eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneUsługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla 35 uczestników, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w ramach projektu Twoja firma - nowe horyzonty Działanie 6.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki POKL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-08

Łaziska Górne: Usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla 35 uczestników, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w ramach projektu Twoja firma - nowe horyzonty Działanie 6.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki POKL
Numer ogłoszenia: 18384 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie , ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241092, faks 032 2241092 wew. 225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup-mikolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla 35 uczestników, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w ramach projektu Twoja firma - nowe horyzonty Działanie 6.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki POKL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I CZĘŚĆ Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia z zakresu Podpisu elektronicznego wraz z nadaniem uprawnień dla 35 uczestników II CZĘŚĆ Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla 35 uczestników z zakresu: 1) Technik komunikacji biznesowej i prowadzenia negocjacji, 2) Zarządzania czasem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się realizacją przynajmniej 3 (trzech) szkoleń wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat lub w krótszym okresie jeżeli, okres prowadzenia działalności jest krótszy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami wykładowcami (trenerami) posiadającymi wykształcenie wyższe, minimum 2 (dwu) letnie doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń będących przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-mikolow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne Kancelaria Urzędu parter pokój 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Twoja firma-nowe horyzonty Działanie 6.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki /POKL/ współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia z zakresu Podpisu elektronicznego dla 35 uczestników, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w ramach projektu Twoja firma - nowe horyzonty Działanie 6.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki /POKL/ wraz z nadaniem uprawnień..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program ramowy: 1.Co to jest podpis elektroniczny i jego rodzaje. 2.Zalety i korzyści stosowania podpisu elektronicznego w stosunku do podpisu tradycyjnego. 3.Uwarunkowania prawne stosowania podpisu elektronicznego. 4.Struktura organizacyjna systemu i wymagania techniczne. 5.Elektroniczny Urząd Podawczy /współpraca z administracją państwową i samorządowa/. 6.Wymagane dokumenty i procedura uzyskania kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 7.Miejsca złożenia i załatwiania wniosków. 8.Warunki techniczne związane z wykorzystaniem podpisu kwalifikowanego. 9.Sprzęt i instalacja oprogramowania do podpisu elektronicznego. 10.Atrybuty i gwarancja bezpieczeństwa e-podpisu. 11.Bezpieczenstwo urządzeń do podpisu elektronicznego. 12.Bezpieczeństwo wykonywania operacji. 13.Korzystanie z zestawu do składania podpisu elektronicznego. 14.Jak odbywa się wysyłanie dokumentu z podpisem elektronicznym. 15.Praktyczne wykorzystanie certyfikatu kwalifikowanego do wysyłania dokumentów do ZUS/eZUS/ i Urzędu Skarbowego/e-podatki/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla 35 uczestników z zakresu: 1) Technik komunikacji biznesowej i prowadzenia negocjacji 2) Zarządzania czasem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Techniki komunikacji biznesowej i prowadzenie negocjacji Ramowy program: 1. Proces komunikacji 2. Kluczowe aspekty efektywności 3. Komunikacja werbalna i niewerbalna. 4. Bariery i zniekształcenia w komunikacji. 5. Inteligencja emocjonalna 6. Asertywność w komunikacji 7. Rozwiązywanie problemów . 8. Zakres technik komunikacji biznesowej i prowadzenie negocjacji. 9. Charakterystyka procesu negocjacji / najważniejsze zasady, reguły, wytyczne/ 10. Negocjacje jako szczególna forma komunikacji werbalnej i niewerbalnej. 11. Fazy prowadzenia negocjacji / zbieranie danych, strategia/ 12. Najskuteczniejsze techniki negocjacji 13. Specyfika rozmów handlowych. 14. Techniki sterowania sytuacją negocjacyjną i handlową. 15. Kształtowanie umiejętności pozyskiwania nowych klientów. 2) Zarządzanie czasem Ramowy program: 1. Charakterystyka czasu i zarządzanie czasem. - efektywność osobista - efektywne zarządzanie czasem 2. Plany i planowanie - macierz Eisenhowera 3. Ustalanie priorytetów i terminów 4. Zasady zarządzania czasem 5. Stres i jego rola 6. Złote zasady zarządzania czasem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.