Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-08
Łaziska Górne: Usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla 35 uczestników, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w ramach projektu Twoja firma - nowe horyzonty Działanie 6.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki POKL
Numer ogłoszenia: 18384 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie , ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241092, faks 032 2241092 wew. 225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup-mikolow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla 35 uczestników, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w ramach projektu Twoja firma - nowe horyzonty Działanie 6.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki POKL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I CZĘŚĆ Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia z zakresu Podpisu elektronicznego wraz z nadaniem uprawnień dla 35 uczestników II CZĘŚĆ Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla 35 uczestników z zakresu: 1) Technik komunikacji biznesowej i prowadzenia negocjacji, 2) Zarządzania czasem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się realizacją przynajmniej 3 (trzech) szkoleń wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat lub w krótszym okresie jeżeli, okres prowadzenia działalności jest krótszy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami wykładowcami (trenerami) posiadającymi wykształcenie wyższe, minimum 2 (dwu) letnie doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń będących przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-mikolow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne Kancelaria Urzędu parter pokój 113.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Twoja firma-nowe horyzonty Działanie 6.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki /POKL/ współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia z zakresu Podpisu elektronicznego dla 35 uczestników, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w ramach projektu Twoja firma - nowe horyzonty Działanie 6.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki /POKL/ wraz z nadaniem uprawnień..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program ramowy: 1.Co to jest podpis elektroniczny i jego rodzaje. 2.Zalety i korzyści stosowania podpisu elektronicznego w stosunku do podpisu tradycyjnego. 3.Uwarunkowania prawne stosowania podpisu elektronicznego. 4.Struktura organizacyjna systemu i wymagania techniczne. 5.Elektroniczny Urząd Podawczy /współpraca z administracją państwową i samorządowa/. 6.Wymagane dokumenty i procedura uzyskania kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 7.Miejsca złożenia i załatwiania wniosków. 8.Warunki techniczne związane z wykorzystaniem podpisu kwalifikowanego. 9.Sprzęt i instalacja oprogramowania do podpisu elektronicznego. 10.Atrybuty i gwarancja bezpieczeństwa e-podpisu. 11.Bezpieczenstwo urządzeń do podpisu elektronicznego. 12.Bezpieczeństwo wykonywania operacji. 13.Korzystanie z zestawu do składania podpisu elektronicznego. 14.Jak odbywa się wysyłanie dokumentu z podpisem elektronicznym. 15.Praktyczne wykorzystanie certyfikatu kwalifikowanego do wysyłania dokumentów do ZUS/eZUS/ i Urzędu Skarbowego/e-podatki/..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla 35 uczestników z zakresu: 1) Technik komunikacji biznesowej i prowadzenia negocjacji 2) Zarządzania czasem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Techniki komunikacji biznesowej i prowadzenie negocjacji Ramowy program: 1. Proces komunikacji 2. Kluczowe aspekty efektywności 3. Komunikacja werbalna i niewerbalna. 4. Bariery i zniekształcenia w komunikacji. 5. Inteligencja emocjonalna 6. Asertywność w komunikacji 7. Rozwiązywanie problemów . 8. Zakres technik komunikacji biznesowej i prowadzenie negocjacji. 9. Charakterystyka procesu negocjacji / najważniejsze zasady, reguły, wytyczne/ 10. Negocjacje jako szczególna forma komunikacji werbalnej i niewerbalnej. 11. Fazy prowadzenia negocjacji / zbieranie danych, strategia/ 12. Najskuteczniejsze techniki negocjacji 13. Specyfika rozmów handlowych. 14. Techniki sterowania sytuacją negocjacyjną i handlową. 15. Kształtowanie umiejętności pozyskiwania nowych klientów. 2) Zarządzanie czasem Ramowy program: 1. Charakterystyka czasu i zarządzanie czasem. - efektywność osobista - efektywne zarządzanie czasem 2. Plany i planowanie - macierz Eisenhowera 3. Ustalanie priorytetów i terminów 4. Zasady zarządzania czasem 5. Stres i jego rola 6. Złote zasady zarządzania czasem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Dostawa pomp średniociśnieniowych do wody czystej typu OS lub równoważnych dla Zakładu Przeróbki Mechanicznej Węgla i Zakładu Wzbogacania i Odsiarczania Miałów Energetycznych Oddziału KWK ,,Bolesław Śmiały"
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały.
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
- Przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Usługa grupowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.