eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SantokZakup samochodu typu BUS, 9-cio osobowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Santok: Zakup samochodu typu BUS, 9-cio osobowego
Numer ogłoszenia: 184018 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Santok, ul. Gorzowska 59, 66-431 Santok, woj. lubuskie, tel. 095 7287510, 7287518, fax 095 7287511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.santok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu typu BUS, 9-cio osobowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód osobowy typu BUS, 9-cio osobowy 1. Silnik: a) wysokoprężny z turbodoładowaniem b) moc silnika: minimum 100 KM c) paliwo - olej napędowy 2. Nadwozie: a) typu BUS, 9-cio osobowy b) drzwi boczne przesuwne z prawej strony c) homologacja samochodu osobowego d) okno przesuwne w przestrzeni pasażerskiej z przodu po lewej stronie e) podwójne siedzenie obok kierownicy f) dwumiejscowa ławka i składane siedzenie w pierwszym rzędzie za kierownicą g) trzymiejscowa ławka w drugim rzędzie za kierownicą h) tylne drzwi skrzydłowe 3. Układ przeniesienia napędu: a) skrzynia biegów manualna, 5 biegów i 1 bieg wsteczny b) napęd na przednie koła 4. Układ kierowniczy i hamulcowy: a) wspomaganie układu kierowniczego b) blokada kierownicy c) kierownica regulowana, d) hamulce tarczowe z ABS, e) korektor siły hamowania zależny od obciążenia f) system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych (ASR)g) ESP - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy 5. Ogrzewanie i wentylacja a) klimatyzacja z regulacją manualną b) dogrzewacz silnika zwiększający wydajność grzewczą c) dodatkowe ogrzewanie przestrzeni pasażersko - ładunkowej 6. Wyposażenie uwzględniające bezpieczeństwo: a) poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera b) uchwyty do mocowania ładunku c) punkty mocowania pod bagażnik dachowy d) regulacja zasięgu reflektorów przednich od wewnątrz e) światło cofania f) podłoga w przestrzeni pasażerskiej wyłożona wykładziną gumową g) wycieraczka tylnej szyby 7. Wyposażenie dodatkowe: a) immobiliser b) radio z odtwarzaczem płyt CD c) centralny zamek sterowany pilotem 8. Przystosowanie do przewozu osoby na wózku inwalidzkim: a) szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego b) dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu c) oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem inwalidzi d) komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn e) pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim f) pomost aluminiowy z bieżnią przeciwpoślizgową, służącą do wprowadzania wózka inwalidzkiego do samochodu 9. Pozostałe parametry: a) co najmniej 2-letnia gwarancja bez limitu kilometrów b) co najmniej 3-letnia gwarancja na lakier c) co najmniej 10-letnia gwarancja na perforację nadwozia d) samochód fabrycznie nowy - rok produkcji 2008, e) autoryzowany serwis w promieniu 50 km od Santoka.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:1) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,2) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,oraz spełniający następujące warunki: 3) oferujący 30 dniowy termin płatności faktur.4) oferujący okres gwarancji na poszczególne elementy zgodnie z opisem w pkt 9 Opisu przedmiotu zamówienia, W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w poniższym rozdziale.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty:1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert .2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Dowód wniesienia wadium.4) Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o w.w. dokumenty Wykonawcy według formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku nie spełnia choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.santok.biuletyn.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Santok ul. Gorzowska 59 66-431 Santok (pok. 4-5).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Santok ul. Gorzowska 59 66-431 Santok, (pok. 4-5, punkt obsługi klienta).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.