Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-20
Kraków: Usługa bieżącej obsługi bankowej wraz z kredytem w rachunku bieżącym dla Szpitala przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Numer ogłoszenia: 18389 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl/zampub
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bieżącej obsługi bankowej wraz z kredytem w rachunku bieżącym dla Szpitala przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczególne warunki zamówienia: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego (konta pomocniczego) głównie w celu obsługi udzielonego kredytu w tym rachunku.; W ramach obsługi w/w rachunku będą wykonywane następujące czynności: a) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego o charakterze konta pomocniczego, prowadzonego głównie do obsługi udzielonego kredytu, b) W razie potrzeby otwarcie i prowadzenie innych rachunków bankowych , których potrzeby otwarcia na dzień przygotowania specyfikacji nie można było przewidzieć c) wpłaty i wypłaty d) realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki w ramach banku oraz na rachunki w innych bankach przy czym: - wychodzące z rachunku bankowego środki pieniężne wysyłane przez Szpital w systemie elektronicznej obsługi bankowej do godz. 11.00 są przekazywane do banku beneficjenta (kontrahenci i inne rachunki Zamawiającego) w dacie zgodnej z datą obciążenia rachunku Szpitala - przychodzące na rachunek bankowy środki pieniężne są księgowane tego samego dnia e) realizacja przelewów w systemie SORBNET nie więcej niż 30 sztuk w okresie trwania umowy, f) usunięcie, wycofanie, anulowanie zlecenia g) wydanie karty wzorów podpisu i podpisu elektronicznego dla użytkowników h) realizacja przelewów jako zlecenie oczekujące i) sporządzanie wyciągów (wymagana jest forma elektroniczna, dodatkowo możliwa forma papierowa), j) korzystanie z systemu bankowości elektronicznej, k) szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi wprowadzonego systemu bankowości elektronicznej, l) serwis systemu bankowości elektronicznej, m) przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych systemu bankowości elektronicznej w okresie obowiązywania umowy we wskazanych przez Zamawiającego miejscach i dogodnych dla niego terminach, n) wydawanie wszelkich opinii bankowych i zaświadczeń - około 4 szt. w czasie trwania umowy, o) lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych - zarówno automatyczny overnight jak i automatyczna lokata weekendowa, p) wszystkie pozostałe czynności związane z bieżącym prowadzeniem w/w rachunków. q) Całkowity koszt prowadzenia i obsługi rachunku określony zostanie w formie ryczałtu miesięcznego. - deklarowane obroty za cały okres trwania umowy wynoszą 84.000.000,00 zł, - średnia liczba realizowanych przelewów 20 miesięcznie r) Nie przewiduje się wpłat i wypłat gotówkowych. s) Zamawiający nie gwarantuje realizowania przelewów związanych z działalnością operacyjną i dopuszcza możliwość realizacji przelewów jedynie pomiędzy posiadanymi rachunkami bankowymi t) Świadczenie usług z zakresu bankowości elektronicznej (usługa typu home banking) ma umożliwić realizację zleceń płatniczych krajowych, a w szczególności: - składanie poleceń przelewu, - dokonywanie przeglądu sald i innych informacji dotyczących rachunków, - zachowanie poufności dokonywanych transakcji, - przeglądanie transakcji archiwalnych z uwzględnieniem daty realizacji i kwoty transakcji, - wyszukiwanie dokonanych operacji po poszczególnych elementach przelewu: kwota, data, kontrahent itd., - możliwość sprawdzania sald posiadanych rachunków bankowych (objętych zamówieniem), - generowanie raportów,zestawień obejmujących czynności,operacje dokonane w danym dniu, - eksport i import danych do i z systemu finansowo - księgowego Zamawiającego, - ściąganie wyciągów bankowych, - możliwość uzyskania potwierdzenia zrealizowanych przelewów. - Zamawiający posiada następujące oprogramowanie: - Dział Finansowo Księgowy posiada oprogramowanie Rejestr Bankowy firmy ABG S.A., aktualnie współpracujący z Home Banking Videotell; W przypadku wystąpienia awarii systemu Wykonawca zapewni możliwość korzystania z usługi typu teleserwis umożliwiającej telefoniczne uzyskanie informacji o stanie rachunków. 2) Kredyt w rachunku bieżącym(odnawialny): a) wysokość kredytu 7.000.000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych 00/100), b) w okresie umowy bank, z tytułu udzielenia i spłaty kredytu, nie będzie pobierał żadnych innych, dodatkowych prowizji i opłat, poza określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia c) miesięczna spłata odsetek - odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. Wykonawca (Kredytodawca) nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu. Odsetki będą obciążały rachunek bieżący na koniec każdego miesiąca. d) prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo w dniu udzielenia kredytu. e) bank nie będzie pobierał prowizji za administrowanie kredytem oraz za gotowość. f) zabezpieczenie kredytu -przelew wierzytelności z tytułu umowy nr 061/200324/SZP/01/2011; g) Od kwoty wykorzystanego kredytu Bank będzie naliczał odsetki w stosunku rocznym, wg zmiennej stopy procentowej, ustalonej w oparciu o zmienną stawkę WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych (WIBOR 1M), obowiązującą na 2 dni robocze przed rozpoczęciem każdego okresu odsetkowego, powiększoną o stalą marżę banku, h) Całkowita spłata kredytu następuje w dacie zakończenia umowy. 3). Opis zamówienia : a) nie dopuszcza się składania ofert częściowych; b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pkt. III niniejszej specyfikacji zostaną odrzucone. c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. d) Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom (art. 36 ust. 5 ustawy). 4). Zamawiający wraz ze Specyfikacją umieszcza na stronie internetowej Szpitala następujące dokumenty, niezbędne do określenia zdolności kredytowej Zamawiającego: 1) Umowa z NFZ na 2012r nr 061/200324/SZP/01/2011 o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - leczenie szpitalne - oddziały (wartość umowy 97 430 942,38 PLN na okres styczeń - grudzień 2012). 2) KRS 3) Sprawozdanie finansowe za rok 2010, oraz RZ i S za IX i X 2011 . 4) Decyzja w sprawie nadania numeru identyfikacji podatkowej, 5) Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON, 6) Zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach, 7) Zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek, 8) Opinia bankowa wydana przez bank obsługujący rachunek podstawowy Zamawiającego 9) Planowany wynik na 31.12.2011 r. oraz 31.12.2012 r. Jednocześnie Zamawiający oświadcza, iż dokumenty potwierdzające wyrażenie zgody przez NFZ na dokonanie cesji z umowy nr 061/200324/SZP/01/2011 oraz aktualne zaświadczenia o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS i podatkach zostaną zamieszczone na stronie w dacie ich otrzymania, nie później niż na dzień podpisania umowy na usługę prowadzenia bieżącej obsługi bankowej wraz z kredytem w rachunku bieżącym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający - stosownie do normy z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie prowadzenia rachunków bankowych i/lub udzielania kredytów. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentu: a) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności polegających na prowadzeniu rachunków bankowych i/lub udzielania kredytów, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do specyfikacji; b) Zezwolenie Komisji nadzoru Bankowego na wykonanie czynności bankowych: 1. dla banków spółdzielczych - art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami); 2. dla banków w formie spółki akcyjnej - art. 21 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami); 3. dla banków, których dotyczy zapis art. 177 i 178 ww. ustawy, dokumentem zastępującym zezwolenie będzie statut banku;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzenia rachunków bankowych i/lub udzielania kredytów. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie prowadzenia rachunków bankowych i/lub udzielania kredytów - załącznik nr 2 do specyfikacji; b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (minimum 1 usługa) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (minimum 1 dokument) - załącznik nr 3 do specyfikacji. - Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest wykazać jedną (1) zrealizowaną usługę w zakresie prowadzenia rachunków bankowych i/lub udzielania kredytów, na kwotę nie mniejszą niż: 5 000 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia: a) Oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 2 do specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia: a) Oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 2 do specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentu: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 2 do specyfikacji. b) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta ma zawierać : a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji), b) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w pkt. VII specyfikacji), c) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, e) wzory umów w zakresie prowadzenia rachunku bankowego, udzielenia kredytu w rachunku bieżącym, oraz innych wymaganych umów w zakresie przewidzianym niniejszym zamówieniem (zawierający istotne postanowienia umowy z pkt. XV), f) regulamin usług obowiązujących w banku.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pokój 15b, Sekcja Zamówień Publicznych;..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 10:30, miejsce: Ofertę w zapieczętowanej i oznaczonej kopercie należy składać w kancelarii pokój numer 238 lub wysłać listem poleconym na adres Szpitala..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował ceną, na którą składa się: 1. ogólna wartość ryczałtu za cały okres obowiązywania umowy w zł 2. kwota oprocentowania w zł. 3. kwota prowizji w zł. Do wzoru podstawiona zostanie suma powyższych punktów: Cena = 1+2+3..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Najem długoterminowy fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.