.
5) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad i kontrolowanie rozliczeń budowy.
6) Inspektor zobowiązany jest do bieżącej kontroli realizacji robót poprzez codzienne pobyty na terenie budowy w całym okresie realizacji robót (z wyłączeniem przerw w wykonywania robót).
7) Inspektor potwierdzi swą obecność na budowie wpisem do dziennika budowy.
8) Udział w czynnościach odbioru końcowego robót, jak również w czynnościach przeglądów w trakcie rękojmi i odbiorów po upływie okresu rękojmi oraz stwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze.
9) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji.
10) Weryfikowanie i zatwierdzanie Wykonawcy wszelkich materiałów wbudowywanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i testów.
11) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz.
12) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami zamówienia i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót.
13) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli.
14) Uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Wdrażającej w przypadku wystąpienia takiej potrzeby.
15) Sprawdzanie zestawień wykonanych robót składanych przez wykonawcę robót i potwierdzenia ilości wykonanych robót i kwoty do wypłaty w terminie do 7 dni od złożenia zestawienia przez wykonawcę.
16) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego w razie zlecenia takich robót.
17) Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót.
18) Stwierdzenia w miarę potrzeb zakończenia robót, przeprowadzenie odbioru wewnętrznego robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę.
19) Na czas pełnionych obowiązków będących przedmiotem niniejszej umowy inspektor biorący udział w realizacji umowy utrzyma członkostwo w izbie samorządu zawodowego, co potwierdza przedkładając aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, oświadczenie o przyjęciu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego odpowiedniej specjalności.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące zł).
Dopuszczalne formy wadium (art. 45 ust. 6):
- Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nr rachunku: PBS O/Lesko 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek jeżeli wykaże, że nadzorował inwestycje liniowe w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych: min. 1 sieć kanalizacyjną na kwotę min 1 500 000,00 zł (brutto) oraz długości min. 5 km w jednym zadaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek jeśli wykaże uprawnienia do nadzorowania prac w zakresie: - sieci i instalacji sanitarnych oraz aktualne /ważne/ ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, dokumenty, z których wynika prawo do reprezentowania wykonawcy (pełnomocnictwo), o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.esolina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2, Polańczyk 38-610 pok. Nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2, Polańczyk 38-610 pok. Nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja została zgłoszona do Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w zakresie działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI POLAŃCZYK
więcej: przetargi POLAŃCZYK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór Inwestorski i rozliczanie robót wraz z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania: Budowa Multifunkcyjnego Centrum Rozwoju w Świdniku
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap I"
- "Kompleksowy nadzór nad realizacją zadania: Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Kamienna Góra, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Nowoczesne laboratoria zawodu - modernizacja pracowni do nauki zawodu w szkołach Powiatu Gliwickiego - etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.