eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa drobnego sprzêtu laboratoryjnego jednorazowego u¿ytku ZP/PN-19/15

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-07-21

Bia³ystok:
Dostawa drobnego sprzêtu laboratoryjnego jednorazowego u¿ytku ZP/PN-19/15

Numer og³oszenia: 183906 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa drobnego sprzêtu laboratoryjnego jednorazowego u¿ytku ZP/PN-19/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzêtu laboratoryjnego jednorazowego u¿ytku.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w Za³±czniku nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ograniczenia ilo¶ci towaru, co mo¿e spowodowaæ zmniejszenie warto¶ci umowy, jednak nie wiêcej ni¿ o 20%.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.25.00 - Probówki 38.43.71.10 - Koñcówki pipet 33.14.13.00 - Urz±dzenia do nak³uwania ¿y³, pobierania krwi 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Ig³y medyczne 38.43.71.00 - Pipety 38.34.12.00 - Dozymetry promieniowania 33.69.00.00 - Ró¿ne produkty lecznicze 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.11.12 - Plastry 24.32.25.10 - Alkohol etylowy 44.61.83.10 - Korki 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
1. Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium.
2. Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie przed podpisaniem umowy/-ów od Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 10% ceny ca³kowitej podanej w ofercie w celu pokrycia roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku


    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku


    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku


    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku


    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku


    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w SIWZ:
    1) Dla wyrobów podlegaj±cych obowi±zkowi zg³oszenia powiadomienia przeniesienia danych o wyrobie medycznym do bazy danych Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z pó¼n. zm.) wymagane jest (je¿eli dotyczy):
    a) zg³oszenie powiadomienie do bazy danych Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych posiadaj±ce niepowtarzalny, dwunastocyfrowy identyfikator dokumentu, widoczny z lewej strony stopki na ka¿dej stronie formularza*;
    lub
    b) potwierdzenie wydane przez Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wype³nieniu obowi±zku na³o¿onego ustaw±;
    lub
    c) potwierdzenie przeniesienia danych o wyrobie medycznym wydane przez Urz±d Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
    2) Dla wyrobów niezaklasyfikowanych jako wyrób medyczny (je¿eli dotyczy):
    a) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu obowi±zkowi zg³oszenia powiadomienia przeniesienia danych o wyrobie medycznym do bazy danych Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
    3) Deklaracjê zgodno¶ci - je¿eli dotyczy;
    4) Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie Czê¶ci 4, Czê¶ci 6, Czê¶ci 11 oraz Czê¶ci 16 zgodnie z Wykazem stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SIWZ.
    Zamawiaj±cy dokona oceny czy zaoferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone w Za³±czniku nr 2 do SIWZ poprzez sprawdzenie takich parametrów jak:
    a) w zakresie Czê¶ci 4:
    - stabilne utrzymanie siê koñcówki po za³o¿eniu na pipetê,
    - ³atwo¶æ zrzucania koñcówki z pipety;
    b) w zakresie Czê¶ci 6:
    - grubo¶æ rêkawic poprzez palpacyjn± weryfikacjê miejsca wk³ucia
    c) w zakresie Czê¶ci 11:
    - rozci±gliwo¶æ paska gumy syntetycznej,
    - stabilno¶æ ucisku gumy w trakcie u¿ytkowania;
    d) w zakresie Czê¶ci 16:
    - ostro¶æ ig³y,
    - stabilno¶æ utrzymania siê otwieracza w probówce.
    W przypadku, gdy proponowany przedmiot zamówienia nie spe³nia powy¿szych wymaganych parametrów, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespe³niaj±ca minimalnych wymagañ Zamawiaj±cego.
    Zamawiaj±cy informuje, i¿ nie bêdzie zwraca³ za³±czonych próbek. W zwi±zku z tym, Wykonawca zobowi±zany jest obci±¿yæ Zamawiaj±cego kosztami przekazanych próbek, przy czym cena próbki nie mo¿e przekroczyæ ceny jednostkowej z oferty, a ilo¶æ próbek na fakturze nie mo¿e przekroczyæ ilo¶ci ¿±danej przez Zamawiaj±cego.
    * Uwaga! Egzemplarz formularza zg³oszenia i powiadomienia z wyzerowanym identyfikatorem nie spe³nia wymagañ Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie sposobu dokonywania zg³oszeñ i powiadomieñ dotycz±cych wyrobów (Dz. U. z 2010 r., Nr. 202, poz. 1341) i w zwi±zku z tym nie zostanie uznany za wa¿ny.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1. Formularz oferty - sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 1 do SIWZ.
2. Pe³nomocnictwo, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba ¿e Wykonawca dzia³a osobi¶cie (je¿eli dotyczy).
3. O¶wiadczenie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa - sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 6 do SIWZ (je¿eli dotyczy).
4. Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia - sporz±dzona zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SIWZ;
5. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków, zobowi±zany jest on udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami innych podmiotów w stopniu niezbêdnym dla nale¿ytego wykonania zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument, z którego wynika takie zobowi±zanie, np. umowa itp. (je¿eli dotyczy).
6. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3.1) zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin dostawy przedmiotu zamówienia - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie:
1.1 zmiany nazwy w³asnej przedmiotu umowy - zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana z ulepszeniem sk³adu jako¶ciowego ww. lub podyktowana zmian± procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, ¿e zmiana ta nie bêdzie powodowa³a pogorszenia jako¶ciowego, a wyrób bêdzie spe³nia³ wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jako¶ciowe okre¶lone przez Zamawiaj±cego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
1.2 zmiany warunków (wielko¶æ opakowañ) i zmiany terminu dostawy przedmiotu zamówienia - zmiany te mog± wyst±piæ na skutek negatywnych okoliczno¶ci maj±cych bezpo¶redni wp³yw na organizacjê dostaw, trudno¶ci transportowe, celne, jak równie¿ trudno¶ci w dystrybucji i magazynowaniu wyrobu;
1.3 zmiany cen - w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany wynikaj±cej ze zmiany w prawie w³a¶ciwym dla podatków i ce³, które podwy¿sz± lub obni¿± cenê przedmiotu zamówienia, co w zale¿no¶ci od rodzaju zmian jakie bêd± mia³y miejsce bêdzie skutkowa³o obni¿eniem lub podwy¿szeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia;
2) zmiany na korzy¶æ Zamawiaj±cego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych;
1.4 zmiany terminu obowi±zywania umowy - zmiana wynikaj±ca z niewykorzystania zamawianej przez Zamawiaj±cego ilo¶ci przedmiotu umowy do momentu jego wykorzystania, na okres nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy;
1.5 zmiany asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy, które nie wynik³y po stronie Zamawiaj±cego, m.in. w przypadku zmian przepisów obowi±zuj±cych w polskim krwiodawstwie lub zmian wykonywanych procedur medycznych;
1.6 zmiany podwykonawcy pod warunkiem, ¿e dana czê¶æ zamówienia zosta³a wskazana w formularzu oferty i umowie jako czê¶æ zamówienia powierzona do realizacji podwykonawcy - zmiana mo¿liwa jedynie w przypadku uzyskania zgody Zamawiaj±cego (je¿eli dotyczy).
1.7 zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiany wynikaj±cej z przekszta³cenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, np.: w formie sukcesji uniwersalnej.
2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w przypadku:
2.1 zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i-lub Zamawiaj±cego skutkuj±cej niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu umowy;
2.2 powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci bêd±cych si³± wy¿sz± skutkuj±cych brakiem mo¿liwo¶ci realizacji przedmiotu umowy lub gro¿±cych ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy; Jako si³ê wy¿sz± rozumie siê wydarzenia i okoliczno¶ci nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezale¿ne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy;
2.3 powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci nie bêd±cych si³± wy¿sz±, gro¿±cych ra¿±c± strat±, których strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy;
3. Wy¿ej wymienione zmiany mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy i za zgod± obu Stron wprowadzone aneksem do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem:
RCKiK w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej - Curie 13, 15-950 Bia³ystok, pok. 204 lub drog± przesy³ki pocztowej. Koszt 1 (jednej) strony: 0,40 PLN (op³ata w Kasie lub przelewem).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 12:00, miejsce:
RCKiK w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej - Curie 13, 15-950 Bia³ystok, pok. 201 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.