eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźdostawa, montaż i uruchomienie UPS (urządzenia przeznaczonego do zasilania bezprzerwowego - zasilanego z sieci trójfazowej, z wejściem do zasilania odbiorników w układzie jednofazowym) wraz z komputerem przenośnym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Łódź: dostawa, montaż i uruchomienie UPS (urządzenia przeznaczonego do zasilania bezprzerwowego - zasilanego z sieci trójfazowej, z wejściem do zasilania odbiorników w układzie jednofazowym) wraz z komputerem przenośnym.
Numer ogłoszenia: 183769 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A., ul. Narutowicza 130, 90-146 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6753815.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radiolodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Media.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż i uruchomienie UPS (urządzenia przeznaczonego do zasilania bezprzerwowego - zasilanego z sieci trójfazowej, z wejściem do zasilania odbiorników w układzie jednofazowym) wraz z komputerem przenośnym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie UPS (urządzenia przeznaczonego do zasilania bezprzerwowego - zasilanego z sieci trójfazowej, z wejściem do zasilania odbiorników w układzie jednofazowym) wraz z komputerem przenośnym zgodnie, z poniższymi wymogami: a.urządzenie UPS powinno być zasilane z sieci trójfazowej, wyjście do zasilania odbiorników powinno być w układzie jednofazowym, b.moc minimum 10 kVA, c.czas podtrzymania zasilania minimum 20 minut, d.wymagany system korekcji współczynnika mocy, e.by-pass serwisowy, f.wymagany układ interfejsu komunikacyjnego z oprogramowaniem + komputer przenośny z oprogramowaniem (Windows Vista + program monitorująco -zarządzający siecią UPS-ową), g.urządzenie ma mieć możliwość pracy w technologii równoległej - redundacyjnej (z istniejącym w Rozgłośni UPS typu Lan-Pro 31 T) i możliwość zdalnego zarządzania. 2.Przed zamontowaniem przedmiotowego UPS, Wykonawca zdemontuje dotychczas pracujący UPS Fiskars 8 kVA, w to miejsce podłączy przedmiot zamówienia. 3.Wykonanie instalacji do pracy równoległej z istniejącymi urządzeniami Lan-Pro 31 T i LG. 4.Po zamontowaniu wymagane będzie wykonanie podłączenia do sieci strukturalnej i dokonanie analizy harmonicznych prądów napięcia - generowanych do sieci zasilającej w celu potwierdzenia czystości napięcia i określenia odkształceń, mających wpływ na jakość pracy urządzeń radiowych, a także uaktywnienie funkcji awaryjnego wyłączenia UPS p.poż. i funkcji shut - down. 5.Modernizacja sieci na terenie Radia Łódź - S.A. w zakresie zasilania UPS (technicznego - komputerowego - dozoru) przy nieprzerwanej pracy obiektu. 6.Wykonawca zapewni dokonywanie konserwacji urządzenia w okresie 36 miesięcy, liczonym od daty przyjęcia zrealizowanego zamówienia, płatne raz na kwartał. 7.Oferowane produkty powinny spełniać europejskie wymogi bezpieczeństwa (CE) oraz powinny być zgodne z obowiązującymi normami i wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w pkt X ust. 3 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii Kod CPV wg słownika 2008: 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.Zamawiający wykluczy Wykonawców z postępowania w przypadkach i na zasadach określonych w art. 24 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 1 nastąpi poprzez złożenie przez wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt X SIWZ. 4.Złożą formularz ofertowy z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami. 5.Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji. 6.Wykonawca zapewni dokonywanie konserwacji urządzenia w okresie 36 miesięcy, liczonym od daty przyjęcia zrealizowanego zamówienia, płatne raz na kwartał. 7.Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy na dostarczone urządzenie UPS i komputer przenośny oraz 24 miesiące na wykonane prace (montaż i uruchomienie). 8.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia -nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg Załącznika Nr 1 do SIWZ. 2.Parafowany Wzór Umowy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44, w związku z art. 22 ust. 1 ustawy prawa zamówień publicznych, oraz Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawa zamówień publicznych zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 5.Oświadczenie (Załącznik nr 2 do SIWZ) o udzieleniu zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt oraz o jego zgodności z europejskimi wymogami bezpieczeństwa (CE) i z obowiązującymi normami i wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy. 6.Instrukcja obsługi i instrukcja serwisowa w języku polskim oraz karta gwarancyjna. 7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 10.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11.Dokumenty, o których mowa w pkt. 9a i pkt. 9c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 9b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: w przypadku ofert składanych przez konsorcja lub spółki cywilne każdy konsorcjant oraz wspólnik spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia dokumentów wyszczególnionych w pkt 3,4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radiolodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Narutowicza 130, 90-146 Łódź, Sekretariat, I p. w godzinach 8:00 - 15:00. Również: fax (0-42) 678-87-72, e-mail k.sitkowska@radiolodz.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Narutowicza 130, Sekretariat, I p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.