Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Bydgoszcz: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 246 Paterek -Dąbrowa Biskupia odcinek Szubin-Łabiszyn km 16+958 do km 18+215 oraz km 18+845,7 do km 31+496,17 dł 13,907 km
Numer ogłoszenia: 183873 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, fax (052) 370-57-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 246 Paterek -Dąbrowa Biskupia odcinek Szubin-Łabiszyn km 16+958 do km 18+215 oraz km 18+845,7 do km 31+496,17 dł 13,907 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 246 Paterek -Dąbrowa Biskupia odcinek Szubin-Łabiszyn km 16+958 do km 18+215 oraz km 18+845,7 do km 31+496,17 dł 13,907 km. Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ziemne , - budowa przepustów i remont istniejących, - wykonanie odwodnienia drogi, - wykonanie konstrukcji na poszerzeniu, - wykonanie jezdni bitumicznej na istniejącej konstrukcji / wzmocnienie/ - ułożenie warstwy ścieralnej PN I st. - zjazdy zamiejskie z masy mineralno bitumicznej gr. 4 cm - budowa peronów przy zatokach autobusowych, - budowa zatok autobusowych, - wykonanie poboczy gruntowych, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - przebudowa mostu przez rzekę Gąsawkę, - przebudowa mostu na przepust w m. Smolniki, - przebudowa mostu przez rz. Noteć w m. Łabiszyn.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 120000.00 pln.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust ust 1 , ust 2 p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3: -prowadzenie działalności gospodarczej, -wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, -wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2.Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót drogowych, odpowiadającym swoim rodzajem robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na zrealizowaniu / zakończeniu / 2 budów / umów na drogowe roboty budowlane / z których każda jest o wartości nie mniejszej niż 2,0 mln złotych lub jedna budowa o wartości nie mniejszej niż 4,0 mln złotych . Wskazane roboty budowlane muszą być wykonane należycie. 3.1Kierownik budowy roboty drogowe - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia , w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby. Kierownik budowy musi wykazać , że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych polegającym na pełnieniu funkcji kierownika budowy na co najmniej jednej budowie, a budowa którą kierował była o podobnym charakterze i złożoności jak przedmiotowe zamówienie. 3.2 Inżynier budowy-1 osoba posiadająca wyższe wykształcenie budowlane w specjalności drogi i ulice. 3.3 Majster robót -1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub posiada doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych polegające na pełnieniu funkcji majstra budowy na co najmniej jednej budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi publicznej o podobnym charakterze i złożoności. 4.Podwykonawca nie może wykonywać robót bitumicznych. 5. Sporządzić wykaz jednostek sprzętowych niezbędnych do wykonania zamówienia w sposób /zgodnie z technologią / określony w dokumentacji projektowej oraz SST 6.Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem dla części które będzie realizował. Sposób dokonywania oceny spełnienia powyższych warunków spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust ust 1 , ust 2 p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert./ oryginał lub kserokopia/, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert./ oryginał lub kserokopia/, - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert / oryginał lub kserokopia/. 2.Wykaz zrealizowanych robót budowlanych z zakresu budownictwa drogowego, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie . Należy podać wartość , datę i miejsce wykonania. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający , że wskazane roboty zostały wykonane z należytą starannością 3.1 Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia Kserokopia uprawnień budowlanych Kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. Wskazać nazwę budowy i opisać rodzaj i zakres robót na niej zrealizowanych. 3.2 Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia Kserokopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni. 3.3.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia Kserokopia uprawnień budowlanych Kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. lub sporządzić wykaz budów na których pełnił funkcje majstra budowy . 4.Wykaz części zamówienia które wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. Dotyczy tylko tych wykonawców którzy zamierzają realizować zamówienie przy pomocy podwykonawców 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. 6.Polisa lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Fordońska 6 85-085 Bydgoszcz pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Fordońska 6 85-085 Bydgoszcz pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Remont drogi gminnej nr 364271K w km od 1+090 do km 1+480,00 w miejscowości Skawa, Gmina Raba Wyżna
- Wykonanie remontów cząstkowych bieżących ulic i dróg gminnych na terenie gminy Janów Lubelski w 2025 r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.