eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla młodzieży powyżej 15 r.ż. zagrożonej wykluczeniem społecznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-10

Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla młodzieży powyżej 15 r.ż. zagrożonej wykluczeniem społecznym
Numer ogłoszenia: 183972 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.pulawy.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla młodzieży powyżej 15 r.ż. zagrożonej wykluczeniem społecznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 2 części, tj.: - Część 1 pn. Trening kompetencji i umiejętności społecznych, - Część 2 pn. Szkolenie z zakresu obsługi komputera - grafika komputerowa.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 55.11.00.00-4, 55.24.00.00-4, 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 pn. Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami autoprezentacji Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej 3 usługi szkoleniowe w formie wyjazdowej z zapewnieniem zakwaterowania i wyżywienia o wartości brutto minimum 20.000,00 zł każda. Część 2 pn. Szkolenie z zakresu obsługi komputera - grafika komputerowa Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej 3 usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń lub kursów z zakresu grafiki komputerowej o wartości brutto minimum 7.000,00 zł każda. Dla każdej z części zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 pn. Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami autoprezentacji Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek, jeżeli wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział minimum 7 osób tj.: - minimum 2 osób, z których każda posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa (do prowadzenia Treningu kompetencji i umiejętności społecznych z elementami autoprezentacji) oraz - minimum 1 osoby, która będzie posiadać co najmniej wykształcenie wyższe oraz uprawnienia doradcy zawodowego (do prowadzenia Indywidualnego doradztwa zawodowego), i - minimum 2 osób, z których każda posiadać ma wykształcenie co najmniej wyższe o kierunku medycyna lub wykształcenie co najmniej policealne o kierunku ratownik medyczny (do prowadzenia Kursu pierwszej pomocy przedmedycznej), oraz - minimum 2 osób, z których każda z osobna posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika i uprawnienia wychowawcy kolonijnego lub co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia i uprawnienia wychowawcy kolonijnego (do pełnienia funkcji opiekunów uczestników, w tym również koordynatora wyjazdu) Część 2 pn. Szkolenie z zakresu obsługi komputera - grafika komputerowa Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek, jeżeli wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział minimum 1 osoby, która ma posiadać wykształcenie co najmniej średnie z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym lub co najmniej wykształcenie średnie z 2 - letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu programu ADOBE Photoshop Elements v. 11 PL Win Ret. Przez doświadczenie, o którym mowa należy rozumieć pozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z firmą bądź instytucją prowadzącą tego typu szkolenia lub kursy. Dla każdej z części zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, polegające na: a)zmianie terminu realizacji zamówienia, jednak w granicach czasowych określonych w SIWZ - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty, b)zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, c)zmianie warunków płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych instytucji wdrażającej dotyczących realizacji projektu, d)zmianie osób, przy pomocy których wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn wskazanych przez wykonawcę, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez wykonawcę w to miejsce osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy lecz jedynie pisemnej zgody zamawiającego, e)zmianie miejsca realizacji usługi, z zastrzeżeniem że proponowane w zamian miejsce spełnia warunki określone w SIWZ, zmiana taka jest możliwa jedynie po uprzednim wyjaśnieniu i udokumentowaniu przez wykonawcę przyczyn dokonania zmiany, a przyczyny te nie leżą po stronie wykonawcy i nie mogły być wcześniej przez niego przewidziane, f)zmianie w zakresie podwykonawstwa wyłącznie w sytuacji gdy konieczność jej dokonania wynika z ważnych i niemożliwych wcześniej do przewidzenia przyczyn oraz jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym dokonana przez wykonawcę zmiana w powyższym zakresie bez zgody zamawiającego może skutkować rozwiązaniem przez zamawiającego niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie al. Królewska 3 24-100 Puławy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie sekretariat - pok. nr 1 al. Królewska 3 24-100 Puławy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Projekt systemowy Samodzielni - nie sami jest współfinansowany przez UE w ramach Priorytetu VII promocja integracji społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani udzielenia zamówień uzupełniających ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych z elementami autoprezentacji wraz z indywidualnym doradztwem zawodowym a także kursem pierwszej pomocy przedmedycznej podczas 8 - dniowego wyjazdu dla 12 osób - uczestników programu łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania i zapewnieniem powrotu. Uczestnicy programu to młodzież w wieku od 15 r.ż. do 18 r.ż. zagrożona wykluczeniem społecznym, patologią społeczną oraz z rodzin dysfunkcyjnych. Uczestnicy programu to 6 dziewcząt i 6 chłopców. Liczba uczestników wyjazdu może ulec zmianie w granicach do 20% in minus. 1) Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była miejscowość nadmorska Morza Bałtyckiego położona pomiędzy miastem Rewal a miastem Frombork, z uwzględnieniem obszarów tych miast, z zastrzeżeniem, że odległość ośrodka - w którym zakwaterowani będą uczestnicy - od morza nie może przekraczać 2 km. 2) Termin realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w okresie pomiędzy 1 lipca 2013r. a 31 sierpnia 2013r. 3) Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: 3.1) Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami autoprezentacji Zajęcia mają być prowadzone w formie zajęć grupowych, na których wykonawca ma zrealizować poniższe zagadnienia tematyczne: - profilaktyka uzależnień, - radzenie sobie ze stresem, - radzenie sobie z emocjami np. ze złością, - asertywność na co dzień, - podnoszenie poczucia własnej wartości, - elementy socjoterapii grupowej 3.2) Indywidualne doradztwo zawodowe Zajęcia mają być prowadzone w formie indywidualnych rozmów z uczestnikami programu i zakresem tematycznym obejmować wiedzę i kompetencje z zakresu doradztwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-18 lat. 3.3) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej Zajęcia mają być prowadzone w formie grupowej i obejmować swoimi zakresem następujące zagadnienia: - omówienie postępowania m.in. przy padaczce, utracie przytomności, zadławieniu, ranach różnego rodzaju, nagłym zatrzymaniu krążenia lub oparzeniach, czyli takich schorzeniach i urazach, na jakie możemy natknąć się w życiu codziennym - w trakcie kursu uczestnicy powinni nabyć wiedzę, jak zabezpieczyć miejsce wypadku, a także nabyć wiedzę z zakresu podstawowych elementów ratownictwa drogowego 4) Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania poszczególnych zajęć: 4.1) Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami autoprezentacji Zajęcia mają być realizowane przez wykonawcę w formie warsztatów grupowych. Uczestnicy programu stanowić będą jedną grupę. Czas trwania treningu to łącznie 15 godzin zajęć dla grupy, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć. 4.2) Indywidualne doradztwo zawodowe Doradztwo zawodowe wykonawca ma zrealizować w formie indywidualnych rozmów z uczestnikami programu. Czas trwania zajęć to łącznie 24 godziny, przy czym na każdego z uczestników programu ma przypadać po 2 godziny indywidualnych rozmów. 1 godzina doradztwa zawodowego to 45 minut rozmowy. 4.3) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej Zajęcia mają być prowadzone w formie szkolenia grupowego. Uczestnicy stanowić będą jedną grupę. Czas trwania kursu to łącznie 3 godziny zajęć dla grupy, przy czym 1 godzina dydaktyczna szkolenia to 45 minut zegarowych. 5) Wymagane minimalne kwalifikacje kadry prowadzącej zajęcia: 5.1) Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami autoprezentacji Zajęcia powyższe mają być prowadzone przez minimum 2 osoby jednocześnie, z których każda posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa. 5.2) Indywidualne doradztwo zawodowe Zajęcia mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która będzie posiadać co najmniej wykształcenie wyższe oraz uprawnienia doradcy zawodowego. 5.3) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej Szkolenie ma być prowadzone jednocześnie przez minimum 2 osoby, z których każda z osobna posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku medycyna lub co najmniej wykształcenie policealne o kierunku ratownik medyczny. 6) Inne wymagania jakie ma spełnić wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt zamówienia dla wszystkich uczestników wyjazdu: 6.1) transport busem uczestników programu z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, bus ma być wyposażony w sprawną klimatyzację, 6.2) transport w przypadku gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 2 km, 6.3) suchy prowiant dla uczestników programu na czas powrotu do Puław, 6.4) pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad- składający się z min. 2 dań, kolacja) dla wszystkich uczestników programu, przy czym pierwszego dnia tj. w dniu wyjazdu z Puław wykonawca zapewnić ma dla uczestników kolację, natomiast ostatniego dnia tj. w dniu powrotu do Puław wykonawca zapewnić ma dla uczestników śniadanie; 6.5) bazę noclegową: - zakwaterowanie uczestników programu w domu wczasowym, pensjonacie lub w hotelu - w jednym budynku, - zakwaterowanie uczestników w pokojach 2, 3 osobowych z podziałem na płeć; - wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka i toaleta), - szklanki w pokojach dla uczestników oraz po 1 litrze dziennie wody mineralnej gazowanej na uczestnika; 6.6) opłatę klimatyczną, miejscową i inną związaną z pobytem uczestników programu za cały okres pobytu za wszystkich uczestników, jeśli jest wymagana; 6.7) materiały biurowe dla każdego uczestnika tj. po 1 notatniku A-4, po 1 długopisie, po 1 teczce plastikowej na gumkę, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników. Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone logo PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) i na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy); 6.8) podczas treningu umiejętności i kompetencji społecznych z elementami autoprezentacji oraz szkolenia z zakresu pierwszej pomocy dla każdego uczestnika zajęć wykonawca zapewnić ma: napoje (tj. co najmniej - herbatę, soki owocowe, wodę mineralną) cukier, ciastka, owoce; 6.9) ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas całego wyjazdu (tj. łącznie z podróżą); 6.10) dostęp do opieki medycznej tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia - w przypadku wystąpienia potrzeby udzielenia pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej, a także dostępu do apteczki; 6.11) sale szkoleniowe wyposażone w stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, tablicę typu flipchart i papier do tej tablicy oraz markery; 6.12) dostęp do bazy rekreacyjnej, w tym infrastruktury sportowej, w szczególności do: boiska do gier zespołowych jak również dostęp do sali/świetlicy wyposażonej w TV, stół do tenisa stołowego, stół do bilardu; 6.13) sprzęt do spędzania wolnego czasu, w szczególności: piłki do siatkówki, piłki do koszykówki, piłki do piłki nożnej, rakietki i piłki do tenisa stołowego; 6.14) zapewnienie uczestnikom wyjazdu obsługi kulturalno - oświatowej, programów integracji społecznej tj. 2 ogniska z pieczeniem kiełbasek lub grillowanie - na rozpoczęcie i zakończenie pobytu, 1 wycieczka grupowa o charakterze turystyczno-poznawczym; 6.15) co najmniej 2 opiekunów uczestników, z których każdy z osobna posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika i uprawnienia wychowawcy kolonijnego lub co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia i uprawnienia wychowawcy kolonijnego. Do ich zadań należeć ma m.in. sprawowanie opieki nad powierzonymi uczestnikami (łącznie z podróżą), współpraca z koordynatorem wyjazdu w zakresie realizacji programów zajęć/szkolenia i harmonogramu wyjazdu, organizacja czasu wolnego, sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem uczestników. Jedna osoba spośród opiekunów ma pełnić funkcję koordynatora wyjazdu, na czas całego wyjazdu (łącznie z podróżą), do którego zadań należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu (harmonogram wyjazdu ma zawierać w szczególności rozkład każdego dnia wyjazdu z uwzględnieniem posiłków, szkoleń, zajęć, imprez o charakterze integracyjnym, a także godzin i czasu podróży), nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji. 6.16) każdy z uczestników programu otrzymać ma zaświadczenie o uczestnictwie w treningu kompetencji i umiejętności społecznych z elementami autoprezentacji, zaświadczenie o uczestnictwie w indywidualnym doradztwie zawodowym oraz zaświadczenie o uczestnictwie w kursie pierwszej pomocy przedmedycznej, które mają być oznaczone logo PCPR w Puławach, UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznym dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) lub na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 55.11.00.00-4, 55.24.00.00-4, 80.56.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie z zakresu obsługi komputera - grafika komputerowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi komputera - obsługi programu ADOBE Photoshop Elements v. 11 PL Win Ret do użytku domowego dla 12 uczestników programu. Uczestnicy stanowią jedną grupę szkoleniową. Uczestnicy programu to młodzież w wieku od 15 r.ż. do 18 r.ż. zagrożona wykluczeniem społecznym, patologią społeczną oraz z rodzin dysfunkcyjnych. Uczestnicy programu to 6 dziewcząt i 6 chłopców. Liczba uczestników wyjazdu może ulec zmianie w granicach do 20% in minus. 1) Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w sali szkoleniowej w budynku usytuowanym na terenie miasta Puławy 2) Termin realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w okresie pomiędzy 1 września 2013r. a 30 listopada 2013r. 3) Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: Szkolenie ma zawierać zagadnienia z zakresu obsługi programu ADOBE Photoszhop Elements v. 11 PL Win Ret. 4) Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania zajęć: Szkolenie ma być prowadzone w formie warsztatów grupowych. W ramach szkolenia ma być przeprowadzone 20 godzin zajęć, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut dydaktycznych. Szkolenie ma odbywać się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych, w godzinach pomiędzy 15:30 a 19:00 nie częściej niż 2 razy w tygodniu lub w soboty w godzinach pomiędzy 9:00 a 15:00. Zamawiający zastrzega, że po każdych 2 godzinach zajęć wykonawca ma zapewnić 15 minut przerwy. 5) Wymagane minimalne kwalifikacje kadry prowadzącej zajęcia: Szkolenie ma być prowadzone przez minimum 1 osobę, która ma posiadać wykształcenie co najmniej średnie z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym lub co najmniej wykształcenie średnie z 2 - letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu programu ADOBE Photoshop Elements v. 11 PL Win Ret. Przez doświadczenie, o którym mowa należy rozumieć pozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z firmą bądź instytucją prowadzącą tego typu szkolenia lub kursy. 6) Inne wymagania jakie ma spełnić wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt zamówienia dla wszystkich uczestników: 6.1) salę szkoleniową, która ma być wyposażona w stanowiska komputerowe wraz z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć, dla każdego uczestnika podczas szkolenia; 6.2) podczas trwania zajęć wykonawca ma zapewnić dla każdego uczestnika: napoje (herbata, soki owocowe, woda mineralna), cukier, ciastka; 6.3) dla każdego uczestnika materiały szkoleniowe: po 1 notatniku A-4 i po 1 długopisie oraz po 1 sztuce oprogramowania ADOBE Photoshop Elements v. 11 PL Win Ret. do użytku domowego dla każdego z uczestników; materiały szkoleniowe i program komputerowy, po zakończeniu szkolenia staną się własnością uczestników; Wszystkie materiały wydane uczestnikom mają być oznaczone logo PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznym dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) i na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy) 6.4) uczestnicy mają otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, które ma być oznaczone logo PCPR w Puławach, UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznym dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) i na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.