Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Susiec: Przebudowa dachu budynku ujęcia wody w miejscowości Łuszczacz
Numer ogłoszenia: 183868 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych , ul. Tomaszowska 100, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 0-84 665 40 10, faks 0-84 665 40 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu budynku ujęcia wody w miejscowości Łuszczacz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przdmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych związanych z przebudową dachu budynku ujęcia wody w miejscowości Łuszczacz w tym: -roboty rozbiórkowe - kpl, -roboty budowlane modernizacyjne - kpl, -konstrukcja dachu i pokrycie- kpl -roboty porządkowe - kpl Kubatura budynku - 400 m3. Powierzchnia zabudowy - 94,60 m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 54.11.10.00 - 54.11.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1.1.Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunkow udziału w postępowaniu. 2.1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żadanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków. 2.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty następujące dokumenty: 1.1.Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 3)dowód wniesienia wadium. 4)wypełniony kosztorys ofertowy. 5) kartę gwarancyjną na wykonane roboty. 6)wykaz części zamówienia planowane do wykonania przez podwykonawców. 7)informacja ogólna o Wykonawcy. 8)zaakceptowany formularz umowy. 2.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację ogólną o Wykonawcy. 3.Wszyscy Wykonawcy obowiązani są przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 1.1. pod rygorem wykluczenia z postepowania oraz z pkt. 1.2. pod rygorem odrzucenia oferty ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Natomiast załączenie do oferty dokumentu wymienionego w pkt. 1.2. ppkt. 7 (informacja ogólna o Wykonawcy) nie jest obowiązkowe, a jego brak nie spowoduje negatywnych skutków dla Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej dostępna jest w Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych , ul. Tomaszowska 100, 22-672 Susiec. Cena specyfikacji - 10 zł (netto).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Gminny Zakład Usług Komunalnych, ul. Tomaszowska 100, 22-672 Susiec, Biuro GZUK..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Poprawa efektywności energetycznej kompleksu budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy Kraszewice i Posterunku Policji
- Budowa nowego budynku przeznaczonego dla opieki dzieci do lat3,wraz z niezbędną infrastrukturą-w ram.RFPŁ w ram.zad.pn.Utworzenie22nowych miej.op.dla dz.w wieku do lat3w ram.nowej inst.w gm.Kaliska
- Modernizacja wybranej infrastruktury społecznej Gminy Kurów
- Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice postępowanie III
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.