eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Renowacja zbiornika małej retencji Warszewo, gm. Rawicz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Leszno: Renowacja zbiornika małej retencji Warszewo, gm. Rawicz.
Numer ogłoszenia: 183901 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie, ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5295640, fax 065 5295671.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl i www.melioracja.leszno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja zbiornika małej retencji Warszewo, gm. Rawicz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z renowacją zbiornika małej retencji Warszewo o powierzchni 0,34 ha. Zakres zamówienia obejmuje: - wydobycie namułu z dna zbiornika w ilości 1 422,80 m3, - wyrównanie dna, skarp zbiornika i obsiew mieszanką traw, - uzupełnienie ubytków betonu w istniejących umocnieniach skarp zbiornika, - odmulenie odcinka cieku Masłówka w obrębie wylotu ze zbiornika na odcinku 150 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 3. Dysponują niezbędnym do wykonania zadania potencjałem technicznym. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Zapewnią 3-letni okres gwarancji na wykonane zadanie i maks. 14 dni na podjęcie napraw gwarancyjnych. 7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) warunki w punkcie 1 i 7 musi spełniać każdy podmiot osobno, pozostałe - sumarycznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na ocenie i badaniu treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału zgodnie z formułą spełniony lub niespełniony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wydane do 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 4. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnym do wykonania potencjałem technicznym. 5. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi oraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z załączeniem kopii tych dokumentów. 6. Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 7. Oświadczenie, że wykonawca zapewni 3 letni okres gwarancji na wykonane zadanie i max. 14 dni na podjęcie na-praw gwarancyjnych. 8. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24 Pzp. 9. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń. 10. Pełnomocnictwo, ustalające pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). 11. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. 12. Oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy, jeżeli przetarg wygra. 13. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać tę część zamówienia w załączniku do oferty Wykaz prac do zrealizowania przez podwykonawców. 14. Kosztorys ofertowy. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wymaga się, aby dokumenty wymagane w pkt. 2) i 8) przedstawiono osobno dla każdego partnera. Pozostałe - sumarycznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl i www.melioracja.leszno.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Oddział Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lesznie, ul. Śniadeckich 5 - pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Oddział Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lesznie, ul. Śniadeckich 5 - pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.