Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-21
Sosnowiec: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. Znak: KAO/251-6/2010
Numer ogłoszenia: 18392 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sosnowcu , ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3688600, faks 032 2668649.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. Znak: KAO/251-6/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. Znak: KAO/251-6/2010. Postępowanie o wartości poniżej 125.000 euro, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 09.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie przez Wykonawcę warunków podstawowych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do art. 24 ust 1 i 2 ustawy - w formie oświadczenia na jednym arkuszu ( Załącznik nr 3 ). 2. Wykonawca będący osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej w dniu składania ofert musi mieć ukończony 18 rok życia. 3. Wykonawca posiada co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w świadczeniu usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1.Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 3.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 lub nr 2 do SIWZ) wraz z oświadczeniem (Załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Parafowane przez Wykonawcę ogólne warunki umowy (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 lub nr 5 do SIWZ). 3. Kserokopię dowodu osobistego (dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej). 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS lub KRUS. 6. Oświadczenie, o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie. 7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych analogicznych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (Załącznik nr 6 do SIWZ) wraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych usług ( np. umowy, zaświadczenia, referencje). Przedsiębiorcy składają również: 8.Przedsiębiorca składa wymienione w pkt 7 dokumenty dotyczące pracowników mających świadczyć bezpośrednio usługi ze wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą. 9.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 11.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS lub KRUS. 12.Oświadczenie, o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną, konsorcjum itp.): 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1. 4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: Wykonawca posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w miejsce dokumentów wymaganych poniżej, składa dokumenty w sposób przewidziany w §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817). Wszystkie oświadczenia składane są przez Wykonawcę pod rygorem odpowiedzialności karnej za udzielanie nieprawdziwych informacji (art. 297 kodeksu karnego). Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez Zamawiającego od Wykonawcy, wskazanego w Wykazie dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków pomimo wezwania w trybie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź do odrzucenia oferty. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. Brak wyjaśnień Wykonawcy w zakresie oświadczeń i dokumentów budzących wątpliwości, co do ich zgodności z SIWZ stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez oferenta kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej autentyczności, a Zamawiający nie może sprawdzić tego w inny sposób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Sosnowcu ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec pokój 410 (IV piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Sosnowcu ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec pokój 410 (IV piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. Znak: KAO/251-6/2010.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. Znak: KAO/251-6/2010. Zamówienie podzielone na 24 zadania, każde obejmuje 840 godzin. Przedmiot zamówienia dla każdego zadania jest taki sam i został określony w punkcie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Kompleksowa modernizacja zewnętrznej sieci wodociągowej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu wraz z uruchomieniem zestawu hydroforowego na pompowni dolnej.
- Poprawa infrastruktury drogowo-technicznej stacji pogotowia ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Rejonowym Pogotowiu Ratunkowym w Sosnowcu
- "Wymiana pokrycia i remont dachu wraz z kominami w budynkach wielorodzinnych przy ulicy Komandosów 5, Narcyzów 6, Targowa 18"
- "Dostawa komputerów do zastosowań medycznych"
- "Dostawa pojazdu elektrycznego w ramach zadania: "Zakup mobilnego laboratorium z analizatorami zanieczyszczeń dla Straży Miejskiej w Sosnowcu"
- "Modernizacja bazy sportowej przy: Zad. 1 - IX LO im. Wisławy Szymborskiej w S-cu - ul. Jana Dormana 9a; Zad.2 - SP nr 46 w S-cu - ul. 11 Listopada; Zad. 3 - SP nr 36 w S-cu - ul. Czołgistów 12".
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tworzenie i aktualizacja bazy BDOT500 i GESUT dla obrębów wiejskich: a) gm. Małomice b) gm. Niegosławice w powiecie żagańskim
- Świadczenie usług związanych z obsługą projektu: "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Tworzenie i aktualizacja bazy BDOT500 i GESUT dla obrębów wiejskich: a) gm. Wymiarki, b) gm. Iłowa, c) gm. Brzeźnica, d) m.Iłowa rejon ulicy Borowskiej w powiecie żagańskim
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.