Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-11
Sitkówka-Nowiny: Boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni wraz ze ścieżką zdrowia i terenowymi urządzeniami do kinezyterapii z dostosowaniem wewnętrznych ciągów komunikacyjnych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku, podnoszące jakość świadczonych usług oraz poziom życia i funkcjonowania w DPS. Komponent II- Działania szkoleniowe, część studia podyplomowe
Numer ogłoszenia: 184055 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Zgórsku , Zgórsko, ul. Szewska 28, 26-052 Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3667575, faks 41 3465344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: przetargi.ipzp.pl/dps-zgórsko
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni wraz ze ścieżką zdrowia i terenowymi urządzeniami do kinezyterapii z dostosowaniem wewnętrznych ciągów komunikacyjnych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku, podnoszące jakość świadczonych usług oraz poziom życia i funkcjonowania w DPS. Komponent II- Działania szkoleniowe, część studia podyplomowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja, realizacja merytoryczna i obsługa techniczna studiów podyplomowych realizowanych w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy pn.Podniesienie jakości usług świadczonych w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej w celu wzmocnienia podmiotowości i aktywności życiowej podopiecznych, Projekt KIK/57 Komponent II..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.: - dla części I, II, III, IV: wykonują zadania publicznych lub niepublicznych szkół wyższych oraz posiadają możliwość przeprowadzenia studiów podyplomowych na kierunkach będących przedmiotem zamówienia w poszczególnych częściach zamówienia na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U.2012.572 z późn.zm.), b)posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia, c)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI SIWZ. Złożenie pisemnej i podpisanej oferty na druku przygotowanym przez Zamawiającego w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Oferty należy przygotować zgodnie z wymogami SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz oświadczenia że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/dps-zgorsko
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Zgórsku, Zgórsko ul.Szewska 28 26-052 Nowiny,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Zgórsku, Zgórsko ul. Szewska 28, 26-052 Nowiny Administracja pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie zadania w ramach Projektu KIK/57 pn.Podniesienie jakości usług świadczonych w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Piorytet 4 Rozwój społeczny i zasobów ludzkich obszar: ochrona Zdrowia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Studia podyplomowe na kierunku gimnastyka korekcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie niestacjonarnych studiów podyplomowych na kierunku gimnastyka korekcyjna lub kierunku o innej niż w/w nazwie lecz będącym równoważnym kierunkiem studiów podyplomowych obejmującym, co najmniej, to samo minimum programowe co w/w kierunek studiów, dla 7 pracowników DPS..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Studia podyplomowe na kierunku asystent osoby starszej i niepełnosprawnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie niestacjonarnych studiów podyplomowych na kierunku asystent osoby starszej i niepełnosprawnej lub kierunku o innej niż w/w nazwie lecz będącym równoważnym kierunkiem studiów podyplomowych obejmującym, co najmniej, to samo minimum programowe co w/w kierunek studiów, dla 7 pracowników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: studia podyplomowe na kierunku rehabilitacja narządów ruchu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie niestacjonarnych studiów podyplomowych na kierunku rehabilitacja narządów ruchu lub kierunku o innej niż w/w nazwie lecz będącym równoważnym kierunkiem studiów podyplomowych obejmującym, co najmniej, to samo minimum programowe co w/w kierunek studiów, dla jednego pracownika DPS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Studia podyplomowe na kierunku edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie niestacjonarnych studiów podyplomowych na kierunku edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną lub kierunku o innej niż w/w nazwie lecz będącym równoważnym kierunkiem studiów podyplomowych obejmującym, co najmniej, to samo minimum programowe co w/w kierunek studiów, dla jednego pracownika DPS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.