eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówUsuwanie szkód powodziowych budynku szkoły podstawowej nr 1 w Przysietnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Brzozów: Usuwanie szkód powodziowych budynku szkoły podstawowej nr 1 w Przysietnicy
Numer ogłoszenia: 183765 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów , ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, faks 013 4341055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych budynku szkoły podstawowej nr 1 w Przysietnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Izolacja pionowa ścian fundamentowych, drenaż opaskowy i płytka odbojowa z kostki brukowej - rozbiórka płytki odbojowej z płytek chodnikowych - odkopanie ścian fundamentowych - skucie starego tynku z izolacją ze ścian fundamentowych - czyszczenie ścian szczotką drucianą - dwukrotna impregnacja ścian fundamentowych środkiem grzybobójczym - zagruntowanie ścian fundamentowych emulsja Uni-Grunt - wykonanie nowego tynku na ścianach fundamentowych - izolacja przeciwwilgociowa powłokowa ścian fundamentowych środkiem Ceresit CM -17 - izolacja ścian fundamentowych - folia kubełkowa - izolacja ławy fundamentowej folią polietylenową - wykonanie drenażu opaskowego ( wąż drenarski z PCV fi 100 mm, obsypany żwirkiem filtracyjnym, od góry zabezpieczony geowłókniną) - zasypanie wykopu z zagęszczaniem ziemi warstwami co 15 cm - wykonanie płytki odbojowej z kostki brukowej gr. 6 cm Rozbiórka schodów do kotłowni i archiwum , wykonanie nowych schodów do kotłowni - rozbiórka schodów i obudowy do kotłowni i archiwum - w miejscu po rozebranych schodach do archiwum ścianę docieplić styropianem gr. 5 cm - wykonanie nowych schodów i obudowy do kotłowni - obłożenie ścian i schodów płytkami gres - wykonanie zadaszenia nad nowym wejściem do kotłowni Roboty wewnętrzne - skucie tynku na ścianach do wysokości 1,25m w pomieszczeniach piwnicznych przy kotłowni oraz w szatni - czyszczenie ścian szczotka drucianą - wykonanie nowej instalacji elektrycznej - wykucie z muru okien - zamurowanie otworów okiennych - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej - wymiana drzwi zewnętrznych do kotłowni na nowe wodoszczelne - wymiana okiem w pomieszczeniu kotłowni - dwukrotna impregnacja ścian środkiem grzybobójczym - gruntowanie ścian i sufitów emulsją Uni - Grunt - wykonanie nowego tynku na ścianach pod ułożenie płytek ściennych - obłożenie ścian płytkami ściennymi - szpachlowanie ścian i sufitów - gruntowanie ścian i sufitów - malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną - gruntowanie posadzek cementowych emulsja Uni - Grunt - ułożenie płytek gres na posadzkach - obłożenie schodów płytkami gres z piwnicy na parter - demontaż urządzeń hydroforni i stacji uzdatniania wody - montaż nowych urządzeń hydroforni - montaż stacji uzdatniania wody w zakresie zgodnym z przedmiarem robót(załącznik do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaGANE

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 0 udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla robót budowlanych wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Samorządu zawodowego. 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzozowie ul. Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzozowie ul. Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.