Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Elbląg: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy systemu ulic klasy Z1/2, Z2/2 oraz L1/2 wraz z infrastrukturą techniczną dla projektu pn. Elbląski Park Technologiczny na Modrzewinie Południe w Elblągu - Zadanie II.
Numer ogłoszenia: 183866 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy systemu ulic klasy Z1/2, Z2/2 oraz L1/2 wraz z infrastrukturą techniczną dla projektu pn. Elbląski Park Technologiczny na Modrzewinie Południe w Elblągu - Zadanie II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy systemu ulic klasy Z1/2, Z2/2 oraz L1/2 wraz z infrastrukturą techniczną dla projektu pn. Elbląski Park Technologiczny na Modrzewinie Południe w Elblągu - Zadanie II przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: usługi architektoniczne i podobne przedmiot dodatkowy: nazewnictwo wg CPV: usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Zamawiający zakłada, że projekt będzie dofinansowany z programu: Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla Zadania II, tj. inwestycji drogowej oraz infrastruktury technicznego uzbrojenia w sieci zewnętrzne wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót realizowanych w oparciu o dokumentację stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia. 3. Dokumentację projektową należy opracować na podstawie informacji znajdujących się w następujących dokumentach: a) Założenia przyjęte w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Modrzewina Południe w Elblągu. Uchwała Nr V/40/2007 Rady Miejskiej z dnia 01.03.2007 r. (dostępny w siedzibie Zamawiającego do wglądu oraz na stronie internetowej www.umelblag.pl/mpzp/index.html), b) Projekt budowlany drogowy, pt. Budowa ulicy klasy G1/2 wraz z mostem w obrębie dzielnicy Modrzewina w Elblągu, Autor: Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A. w Gdańsku, c) Koncepcja. Przebudowa systemu kanalizacji sanitarnej dla obszaru dzielnicy Modrzewina w Elblągu, XII 2003 r., Autor: Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego Sp. z o.o. w Elblągu, d) Koncepcja. Rozbudowa sieci wodociągowej dla obszaru dzielnicy Modrzewina w Elblągu, IX 2003 r., Autor: Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego Sp. z o.o. w Elblągu, e) Projekt budowy ulicy klasy G1/2 wraz z mostem w obrębie dzielnicy Modrzewina w Elblągu, TOM III - Zamienny dla odcinka 3B, Autor: Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A. w Gdańsku, III.2007 r., f) Warunki Techniczne EPEC Nr 11/2274/2007 r. budowa rozdzielczej sieci cieplnej DN100, DN80 i DN50 dla potrzeb zasilania w ciepło Subparku IV położonego na Modrzewinie Płd., g) Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. Elbląski Park Technologiczny na Modrzewinie Południe. Autor: Mott Mac Donald, Warszawa, h) Rys. 4 Obszar do zagospodarowania terenu EPT Zadanie II. i) Rys. 5 - Podział działek Subparku IV. 4. Zamawiający informuje, że do obowiązków Wykonawcy należeć będzie aktualizacja raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, opracowanego przez Mott Mac Donald, Warszawa, w zakresie niniejszego zamówienia i wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający informuje, że Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego dla zakresu usuwania kolizji infrastruktury, określonej przez firmy branżowe oraz dla zastosowanych rozwiązań projektowych. 6. Zamawiający informuje, że: - w celu zaprojektowania prawidłowych rozwiązań konstrukcyjnych należy wykonać stosowne badania geotechniczne gruntu, - zastosowane w dokumentacji, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia rozwiązania, tj. np. parametry techniczne i ekologiczne, muszą być zgodne z obowiązującymi normami, Prawem Budowlanym oraz obowiązującymi przepisami i normami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający informuje, że Wykonawca musi uzyskać pozytywną opinię audytora bezpieczeństwa ruchu drogowego dla dokumentacji objętej zamówieniem. 8. Zamawiający informuje, że Wykonawca musi opracować dwie wersje kosztowo - projektowe rozwiązania konstrukcji drogi. Opinia Projektanta musi zawierać analizę kosztów w kontekście uzyskanych efektów technicznych i eksploatacyjnych nawierzchni. 9. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na zakres opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu zakończenia robót związanych z realizacją przedmiotowego projektu. 10. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym do: 1. Dostarczenia opracowań, będących przedmiotem zamówienia, tj. a) Elementu I, o którym mowa w pkt 3.12.1. ppkt a) SIWZ wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o której mowa w pkt 3.12.1. ppkt i) SIWZ w ilości egzemplarzy: - w języku polskim - 8 egz. - wersji elektronicznej w języku polskim - 1 egz. b) Elementu II, o którym mowa w pkt 3.12.1. ppkt b) SIWZ wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w ilości egzemplarzy: - w języku polskim - 8 egz. - wersji elektronicznej w języku polskim - 1 egz. c) aktualizacji raportu, o którym mowa w pkt 3.12.1. ppkt d) SIWZ w ilości egzemplarzy: - w języku polskim - 8 egz. - wersji elektronicznej w języku polskim - 1 egz. d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdego z Elementów oddzielnie wg branż, w ilości egzemplarzy: - w języku polskim - 8 egz. - wersji elektronicznej w języku polskim - 1 egz. e) przedmiarów założeń wyjściowych do kosztorysowania i kosztorysów inwestorskich dla każdego z Elementów oddzielnie w ilości egzemplarzy: - w języku polskim - 4 egz. - wersji elektronicznej w języku polskim - 1 egz. f) wykazu gruntów w ilości egzemplarzy: - w języku polskim - 8 egz. - wersji elektronicznej w języku polskim - 1 egz. g) opracowanych wyników badań geotechnicznych gruntu w ilości egzemplarzy: - w języku polskim - 4 egz. - wersji elektronicznej w języku polskim - 1 egz. 2. Konsultowania i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego dla zastosowanych w przedmiotowym opracowaniu rozwiązań. 3. Wykonania badań geotechnicznych gruntu i uwzględnieniu uzyskanych wyników w opracowanej dokumentacji, będącej przedmiotem zamówienia. 4. Protokolarnego przekazania Zamawiającemu w jego siedzibie przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniem, że dostarczone opracowania są wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi i normami oraz że zastosowane w nich rozwiązania są zgodne z obowiązującymi normami i dyrektywami Unii Europejskiej oraz przekazania mapy do celów projektowych. 5. Przekazania Zamawiającemu wraz z opracowaniami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia oświadczenia, iż zrzeka się majątkowych praw autorskich do wykonanych opracowań oraz prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego i wyraża zgodę na nieskrępowane wykorzystanie tych opracowań przez Zamawiającego na następujących polach eksploatacji: a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu, b) w zakresie obrotu towarem i jego rozpowszechniania. 6. Usunięcia zgłoszonych przez Zamawiającego wad opracowań w wyznaczonym przez niego terminie. 11. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12. Zakres zamówienia: 12.1. Zakres przedmiotowej dokumentacji projektowej obejmuje opracowanie i sporządzenie: a) Element I: - projektu budowlanego i wykonawczego budowy systemu ulic klasy Z1/2, Z2/2 oraz L1/2 od ul. Mazurskiej poprzez teren Subparku IV do terenu Centrum Biznesu Rozwoju i Innowacji na Modrzewinie Południe w Elblągu, Projekt musi zawierać dwie wersje rozwiązania konstrukcji drogi, sporządzone w oparciu o najnowsze technologie wraz z opinią Projektanta, które ze wskazanych rozwiązań konstrukcyjnych drogi jest najkorzystniejsze dla Zamawiającego pod względem jakości i kosztów. b) Element II - infrastruktura techniczna nie związana z funkcjonowaniem dróg - wykonanie projektu koncepcyjnego kanalizacji sanitarnej w ciągach ulic klasy 05KDL1/2, 08KDL1/2, 04KDL1/2, 03KDZ2/1 i 03KDZ1/2 z uwzględnieniem istniejącej pompowni oraz kolektora o średnicy 1000 mm w ulicy Mazurskiej, - wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego zewnętrznych sieci i przyłączy: wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz teletechnicznej - światłowodowej, c) Badań geotechnicznych gruntu, d) Aktualizacji raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, e) Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru robót dla każdego z Elementów I i II, we wszystkich branżach, oraz dla obu wersji rozwiązania konstrukcji drogi. Opracowania dla Elementu I muszą być zgodne z Zaleceniami do Wykonawstwa i Odbioru poszczególnych robót wydanymi przez GDDP i Instytut Badawczy Dróg i Mostów. f) Przedmiarów robót w układzie specyfikacyjnym (tzw. kosztorysów ofertowych w układzie specyfikacyjnym) dla wszystkich w/w Elementów, przy czym przedmiary dla Elementu I sporządzić dla obu wersji rozwiązania konstrukcji drogi. g) Założeń wyjściowych do kosztorysowania dla każdego z Elementów I i II. h) Kosztorysów inwestorskich dla każdego z Elementów I i II, a dla Elementu I dla obu wersji rozwiązania konstrukcji drogi. Powyższe opracowania muszą być zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24.01.2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. nr 18, poz. 172). i) Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektów budowlanych, objętych projektem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 20.1. ust. 1b ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r., nr 106, poz. 1126 z późn. zm.). 12.2. Zakres opracowania obejmuje: a) Pozyskanie map do celów projektowych. b) Wykonanie badań geotechnicznych gruntu. c) Opracowanie wykazu gruntów przewidzianych do wywłaszczenia w związku z realizacją inwestycji, zawierającego zestawienie działek, wielkość ich powierzchni w m2 i właścicieli, w zakresie gruntów znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji, wraz z wykreśleniem ich na mapie do celów projektowych. d) Aktualizację raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko naturalne. Powyższe opracowanie powinno spełniać wymogi określone przepisami prawa budowlanego i ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U z 2001 r., nr 62, poz. 627 z późn. zm.). e) Uzyskanie warunków technicznych od firm branżowych na usunięcie kolizji uzbrojenia podziemnego. f) Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla każdego Elementu, o których mowa w pkt 3.12.1 SIWZ, w zakresie: 1) wykonania projektu zagospodarowania terenu dla całego Zadania II; 2) projektu drogowego ulic Z1/2, Z 2/2 oraz L1/2. Projekt musi zawierać dwie wersje rozwiązania konstrukcji drogi, sporządzone w oparciu o najnowsze technologie oraz opinię Projektanta, które ze wskazanych rozwiązań konstrukcyjnych drogi jest najkorzystniejsze dla Zamawiającego pod względem jakości i kosztów; 3) projektu organizacji ruchu; 4) projektu oświetlenia ulicznego; 5) projektu kanalizacji deszczowej; 6) projektu usunięcia kolizji istniejącej infrastruktury technicznej w oparciu o warunki techniczne, wydane przez ich właścicieli, dla każdej branży oddzielnie; 7) projektu budowlanego i wykonawczego technicznego uzbrojenia w sieci zewnętrzne dla całego Zadania II; 8) uzyskania warunków technicznych od gestorów mediów na wykonanie dokumentacji przyłączy do działek Subparku IV; 9) specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru robót dla branż uzbrojenia technicznego sieci zewnętrznych i przyłączy; 10) przedmiarów robót dla branż uzbrojenia technicznego sieci zewnętrznych i przyłączy; 11) szczegółowych kosztorysów inwestorskich dla każdej z branż uzbrojenia technicznego sieci zewnętrznych i przyłączy; 12) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla każdej z branż uzbrojenia technicznego sieci zewnętrznych i przyłączy; g) Sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru robót dla każdego z Elementów I i II, we wszystkich branżach, oraz dla obu wersji rozwiązania konstrukcji drogi. Opracowania dla Elementu I muszą być zgodne z Zaleceniami do Wykonawstwa i Odbioru poszczególnych robót wydanymi przez GDDP i Instytut Badawczy Dróg i Mostów; h) Sporządzenie przedmiarów robót w układzie specyfikacyjnym (tzw. kosztorysów ofertowych w układzie specyfikacyjnym) oddzielnie dla każdej z branż i Elementów wymienionych w pkt 3.12.1 SIWZ, przy czym przedmiary dla Elementu I należy sporządzić dla obu wersji rozwiązania konstrukcji drogi. i) Sporządzenie kosztorysów inwestorskich dla każdej z branż i Elementów oddzielnie, a dla Elementu I w obu wersjach rozwiązania konstrukcji drogi. Powyższe opracowania muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389). j) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla każdego z Elementów oddzielnie ze względu na specyfikę obiektów budowlanych objętych projektem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, określającej jednoznacznie konieczność opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed rozpoczęciem budowy w/w obiektów budowlanych. k) Powyższe opracowania należy wykonać w wersji i ilościach określonych w pkt 3.10. ppkt 1 SIWZ. l) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót na podstawie opracowanych projektów (pobyty Wykonawcy na budowie odbywać się będą na wezwanie Zamawiającego) przy uwzględnieniu stawki podanej w ofercie. Nadzór autorski obejmuje okres 36 miesięcy od daty przekazania ostatniego projektu. m) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę oddzielnie dla Elementu I i II. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego dokumentacji projektowo - kosztorysowej drogi klasy Z1/2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na odcinku nie objętym obecnie Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Zamówienie uzupełniające będzie udzielone po uregulowaniu prawa własności do gruntu, odcinka od ul. Mazurskiej w kierunku dzielnicy Modrzewina będącego obecnie we władaniu jednostki wojskowej. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7, 74.22.40.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług projektowych dotyczących co najmniej jednej budowli drogowej z infrastrukturą związaną z jej funkcjonowaniem o długości minimum 1,5 km każda b. dysponowanie projektantami z uprawnieniami branżowymi do projektowania oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz doświadczeniem zawodowym minimum 5 lat dla poszczególnych branż 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. osiąganie przez Wykonawcę średniorocznego przychodu ze sprzedaży za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000, 00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.4. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.5. i 6.6. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 4. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3) a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.7. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 5. Potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 4) Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy powierzą wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, Uwaga: a) w wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2) a) ogłoszenia, b) w przedmiocie wymienionych w wykazie usług należy wykazać, że opracowane dokumentacje projektowe dotyczyły budowli drogowej z infrastrukturą związaną z jej funkcjonowaniem o długości minimum 1,5 km każda, c) dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Uwaga: a) w wykazie osób należy wymienić osoby przewidziane do wykonania usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia potwierdzając spełnienie warunku podanego w Sekcji III.2) pkt 2) b) ogłoszenia, b) w doświadczeniu osób wymienionych w wykazie należy podać liczbę lat doświadczenia zawodowego. - zgodnie z pkt 6.6. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Uwaga: Dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6.5. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 2) b) ogłoszenia, tj.: uprawnienia do projektowania i aktualne zaświadczenia o przynależności projektantów do właściwych izb samorządu zawodowego, - zgodnie z pkt 6.7. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat, a jeżeli ta część podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią dla tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: a) Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski Elbląg Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. Zamawiający zakłada, że projekt będzie dofinansowany z programu: Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 Termin wykonania zamówienia: - do 29 sierpnia 2008 r. (dla zakresu określonego w pkt 3.12.1. i 3.12.2. ppkt a) - k) i ppkt m) SIWZ) w tym: * Wykonanie koncepcji kanalizacji sanitarnej, określonej w pkt 3.12.1. ppkt b) SIWZ w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy * Wykonanie projektów budowlanych określonych w pkt 3.12.1. ppkt a) i b) SIWZ, aktualizacji raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę w terminie do dnia 30 czerwca 2008 r. * Wykonanie projektów wykonawczych określonych w pkt 3.12.1. ppkt a) i b) w terminie do 29 sierpnia 2008 r. * Wykonanie wykazu gruntów, określonego w pkt 3.12.2. ppkt c) SIWZ oraz wykonanie opracowań, określonych w pkt 3.12.1. ppkt e), f), g), h) SIWZ w terminie określonym przez Wykonawcę w Formularzu Oferta - 36 miesięcy od daty odbioru ostatniego opracowania projektowego - pełnienie nadzoru autorskiego, o którym mowa w pkt 3.12.2. ppkt l)
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wymiana pokrycia połaci dachowej z papy asfaltowej na powlekaną blachą trapezową w Budynku Szkoleniowo-Socjalno-Garażowym WORD w Elblągu przy ul. Skrzydlatej 1
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę materiałów do sterylizacji i monitorowania procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji
- Szkolenia podnoszące wiedzę, umiejętności i kompetencje opiekunów zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Organizacja wypoczynku z edukacją dla dzieci i młodzieży Elbląga i powiatu elbląskiego będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską,
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu zewnętrznego w tym wykonania boiska i ogrodzenia na posesji Domu Studenckiego Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 12
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Elblągu, Prokuratur Rejonowych w Elblągu i Braniewie oraz Ośrodka Zamiejscowego w Morągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Budowa dróg gminnych w m. Pozezdrze - wykonanie dokumentacji projektowej
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Andrychowie.
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.