Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-05
Lidzbark Warmiński: budowa ronda wraz z infrastrukturą przy Placu Sybiraków w Lidzbarku Warmińskim
Numer ogłoszenia: 184017 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim , ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 767 00 10, faks 089 767 00 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_lidzbarski/280/Zarzad_Drog_Powiatowych
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ronda wraz z infrastrukturą przy Placu Sybiraków w Lidzbarku Warmińskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje budowę ronda wraz z infrastrukturą przy Placu Sybiraków w Lidzbarku Warmińskim w systemie zaprojektuj i wybuduj w następującym zakresie: a) opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach budowy ronda wraz z infrastrukturą przy Placu Sybiraków w Lidzbarku Warmińskim obejmującej: - wstępną koncepcją architektoniczną podlegającą zatwierdzeniu przez zamawiającego przed opracowaniem ostatecznej dokumentacji, tj. projektu budowlanego i projektów wykonawczych, - projekt budowlany, - projekty wykonawcze, - przedmiary robót i informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - specyfikacje warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - harmonogram poszczególnych faz robót wraz z projektami czasowej organizacji ruchu, - uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę, przy uwzględnieniu posiadania przez zamawiającego decyzji środowiskowej, do projektu budowlanego należy dołączyć uzgodniony projekt podziałów działek ewidencyjnych, które są objęte zadaniem inwestycyjnym, a nie są we władaniu zamawiającego, - projekt zastępczej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - projekt stałej organizacji ruchu obowiązujący po wykonaniu i odebraniu robót, b) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową obejmujących w szczególności: - przebudowę układu komunikacyjnego ze skrzyżowania ulic Krzywej, Lipowej, Konstytucji 3 Maja, Wiślanej na rondo, w tym budowę chodników i ścieżek rowerowych, budowę nowych miejsc parkingowych, - budowę kanalizacji deszczowej, - oświetlenie ulicy, - przebudowę ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia z projektowanym pasem drogowym (sieć wodociągowa, sieć cieplna, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć gazowa, sieć telekomunikacyjna i energetyczna na podstawie warunków wydanych przez dysponentów sieci), - zagospodarowanie zieleni w granicach projektowanego pasa drogowego, c) wykonanie badań archeologicznych w rejonie prowadzonych robót budowlanych w przypadku wystąpienia konieczności ich wykonania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem decyzji wojewódzkiego konserwatora zabytków o zakresie i rodzaju niezbędnych badań archeologicznych, d) wykonanie tablic informacyjno-promocyjnych w ilości 2 szt. zgodnie z wymogami Instytucji Zarządzającej, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym - Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3) wykonywany w ramach przedmiotu zamówienia zakres obejmujący przebudowę odcinka ulicy Lipowej i budowę parkingu w ciągu ulicy Konstytucji 3 Maja oraz przebudowę sieci wodociągowej stanowił będzie koszt nieobjęty dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 - Projekt Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy Placu Sybiraków w Lidzbarku Warmińskim, w związku z czym wykonawca zobowiązany będzie do wyodrębnienia tego zakresu w harmonogramie rzeczowo-finansowym, zakres robót nieobjęty dofinansowaniem (pokrywany ze środków zamawiającego) zaznaczony został na załącznikach graficznych, tj. załączniku nr 2 i załączniku nr 3 do Programu Funkcjonalno-Użytkowego - Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 4) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - żółta książka, chodzi o publikację Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę (Żółta Książka), wydanie angielsko-polskie 2000 ISBN 83-86810-130 (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999 r. opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, dostępne miedzy innymi pod adresem: Wydawnictwo COSMOPOLI CONSULTANTS Biuro Inżynierskie Marek Rdułtowski ul. Kazimierzowska 52, 02-546 Warszawa Tel. (+48 22) 849-0028 fax. (+48 22) 849-1007.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), 2) wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A. o/Lidzbark Warmiński Nr 44 1160 2202 0000 0000 6193 2378, 3) wadium wnoszone w innej (dopuszczalnej formie) niż pieniężna należy złożyć w oryginale, poza ofertą, w Wydziale Finansowym Zarządu Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wyszyńskiego 20; wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, 4) wadium może być wniesione w: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275), e) pieniądzu, 5) za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na konto zamawiającego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane o wartości każdej nie mniejszej niż 1.500.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy), polegające na budowie (przebudowie, remoncie, modernizacji) drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie budowy (przebudowy, remontu, modernizacji, kolizji) sieci lub instalacji zewnętrznych (w przypadku konieczności przeliczenia wartości robót z innej waluty niż PLN wykonawca przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawienia budowlane (drogowe) umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, dysponującym doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy w postaci kierowania co najmniej dwoma robotami budowlanymi o wartości każdej nie mniejszej niż 1.500.000,00 złotych brutto, polegającymi na budowie (przebudowie, remoncie, modernizacji) drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie budowy (przebudowy, remontu, modernizacji, kolizji) sieci lub instalacji zewnętrznych, - kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (sanitarne sieciowe) umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, dysponującym doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych w postaci kierowania co najmniej dwoma robotami budowlanymi obejmującymi budowę (przebudowę, remont, modernizację) sieci lub instalacji sanitarnych o długości nie mniejszej niż 200 m każda, - kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawienia budowlane (elektryczne sieciowe) umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, dysponującym doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych w postaci kierowania co najmniej dwoma robotami budowlanymi, obejmującymi budowę (przebudowę, remont, modernizację) sieci lub instalacji elektrycznych, o długości nie mniejszej niż 200 m każda, - projektantem w branży drogowej - posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, dysponującym doświadczeniem w projektowaniu w postaci wykonania co najmniej dwóch projektów budowlanych obejmujących budowę (przebudowę, remont, modernizację) drogi o długości nie mniejszej niż 500 m każdy, - projektantem w branży sanitarnej - posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, dysponującym doświadczeniem w projektowaniu w postaci wykonania co najmniej dwóch projektów budowlanych obejmujących budowę (przebudowę, remont, modernizację) sieci lub instalacji sanitarnych o długości nie mniejszej niż 200 m każdy, - projektantem w branży elektrycznej - posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, dysponującym doświadczeniem w projektowaniu w postaci wykonania co najmniej dwóch projektów budowlanych obejmujących budowę (przebudowę, remont, modernizację) sieci lub instalacji elektrycznych o długości nie mniejszej niż 200 m każdy, - w odniesieniu do obywateli innych państw uprawnienia budowlane/projektowe oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym/projektowym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 4 do IDW, b) wypełniony załącznik do formularza oferty - załącznik nr 5 do IDW, c) wypełniony Wykaz Cen stanowiący Część IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, e) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z wymogami Prawa zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) zmiany dokonane według zasad określonych w Klauzuli 13 Warunków Kontraktowych, b) zmiany dokonane na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, c) zmiany dokonane na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane, uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć, d) zmiany dokonane zostaną podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostaną zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, e) zmiana w przypadku regulacji prawnych wprowadzonych w życie po Dacie Wejścia Kontraktu w życie, wywołujących potrzebę jego zmiany, z wyłączeniem możliwości podniesienia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, f) zmiana oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy, g) zmiana Personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, h) zmiana Czasu na Ukończenie na zasadach określonych w Warunkach Kontraktowych FIDIC (Żółta Książka): ogólnych i szczególnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_lidzbarski/280/Zarzad_Drog_Powiatowych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 14:00, miejsce: w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim - 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Wyszyńskiego 20, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.