Ogłoszenie z dnia 2016-08-18
Łódź: Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 184069 - 2016; data zamieszczenia: 18.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2725937, faks 42 2725947.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, opisane szczegółowo w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę poniższego asortymentu: Pakiet I 1. Kserokopie kolorowe 2. Kserokopie czarno-białe 3. Wydruki laserowe kolorowe 4. Wydruki laserowe czarno-białe 5. Wydruki wielkoformatowe kolorowe (rysunki, projekty architektoniczne, techniczne itp.) 6. Wydruki wielkoformatowe czarno-białe (rysunki, projekty architektoniczne, techniczne itp.) 7. Kserokopie wielkoformatowe kolorowe (rysunki architektoniczne, techniczne itp.) 8. Kserokopie wielkoformatowe czarno-białe (rysunki architektoniczne, techniczne itp.) 9. Skanowanie 10. Oprawy 11. Laminowanie 12. Składanie dokumentów 13. Druk plakatów Pakiet II 1. Ulotki 2. Zaproszenia 3. Nadruki na kopertach 4. Papier firmowy 5. Plakaty 6. Notatniki 7. Teczki 8. Obwoluty miękkie z logo UM w Łodzi Pakiet III 1. Karty świąteczne 2. Wizytówki 3. Identyfikatory 4. Certyfikaty, podziękowania, dyplomy 5. Świadectwa ukończenia studiów 6. Dyplomy doktora i doktora habilitowanego Pakiet IV 1. Biuletyn Informacyjny Pakiet V 2. Foldery, broszury, programy Usługa druku realizowana będzie przez Wykonawcę na podstawie składanych sukcesywnie zamówień jednostkowych według potrzeb Zamawiającego i wykonywane przez Wykonawcę zgodnie z projektem przedstawionym przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 22.90.00.00 - Różne druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA USŁUG PROJEKTOWO-BUDOWLANYCH TOMEX TOMASZ ZAKRZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA USŁUG PROJEKTOWO-BUDOWLANYCH TOMEX TOMASZ ZAKRZEWSKI
- Pracownia Usług Projektowo-Budowlanych TOMEX Tomasz Zakrzewski, ul. Andrzeja Kmicica 21/15, 92-433 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 937,95
Oferta z najniższą ceną: 937,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1540,18
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFFSEDI Rafał Wawrzyniak, ul. Kopcińskiego 20, 90-153 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 226,25
Oferta z najniższą ceną: 226,25 / Oferta z najwyższą ceną: 230,12
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zdzisław Schworm Drukarnia Perfekt, ul. Duńska 1, 91-204 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61,03
Oferta z najniższą ceną: 61,03 / Oferta z najwyższą ceną: 78,47
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DRUKARNIA GUTENBERG" ELŻBIETA KOMAROWSKA, JERZY KOMAROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"DRUKARNIA GUTENBERG" ELŻBIETA KOMAROWSKA, JERZY KOMAROWSKI
- Drukarnia Gutenberg, ul. Lodowa 106A, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11070,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43,44
Oferta z najniższą ceną: 43,44 / Oferta z najwyższą ceną: 68,11
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPRAWA sp. z o.o., ul. Dowborczyków 17, 90-019 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 426,33
Oferta z najniższą ceną: 426,33 / Oferta z najwyższą ceną: 558,72
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa druku, która jest usługą powszechnie dostępnych, o ustalonym standardzie jakościowym. Zamawiający, po wstępnej selekcji wysłał zaproszenia do składania ofert do 17 wykonawców, co zapewniło konkurencyjność.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
- Najem długoterminowy fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznego dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi.
- Opieka serwisowa dotycząca urządzenia CISCO AIR na okres 1 roku w reżimie 8x5xNBD zainstalowanego w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ
- 121/TP/ZP/D/2024 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie graficzne, przygotowanie do druku, druk i dostawa kalendarzy książkowych i trójdzielnych oraz biuwarów z kalendarzem na rok 2025 na potrzeby Programu (PL-SK 2021-2027)
- Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu oraz dostarczenie Zamawiającemu wykonanych materiałów
- Organizacja Krajowej Wystawy Ras Rodzimych w Rudawce Rymanowskiej
- Opracowanie graficzne, druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
- U/16/2024 Druk i sukcesywna dostawa dzienników laboratoryjnych i kart pracy dla Wydziału Lekarskiego
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.