To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-18
Kołobrzeg: OBSŁUGA RATOWNICZA BASENU MILENIUM SPA PRZY UL. ŁOPUSKIEGO 38 W MIEJSKIM OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
Numer ogłoszenia: 183841 - 2016; data zamieszczenia: 18.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149039 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 38, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 51 400, faks 94 35 51 384.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA RATOWNICZA BASENU MILENIUM SPA PRZY UL. ŁOPUSKIEGO 38 W MIEJSKIM OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego w okresie od 01.10.2016 r. do 30.09.2019 r. polegających na prowadzeniu działań ratowniczych na basenie Milenium Spa w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu, w skład którego wchodzą: a) basen pływacki o wymiarach 25x12,5 m2 tj. 312,5 m2 z 6-cioma torami dla zawodników (basen wraz z zapleczem technicznym w pełni odpowiada wymogom); b) basen rekreacyjny dla dzieci o łącznej pow. 200 m2; c) dzika rzeka, hydromasaż, kaskada do masażu karku; d) jacuzzi (4 niecki); e) strefa płytka dla najmłodszych dzieci; f) dwie zjeżdżalnie wodne - 35 i 62 metry; g) dwie sauny. 2. Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z uwzględnieniem podanych niżej warunków: 2.1. Godziny świadczenia usługi: od 6 30 do 22 00 . 2.2. W godzinach otwarcia pływalni ilość ratowników musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108). 2.3. Ratownicy wodni wykonujący zamówienie nie mogą podejmować żadnej dodatkowej działalności gospodarczej w miejscu i czasie świadczenia usług wynikających z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.4. Ratownicy zobowiązani są do samodzielnego prowadzenia stosownej dokumentacji tj. dziennika pracy ratowników z wpisami przebiegu pracy na każdej zmianie. 2.5. Ratownicy zobowiązani są do zapewnienia warunków bezpieczeństwa osób kąpiących się i korzystających z atrakcji wodnych. 2.6. Z pomieszczeń przekazanych na potrzeby wykonania niniejszych usług mogą korzystać wyłącznie te osoby, które będą na aktualnym grafiku pracy. 2.7. Obowiązkiem ratowników jest zapobieganie wszelkim szkodom materialnym wyrządzonym obrębie niecek basenowych przez użytkowników odkrytej pływalni. W sytuacji zaistnienia takich szkód, fakt ten musi byś natychmiast zgłoszony zamawiającemu. 2.8. Wykonawca usługi winien planować pracę w taki sposób, aby zapewnić ciągłość dyżurów ratowników w godzinach otwarcia basenu. 2.9. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest do zapewnienia odzież dla ratowników zgodnie z przepisami BHP. 2.10. Zamawiający udostępni, przekazując protokolarnie Wykonawcy niżej wymieniony sprzęt: 2.10.1. Sprzęt ratowniczy, w skład którego wchodzi: 2.10.1.1. Pas ratowniczy typu węgorz - 3 sztuki. 2.10.1.2. Tyczka ratownicza 4 m - 6 sztuk. 2.10.1.3. Koło ratunkowe - 5 sztuk. 2.10.1.4. Wieża ratownicza - 3 sztuki. 2.10.1.5. Bosaki - 4 sztuki. 2.10.1.6. Rzutka ratownicza - 3 sztuki. 2.10.2. Sprzęt medyczny, w skład którego wchodzi: 2.10.2.1. Apteczka szklana - 1 sztuka. 2.10.2.2. Apteczka R1 - 1 sztuka. 2.10.2.3. Defibrylator AED Samaritan PAD - 1 sztuka. 2.10.2.4. Lodówka z zamrażarką na lód - 1 sztuka. 2.10.2.5. Kozetka lekarska - 1 sztuka. 2.10.3. Wykonawca ponosi materialną odpowiedzialność za powierzony mu przez zamawiającego sprzęt. Wykonawca zobowiązany jest eksploatować w/w sprzęt zgodnie z przepisami oraz dokonywać bieżącej konserwacji i napraw niezbędnych do zachowania sprzętu w stanie niepogorszonym, uwzględniającym jego normalne zużycie. Jednocześnie Zamawiający nie wyraża zgody na odstępowanie wypożyczonego sprzętu osobom trzecim. 2.11. Pozostały sprzęt ratowniczy niezbędny do należytego, zgodnego z przepisami BHP świadczenia przedmiotowej usługi jak również wyposażenie apteczek pierwszej pomocy wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt. 2.12. Do dodatkowych obowiązków ratowników należy: 2.12.1. Sprawdzanie przed otwarciem oraz monitorowanie w czasie otwarcia pływalni stanu technicznego urządzeń rekreacyjnych (jacuzzi, łaźnia, gejzer, dzika rzeka, parasol wodny i in.) oraz zjeżdżalni i saun, a w przypadku zauważonych nieprawidłowości lub uszkodzeń, zgłoszenie kierownikowi/gospodarzowi obiektu lub pełniącemu zmianę konserwatorowi z wpisem do dziennika pracy. 2.12.2. Noszenie odpowiedniego stroju tj. koszulki z napisem Ratownik oraz spodenek kąpielowych w aktualnie obowiązującym kolorze. 2.12.3. Imienne wytypowanie Starszych Ratowników (kierowników zmiany) nadzorujących wypełnianie przepisów obowiązujących służby ratownicze na basenie. 2.12.4. Stałe usuwanie zanieczyszczeń z lustra wody oraz z urządzeń rekreacyjnych znajdujących się w nieckach basenowych każdego dnia przed otwarciem pływalni oraz w ciągu dnia w trakcie wykonywania ochrony ratowniczej. Ponadto prowadzenie akcji oczyszczania basenu, w przypadku zanieczyszczenia wody przez klientów oraz współpraca w tym zakresie z dyżurnym energetykiem. 2.12.5. Stała obserwacja lustra wody, strefy mokrej oraz reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy. 2.12.6. Ratowanie osób, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia. 2.12.7. Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w każdym zgłoszonym wypadku z odnotowaniem w dzienniku pracy, a w razie konieczności wezwanie pogotowia ratunkowego i sporządzenie protokołu powypadkowego. 2.12.8. Kontrola i uzupełnianie stanu apteczek pierwszej pomocy. 2.12.9. Pomoc w organizacji imprez sportowych, rekreacyjnych oraz zawodów. 2.12.10. Udzielanie klientom informacji na temat regulaminu pływalni i regulaminów korzystania ze zjeżdżalni oraz atrakcji wodnych. 2.12.11. Nadzór nad przestrzeganiem regulaminów oraz stosowanie odpowiednich procedur w przypadku ich łamania. 2.12.12. Instruowanie klientów oraz nadzór nad poprawnym, zgodnym z przeznaczeniem oraz regulaminem korzystaniem z urządzeń rekreacyjnych tj. sauny, jacuzzi, łaźnia, gejzer, rynny wodne i in. 2.12.13. Czuwanie nad efektywną pracą (włączaniem i wyłączaniem) urządzeń i atrakcji wodnych w zależności od zapotrzebowania klientów. 2.12.14. Nadzór nad właściwym, stosownym do pory dnia, warunków i zajętości basenu oświetleniem pomieszczenia pływalni. 2.12.15. Bieżąca kontrola nad zajętością torów w przypadku korzystania z basenu przez grupy zorganizowane, szkółki pływackie ect., zgłaszanie spostrzeżeń i przekazywanie informacji z tym związanych pracownikom recepcji basenowej. 2.12.16. Udzielanie pomocy działowi Głównego Energetyka podczas wymiany uszkodzonych źródeł światła oświetlenia podwodnego basenów (konieczność pracy pod wodą). 2.12.17. Dopilnowanie opuszczenia niecek basenowych przez wszystkich kąpiących się po godzinach otwarcia basenu. 2.12.18. Bieżąca kontrola osób przebywających w saunach oraz sprawdzanie saun przed zamknięciem pływalni. 2.12.19. Reagowanie na wszystkie przypadki, w których istnieje podejrzenie, iż osoba przebywająca na basenie znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. W sytuacji agresywności osoby będącej w stanie nietrzeźwym natychmiastowe zgłaszanie tego faktu pracownikowi ochrony, z jednoczesnym odnotowaniem zaistniałego zdarzenia w dzienniku pracy. 2.12.20. Dbanie o dobre imię Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu oraz Wykonawcy. 2.12.21. Każdorazowe zgłaszanie faktu przybycia oraz gotowości do pracy pracownikom recepcji basenowej. 2.12.22. Ratownicy przed rozpoczęciem pracy na obiekcie mają obowiązek zapoznać się z Regulaminem Pływalni, Regulaminami i instrukcjami wszystkich urządzeń zainstalowanych na basenie, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz Instrukcją Alarmową potwierdzając to własnoręcznym podpisem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00 - Służby ratownicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Szkółka Pływacka DEPKA Karol Torcz
jakie przetargi wygrała firma
Szkółka Pływacka DEPKA Karol Torcz
- Szkółka Pływacka DEPKA Karol Torcz, ul. Łopuskiego 38, 78-100 KOŁOBRZEG, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 750000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 781673,04
Oferta z najniższą ceną: 682992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 922173,12
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- NAJEM DWÓCH POJAZDÓW TYPU ŚMIECIARKA Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ
- Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kołobrzeg
- Świadczenie usługi zabezpieczenia fizycznego ochrony osób i mienia na rzecz SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Toruniu
- Świadczenie usług Ratownictwa Wodnego i Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej w obiekcie Basen Zewnętrzny ,,GRZYBEK" przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach
- Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku.
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.