eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Bielizna szpitalna.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Grodzisk Mazowiecki: Bielizna szpitalna.
Numer ogłoszenia: 183952 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Zachodni, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7559115, fax 022 7559110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bielizna szpitalna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bielizny szpitalnej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. prowadził zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. wykazał się wykonaniem minimum 3 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości minimum ceny brutto składanej oferty.3. spełnił wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.4.nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 Ustawy.3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy.4.Wykaz dostaw o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat i wykazał się wykonaniem minimum 3 zamówieniami o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż cena brutto składanej oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy występujący wspólnie składają w/w wykaz każdy oddzielnie.W takim przypadku Zamawiający uzna, że wymóg jest spełniony, jeżeli suma takich dostaw wykazanych przez Wykonawców występujących wspólnie będzie nie mniejsza niż 2. 5.Certyfikaty zgodności z Polską Normą odzieży będącej przedmiotem zamówienia. 6.Karty producentów tkanin (potwierdzone przez producentów) potwierdzających parametry techniczne tkaniny zgodnie z normą PN-EN 13795 - 1,2,3 (dotyczy: PAKIETU III) 7.Oświadczenie dot.terminu gwarancji-wymagany okres gwarancji min.12 m-cy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzachodni.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grodzisk Mazowiecki, ul. Daleka 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Szpital Zachodni ul. Daleka 11 05-825 Grodzisk Mazowiecki. Kancelaria pokój nr 50.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna i ubranie szpitalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład - 129 szt,poszwa - 430 szt, poszewka - 430 szt, prześcieradło - 460 szt,piżama męska - 70 szt,koszula nocna - 70 szt,koszula operacyjna - 120 szt, serwety - 160 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kołdry, poduszki, koce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kołdry - 89 szt,poduszki - 104 szt,koce - 38 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bielizna operacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład - 150 szt,bluza damska - 150 szt, spodnie damskie - 150 szt,serweta duża - 150 szt,bluza męska - 150 szt, spodnie męskie - 150 szt, fartuch chirurgiczny na zabiegi standardowe - 150 szt, fartuch chirurgiczny na zabiegi wysokiego ryzyka - 50 szt, serweta mała - 150 szt, prześcieradło - 150 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odzież ochronna dla personelu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bluza damska k. rękaw -96 szt,bluza damska długi rękaw - 96 szt, spódnica damska - 96 szt,spodnie damskie - 96 szt,bluza męska k. rękaw - 26 szt,bluza męska długi rękaw - 24 szt,spodnie męskie - 48 szt,fartuch damski lekarski - 18 szt,fartuch lekarski męski - 18 szt, t-shirty - 10 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły niemowlęce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: śpiochy wg.rozm. - 50 szt,pieluchy tetrowe - 500 szt, kaftaniki dziecięce - 50 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.