Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-05
Kraków: Dostawa odczynników i wyrobów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 183769 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i wyrobów laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa m.in. odczynników laboratoryjnych, wyrobów diagnostycznych, końcówek pipet, probówek, czynników diagnostycznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 42.91.23.10-8, 33.10.00.00-1, 33.69.65.00-0, 33.91.00.00-2, 33.12.41.30-5, 38.43.71.10-1, 33.19.25.00-7, 33.12.41.30-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
:Próbka umożliwiająca minimum 3 oznaczenia (w przypadku zaoferowania produktu równoważnego). Na potwierdzenie równoważności Wykonawca przedłoży do oferty stosowne dokumenty np. karty charakterystyki wystawione przez producenta lub certyfikaty lub ulotki informacyjne zawierające opis produktu (w przypadku zaoferowania produktu równoważnego) potwierdzające równoważność produktu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, pod warunkiem gdy: a) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub dostarczanych towarów, lub c) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego, lub innych przyczyn leżących po jego stronie, f) podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80 , w Dziale Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym I (kancelaria dziennika podawczego - pokój nr 23).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Aparatura do oczyszczenia wody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry przepływowe z butelkami - op. 5 (1000ml/12 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Pojemniki do transportu i przechowywania tkanek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki do transportu i przechowywania tkanek - op. 30 (1000 ml). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Materiały kontrolne do osmometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorce do osmometru: szt. 2 (50x2ml). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Wyroby diagnostyczne do osmometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Eppendorfy do osmometru szt. 4 (a 500 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Wyroby diagnostyczne do Patomorfologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby diagnostyczne: olejek (5 op), balsam (40 op), żel (4 op). Pakiet zawiera 3 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.91.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 Probówki specjalistyczne do mikrobiologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: M.in: probówki, korki, stelaż, pudełka tekturowe. Pakiet zawiera 5 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 2 550 zł, a powyżej 2 450 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 Odczynniki do oznaczeń polimorfizmów SNP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do oznaczeń polimorfizmów SNP. Pakiet zawiera 4 pozycje. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 10 000 zł, a powyżej 9 000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 Końcówki z mat. hydrofobowych, wolne od DN-az i RN-az, sterylne z filtrem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki z mat. hydrofobowych, wolne od DN-az i RN-az, sterylne z filtrem 44 opak. (10x96 szt.). Pakiet zawiera 4 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 Naczynka reakcyjne jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki - 26 opak. Pakiet zawiera 9 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 Odczynniki do produktów PCR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bufor do sekwencjonowania + zestaw do sekwencjonowania. Pakiet zawiera 2 pozycje. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 3 600 zł, a powyżej 3 450 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 Wyroby diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby diagnostyczne: kolumna, prekolumny. Pakiet zawiera 2 pozycje. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 2 950 zł, a powyżej 2 850 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 Czynniki diagnostyczne zaawansowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czynniki diagnostyczne zaawansowane. Pakiet zawiera 17 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 19 500 zł, a powyżej 18 000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 Czynniki diagnostyczne nowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czynniki diagnostyczne. Pakiet zawiera 2 pozycje. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 3 100 zł, a powyżej 2 900 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 Odczynniki do immunochemii na aparat cobas e601.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do immunochemii na aparat cobas e601. Pakiet zawiera 2 pozycje. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 23 000 zł, a powyżej 21 000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do diagnostyki alergologicznej ImmunoCAP.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.