eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolańczykPełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Budowa kanalizacji sanitarnej dla m-ci Wołkowyja, Rybne, Górzanka i Wola Górzańska oraz stacji zlewnej ścieków dowożonych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Polańczyk: Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Budowa kanalizacji sanitarnej dla m-ci Wołkowyja, Rybne, Górzanka i Wola Górzańska oraz stacji zlewnej ścieków dowożonych
Numer ogłoszenia: 183755 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku , ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie, tel. 013 4692118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Budowa kanalizacji sanitarnej dla m-ci Wołkowyja, Rybne, Górzanka i Wola Górzańska oraz stacji zlewnej ścieków dowożonych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie pełnienia obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa kanalizacji sanitarnej dla m-ci Wołkowyja, Rybne, Górzanka i Wola Górzańska oraz stacji zlewnej ścieków dowożonych a także w okresie rękojmi i gwarancji, w zakresie sieci i instalacji sanitarnych.
Kwota za jaką będzie realizowane powyższe zadanie wynosi 5 252 450,08 zł zł (brutto). Inwestycja obejmuje budowę systemu kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki bytowo-gospodarcze z istniejącej oraz planowanej zabudowy zlokalizowanej w miejscowości Wołkowyja, Rybne, Górzanka, Wola Górzańska. Odbiornikiem ścieków sanitarnych będzie nowobudowany system kanalizacji sanitarnej w Wołkowyi. Obszar planowanej inwestycji położony jest w gminie Solina, powiecie leskim w woj. podkarpackim. Odprowadzenie ścieków odbywać się będzie z wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych do projektowanych przyłączy, a następnie do projektowanej sieci kanalizacyjnej. Ścieki sanitarne będą odprowadzane w systemie grawitacyjno-tłocznym z jedną przepompownią ścieków. Teren inwestycji obejmuje tereny zabudowy jednorodzinnej, grunty rolne i leśne. Kanały sanitarne zostały zaprojektowane wzdłuż istniejących ciągów komunikacyjnych oraz cieków wodnych.
Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości WOŁKOWYJA - obiekt Nr 1. Rurociągi PVC-U SDR 34 o średnicy zewn. 200 mm (grawitacyjne) - ok. 6708 [m], Rurociągi PVC-U SDR 34 o średnicy wew. 200 mm (termoizolacyjna) - ok. 12 [m] , Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn1200mm - 258 [szt.] , Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn2000mm - 24 [szt.] , Studzienki kanalizacyjne systemowe do wytrącania energi PEHD SN8 fi 1000mm - 11 [szt.] , Rura ochronna stalowa 406.4x6.3 - 12[m] , Przewiert sterowany rurami PEHD dn 200mm - 628 [m.] wzdłuż istniejących ciągów komunikacyjnych oraz cieków wodnych.
Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości RYBNE - obiekt Nr 2: Rurociągi PVC-U SDR 34 Dn200 mm (grawitacyjne) - ok. 1958 [m], Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn1200mm - 54 [szt.], Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn2000mm - 16 [szt.], Przewiert sterowany rurami PEHD dn 200mm - 460,50 [m.], Odbudowa nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych -asfaltowych - 291 [m2],
Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości GÓRZANKA - obiekt Nr 3: Rurociągi PVC-U SDR 34 Dn200 mm (grawitacyjne) - ok. 4097 [m], Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn1200mm - 135 [szt.], Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn2000mm - 22 [szt.], Przewiert sterowany rurami PEHD dn 200mm - 333,50 [m.], Odbudowa nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych -asfaltowych - 276 [m2], Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości WOLA GÓRZAŃSKA - obiekt Nr 4: Rurociągi PVC-U SDR 34 Dn200 mm (grawitacyjne) - ok. 1058 [m], Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn1200mm - 33 [szt.], Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn2000mm - 2 [szt.], Przewiert sterowany rurami PEHD dn 200mm - 21 [m.],
Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości WOŁKOWYJA (PRZEPOMPOWNIA) Kanał tłoczny - montaż rurociągów z rur PE, PEHD o śr. zewnętrznej 90 mm - ok. 297 [m], Montaż kompletnej przepompowni sieciowej P1 wraz z zagospodarowaniem terenu - 1 [kpl], Przewiert sterowany rurami HDPE dn 90mm - 56 [m.],
Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości WOŁKOWYJA (STACJA ZLEWNA ŚCIEKÓW DOWOŻONYCH) Projektowana stacja umożliwia zrzut ścieków dowożonych po przyłączeniu węża wozu asenizacyjnego i rozpoznaniu dostawcy, następuje zrzut ścieków. Rejestrowana jest ilość dostarczonych ścieków wartość PH, konduktacji i fermentujący. Ze stacji zlewczej ścieki przepłyną poprzez przyłącze DN160 do zbiornika wyrównawczego. Wyposażenie stacji stanowi panel sterujący ze sterowaniem, złącze typu strażackiego, zasuwa nożna DN125 z napędem pneumatycznym, przepływomierz D125, kolektor pomiarowy, zawór spustowy, kolektor płuczący, panel pomiarowy, rura wylotowa. Projektowana stacja zlewni zlokalizowana w specjalnym kontenerze ustawionym na płycie żelbetowej o wymiarach w rzucie 1,20x2,20m do stacji przewidziano przyłącze wody systemu wodociągowego oczyszczalni DN32 PE100 SDR17 L=20.47.

Do podstawowych obowiązków inspektora należeć będzie: 1) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 3) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru zrealizowanego zadania. 4) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót. 5) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad i kontrolowanie rozliczeń budowy. 6) Inspektor zobowiązany jest do bieżącej kontroli realizacji robót poprzez codzienne pobyty na terenie budowy w całym okresie realizacji robót (z wyłączeniem przerw w wykonywania robót). 7) Inspektor potwierdzi swą obecność na budowie wpisem do dziennika budowy. 8) Udział w czynnościach odbioru końcowego robót, jak również w czynnościach przeglądów w trakcie rękojmi i odbiorów po upływie okresu rękojmi oraz stwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze. 9) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji. 10) Weryfikowanie i zatwierdzanie Wykonawcy wszelkich materiałów wbudowywanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i testów. 11) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz. 12) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami zamówienia i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. 13) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli. 14) Uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Wdrażającej w przypadku wystąpienia takiej potrzeby. 15) Sprawdzanie zestawień wykonanych robót składanych przez wykonawcę robót i potwierdzenia ilości wykonanych robót i kwoty do wypłaty w terminie do 7 dni od złożenia zestawienia przez wykonawcę. 16) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego w razie zlecenia takich robót. 17) Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót. 18) Stwierdzenia w miarę potrzeb zakończenia robót, przeprowadzenie odbioru wewnętrznego robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę. 19) Na czas pełnionych obowiązków będących przedmiotem niniejszej umowy inspektor biorący udział w realizacji umowy utrzyma członkostwo w izbie samorządu zawodowego, co potwierdza przedkładając aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, oświadczenie o przyjęciu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego odpowiedniej specjalności.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące zł). Dopuszczalne formy wadium (art. 45 ust. 6): - Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nr rachunku: PBS O/Lesko 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek jeżeli wykaże, że nadzorował inwestycje liniowe w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych: min. 1 sieć kanalizacyjną na kwotę min 1 500 000,00 zł (brutto) oraz długości min. 5 km w jednym zadaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek jeśli wykaże uprawnienia do nadzorowania prac w zakresie: - sieci i instalacji sanitarnych oraz aktualne /ważne/ ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, dokumenty, z których wynika prawo do reprezentowania wykonawcy (pełnomocnictwo), o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.esolina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2, Polańczyk 38-610 pok. Nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2, Polańczyk 38-610 pok. Nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja została zgłoszona do Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w zakresie działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.