To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-01
Suwałki: Przedmiotem zamówienia są usługi prania - wg kodu CPV 98310000-9
Numer ogłoszenia: 183834 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125158 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Suwałkach, ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5651207, faks 087 5650328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi prania - wg kodu CPV 98310000-9.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę prania n/w sortów w ilości 38.040,00 kg w okresie 12 miesięcy: 3.1.1). usługa prania obejmujące należności osadzonych: a) bielizna pościelowa b) bielizna osobista osadzonych, c) ręczniki frotte, d) ścierki, e) ubrania robocze, f) fartuchy, g) ubrania kucharskie, h) koce. 3.1.2.oraz z pokoi gościnnych: a) prześcieradło b) ścierka c) ręcznik mały d) ręcznik duży e) poszewka jasiek f) poszwa na kołdrę g) poszewka na poduszkę i) serweta j) koc k) kołdra l) poduszka 3.1.3. Usługa obejmuje również prasowanie lub maglowanie oraz odbiór i dowóz bielizny transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 3.1.4. Usługa obejmuje w razie zaistnienia potrzeby również pranie odzieży skażonej biologicznie. 3.1.5. W przypadku znacznych zmian w potrzebach Zamawiającego (zmniejszenie ilości osadzonych) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ogólnej wielkości usługi o - 20% przy nie zmienionej cenie jednostkowej usługi. 3.1.6. Odbiór i zwrot sortów po wykonaniu usługi następować będzie dwa razy w tygodniu - we wtorki , czwartki w godzinach 800 - 900 w obecności upoważnionych przedstawicieli stron, za pokwitowaniem, na obowiązującym dowodzie odbioru. W wyjątkowej sytuacji dopuszcza się możliwość wykonania usługi w innym dniu tygodnia. 3.1.7. Waga oddanych do prania sortów ustalona będzie w następujący sposób: ilość sortu x waga jednostkowa (ustalona na podstawie protokołu przeważenia stanowiącego załącznik do umowy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DORADO" S.C. ROBERT MACIEJCZUK, AGNIESZKA MACIEJCZUK
jakie przetargi wygrała firma
"DORADO" S.C. ROBERT MACIEJCZUK, AGNIESZKA MACIEJCZUK
- DORADO S.C Robert Maciejczuk, Agnieszka Maciejczuk, ul. Noniewicza 30b, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89159,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101532,56
Oferta z najniższą ceną: 101532,56 / Oferta z najwyższą ceną: 132881,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO DLA ŻW (2025)
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postępowanie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.