eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa paliw płynnych do pojazdów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-18

Lublin: Dostawa paliw płynnych do pojazdów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 183875 - 2016; data zamieszczenia: 18.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141525 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do pojazdów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, w ilości: 1) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 1 500 litrów; 2) benzyna bezołowiowa Pb 98 - 12 500 litrów; 3) olej napędowy typu premium - 12 500 litrów. Oferowane paliwo musi odpowiadać normom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013, poz. 1058 z późn. zm.). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami asortymentowymi. 3. Wielkość wyrażonego w procentach upustu wskazana w Ofercie Wykonawcy jest stała w okresie realizacji umowy. 4. Wykonawca przez cały okres realizacji 2 umowy zagwarantuje ciągłość dostaw oraz wysoką jakość dostarczanych paliw zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami jakości i przepisami. 5. Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie przejściowym tzw. paliwa przejściowe. 6. Zamawiający wymaga, aby dostawy paliw były realizowane sukcesywnie na stacjach paliw Wykonawcy. Wydawanie paliw odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników paliwa samochodów Zamawiającego, a tankowanie maszyn do kanistrów. 7. Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy w dniu tankowania, pomniejszone o zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie upust cenowy. 8. Dostawy paliw realizowane na stacji paliw Wykonawcy rozliczane będą w systemie bezgotówkowym, przy pomocy kart paliwowych. Karty nie mogą zawierać limitów miesięcznych na ilość popranych litrów paliwa. Wystawianie faktur odbywać się będzie dwa razy w miesiącu. 9. Wymagana przez Zamawiającego ilość kart paliwowych wynosi 4 sztuki. 10. Bezgotówkowy zakup paliw musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem nr rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości pobranego paliwa oraz stan licznika pojazdu tankującego (weryfikowany przez upoważnionego pracownika stacji). 11. Wykonawca przyjmie termin płatności 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FLOTEX POLSKA II Sp. z o. o. Sp. K., Przemysłowa 5, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100603,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121468,65

  • Oferta z najniższą ceną: 119556,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121468,65

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.