Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Olsztyn: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach n/w jednostek terenowych Oddziału ZUS w Olsztynie: I/ZUS w Kętrzynie, I/ZUS w Lidzbarku Warmińskim, I/ZUS w Ełku oraz Biuro Terenowe ZUS w Mrągowie.
Numer ogłoszenia: 183959 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie , Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, faks 089 5350228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach n/w jednostek terenowych Oddziału ZUS w Olsztynie: I/ZUS w Kętrzynie, I/ZUS w Lidzbarku Warmińskim, I/ZUS w Ełku oraz Biuro Terenowe ZUS w Mrągowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach n/w jednostek terenowych Oddziału ZUS w Olsztynie: I/ZUS w Kętrzynie, I/ZUS w Lidzbarku Warmińskim, I/ZUS w Ełku oraz Biuro Terenowe ZUS w Mrągowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, na dowód tego złożą: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce prowadzenia tej działalności za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność w w/w zakresie na terenie własnej gminy b) zezwolenie na transport ; zezwolenie na transport wydaje starosta właściwy ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania przedsiębiorcy; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , co potwierdzą złożeniem oświadczenia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 na dowód tego złożą: - oświadczenie, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o potwierdzeniu spełnienia warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem prowadzonego postępowania oraz wskazujący sposób reprezentacji firmy, 3.Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce prowadzenia tej działalności za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność w w/w zakresie na terenie własnej gminy (Zezwolenie wydawane na podstawie ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 ze zm.) 4. Zezwolenie na transport ; zezwolenie na transport wydaje starosta właściwy ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania przedsiębiorcy; (Zezwolenie wydawane na podstawie ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach - Dz. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251 ze zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zus.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Mickiewicza 2, pok. 203 10-548 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inspektorat ZUS w Kętrzynie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Kętrzynie przy ul. Reja 10..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inspektorat ZUS w Lidzbarku Warmińskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Legionów 3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Biuro Terenowe ZUS w Mrągowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Biura Terenowego ZUS w Mrągowie przy ul. Bohaterów Warszawy 5..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Inspektorat ZUS w Ełku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 9/2025)
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych w zakresie infrastruktury niezbędnej do prowadzenia działalności leczniczej których celem jest dostosowanie i poprawa funkcjonalności pomieszczeń ...
- Dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Pogwarancyjna opieka serwisowa aparatu rezonans magnetyczny MAGNETOM sola
- Dostawa pyłomierza grawimetrycznego do jednostki organizacyjnej UW-M w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. "
- "Świadczenie usługi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych i innych z posesji Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o."
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usuwanie miejsc nielegalnego nagromadzenia odpadów w Gminie Strzegowo
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Chojnie
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.